Zeurtopic

i

k wil ook even klagen.

Waarom moeten wij al die tests ondergaan en aan IVF beginnen en krijg ik binnen een week te horen dat zowel mijn schoonzus zwanger is (van de derde) en mijn zus van de eerste (terwijl ze nooit kinderen wilde) Dit kwam echt uit de lucht vallen en heb ook de hele vrijdagavond en zaterdag gehuild (o, ja en me vrijdagavond bezat :oops: )

o, ja ik gun het ze met heel mijn hart, maar ik gun het mezelf en manlief ook zo.

suzanne

goed dat je je even bezat hebt! moet kunnnen toch??

tja, ik vind het ook onwaarschijnlijk dat mensen zo makkelijk zwanger worden, dat geloof je toch gewoon niet???

Oneerlijk he??

Soms zou je de realiteit het liefst een schop onder zun kont verkopen!

En toch dealen we dag in, dag uit met deze dingen, en iedere dag worden we weer wat sterker. Ik probeer het nu maar te bekijken als een stukje vorming en ontwikkeling van mezelf.

Van al die tegenslag word ik alleen maar sterker en neem ik straks mee in mijn rugzakje.

Maar ik ga mijn zwakke momenten niet uit de weg, en geef er soms gewoon aan toe. Lekker hangen en saggi zijn op de bank.

OOOOOOOOOOOIIIIIIITTTT komen onze momenten met een blijde boodschap!

Precies Pebble,

Eén dag in de maand maak ik er gewoon een enorme dipdag van, jullie weten vaste wel welke :oops:

Gewoon lekker in een joggingbroek op de bank, hangen janken lezen, thee drinken. Depri muziek erbij, echt lekker in de dip gaan hangen. En idd lekker bezatten s’avonds is ook geen gek plan. ( je hebt tenslotte weer een paar weken voor niets netjes gedaan…)

En dan de volgende dag kun je er weer voor gaan!

Ooit moet het gewoon lukken toch!!

Het klinkt raar, maar vandaag voelde ik me gediscrimineerd :shock:

Nieuwe districtsmanager op het werk, en na een plek verwisseling (waardoor ik 3 weken 20 minuten meer reistijd (per rit!!) kwijt ben, en dus 12 uur van huis en daarna naar een plek waarvan ik nog helemaal niet weet of ik daar WIL zitten) zonder overleg, terwijl ze weten van mijn ivf poging…

Heb flexibel gereageerd, geen probleem, maar op de vraag hoe gaat het, en na het vertellen dat ik dus nu redelijk in de knoei kom met prikken en dat ik er waarschijnlijk rondom de punctie een paar dagen niet ben… Kreeg ik vanmiddag de opmerking “weet je wel zeker dat je nu kunt werken” (niet in de positieve zin bedoeld) en ‘kan ik wel 100% op je rekenen’ was ik er even klaar mee…

Had me gewoon bijna ziek gemeld. (prima, als jij denkt dat ik nu niet kan werken, dan meld ik me toch ziek? Heb het niet gedaan, maar oooh wat had ik het graag gedaan op dat moment…)

Ik doe mijn werk perfect (niks op aan te merken) maar dit soort gezeik, ongelofelijk! Ik zet me 1000% in, verzuim alleen voor bijv. een echo (en er zijn collega’s die zich om niets ziek melden, ik nooit, maar enfin)

Dan ben ik nog zo eerlijk om ze ook te vertellen waar ik mee bezig ben, en door deze veranderingen mag ik dus, onbedoeld, 10 mensen extra gaan inlichten over deze poging…

Alsof IK sta te springen om die hele poging, krijg ik nu ook nog eens het gevoel dat het me bijna kwalijk word genomen. :thumbdown:

En dat bedrijf pretendeert bij de 49 beste werkgevers van nl te horen, yeah right!

Pffff sorry voor dit relaas :oops: ongelofelijk toch dit :wall:

Jeetje, josette, da’s echt ffe lekker knudde (op z’n zachtst uitgedrukt). Hoezo geen stank voor dank?! naja zeg…

Snap goed dat je je ziek had willen melden zeg, zo motiveren ze je echt (not :roll: )

Goed dat je 't even van je af tikt hier!

Kop op, laat je niet kisten!

Liefs,

Kaat

Mogen ze je wel zomaar overplaatsen?

Raar dat dat niet eerst overlegd wordt.

Wat betreft dat inlichten van die mensen, kl*te is dat. Ik had hetzelfde toen ik overspannen thuis kwam te zitten. Voor ik het wist lag mijn kinderwens op straat, terwijl ik heel zorgvuldig mijn mensen koos.

Succes, je weet waar je prioriteiten op dit moment liggen, en da’s toch die kinderwens. En als je werkgever niet meewerkt, dan meld je je toch ziek?

Take it or leave it. Jij bent meegaand en open geweest en stelt je van je beste kant op, daar mag dan wel wat tegenover staan.

Jullie zijn lief, ben blij dat ik het hier geschreven heb, want voelde me al een pieperd…

Ik trek mijn eigen plan, tussen half 9 en half 6 ben ik aan het werk, en gewoon geen minuut langer meer… Als ze vragen hoe het gaat, zeg ik prima en als ze prive willen weten hoe het gaat, zal ik zeggen dat dat prive is :wink:

Morgen eerste follikelmeting (en ik ben zoooooo zenuwachtig, groeit er wel iets? Gaat het allemaal wel door?) dus richt me daar maar even op!

Thnx !!!

Josette, goede instelling :thumbup:

Ik had dat zelf ook, terwijl ik voorheen vroeg begon en laat ophield. Het was dan wel 'n andere reden en mijn werkgever is (nog) niet op de hoogte van onze kinderwens en de mmm, maar ik had ook zoiets van als 't zo moet dan pas ik me wel aan. En 't is best lekker om te denken om 8.25 “ach, ik heb nog vijf minuten”, terwijl ik voorheen dacht "shit, ben eigenlijk 55 minuten te laat… :think: :eh:

Veel succes bij de fm, meid!! En lekker zeuren als je wilt, want daar is dit topicje voor (gelukkig, heerlijk toch!).

Kus,

kaatje

belachelijk eigenlijk hoe werkgevers kunnen reageren!

Ze verwachten wel 100% inzet van je, maar als je zelf iets vraagt kan er niks!!!

ik ben het af en toe ook helemaal zat op mijn werk. Maar net wat je zegt Kaatjes als ik nu om 8.00 binnen kom lopen ga ik niet stressen hoor en om half 5 is het voor mij ook over. Ga ik lekker naar huis!

Josette succes vandaag! Ik hoop voor je op een mooie, grote follikel!

grrrrr… wil ik net de provera en clomid ophalen bij de apotheek moet ik er ineens voor betalen!

Blijkt dat de arts geen machtiging heeft gestuurd naar mijn verzekering en dus vergoeden ze het niet! Nu eerst dus de arts bellen om te vragen of ze een machtiging wil sturen. Anders moet ik het allemaal zelf betalen en dat is behoorlijk prijzig!

Maar wat ik niet begrijp is, de arts schrijft toch een recept? Dat is toch een machtiging, of niet dan? pfff… bureaucratie!

Bureaucratie…toch?

Ik wacht ook op goedkeuring voor de medicatie van de IVF.

Moet die de 20ste in huis hebben ivm bestellen bij apotheek.

Als je dat geld ff niet zo hebt liggen, zou je nog in de problemen komen met je hele medicatie plan.

Wij kregen een aanvraagformulier mee voor goedkeuring, dat moest ik bij Menzis inleveren. Heb je zoiets niet gehad?

Is dit de eerste keer dat je die medicatie ophaalt?

Succes

Niemand meer iets te zeuren tegenwoordig? :wink: :mrgreen:

Groetjes,

Jippie

Ik wil wel zeuren:

Wat duren die wachtweken lang

en waarom ben ik niet al misselijk, of heb ik andere super vervelende zwangerscahpsverschijnselen (dan was het tenminste iets duidelijker en gaf de mens moed)

alle collega’s op het werk lijken wel zwanger te zijn :frowning:

waarom ikke niet? :cry:

Waarom moesten ze uitgerekend bij mij inbreken!!! :x :x :x

@ikke wrote:

alle collega’s op het werk lijken wel zwanger te zijn :frowning:

waarom ikke niet? :cry:

Ikke ik ken het gevoel, was vorig jaar bij ons ook zo.

Pebble :hug:

@pebble wrote:

Waarom moesten ze uitgerekend bij mij inbreken!!! :x :x :x

He getsie…

Toch niets weggehaald??? Hope not…

ik heb last van mijn buik

Heb vannacht weer niet geslapen. Denk dat ik na die inbraak totaal zo’n 3.5 uur gepit heb. Zie eruit als een spook, zat vannacht om 5 uur rechtop in bed, dacht wat te horen.

Ik haat die lui! Ze weten echt niet wat ze een mens aandoen. :cry: :cry:

De verpleegkundige zei: probeer zoveel mogelijk stress tre vermijden, hahahahahahaha, wat een ironie.

:x :x :x

Oh, ik heb ook last van mijn buik.