Nou het was heel snel allemaal, eerst gemeten en gewogen (7700gr :shock: :inlove: 64cm :dance: ) en toen kwam de KA vertellen dat alle beelden/uiitslagen er super uit zagen voor een kindje van haar leeftijd. Niks opvallends!
Verder heeft ze haar nog een keer onderzocht en zei ze heel blij te zijn met wat ze zag. Dat ze motorisch super functioneerde en al heel pittig was, en qua contact leggen ook helemaal goed. Nika was ook meteen naar haar aan het lachen, stethoscoop proberen te pakken, proberen op de KA’s vinger te bijten :mrgreen: …
We zijn zó opgelucht!
En afgelopen vrijdag waren we bij de osteopaat en die vond toch wel wat blokkades, haar bovenste nekwervel, middenrug links en haar bovenkaak. Na de behandeling kwamen we thuis en legde ik haar op haar rug in bed en binnen een paar minuten lag ze op haar buik :shock: … en ze accepteert sinds de behandeling eten van een lepeltje :dance: :dance: . Want het was niet alleen de fles, maar ook lepeltjes eten wat ze weigerde. De fles drinkt ze nog niet, maar ze gaat er wel anders mee om en we hebben goede hoop!
Dus: allemaal goed nieuws rondom onze kleine schat! Nog even wat fotootjes om het af te sluiten :inlove: :inlove:
Nee heb er niks van gezegd, mede doordat er alweer wat anders voorviel vandaag :roll:
De assistente vroeg ons mee te lopen naar de behandelkamer en Nika uit te kleden tot de luier. Ze zou binnen enkele ogenblikken terug komen om te meten en te wegen. Dus ik Nika helemaal uitgekleed. Maar geen assistent. Nee ze zat met collega’s te kletsen, nou ja, roddelen. Over een arts die ze ergens was tegengekomen met zijn 2 kinderen, dat ze hem zo aseksueel vonden maar dat die voruw dus minstens 2x met hem gesekst had moeten hebben anders waren die kinderen er niet… bla bla bla… echt te genant voor woorden. En Nika maar afkoelen!
Dus op een gegeven moment ben ik hun “hok” binnengelopen en zei ik: Hallo! We zijn allang klaar hoor!
Ze keken echt zo betrapt en terwijl ik terug liep maakten ze hun verhaal nog ff af. Nou het was echt een genante vertoning hoor!
De KA kwam gelijk erna en die was heel lief, maar had ook duidelijk haast en voor we het wisten was zij al de kamer uit en moesten we Nika nog aankleden enz. Nou misschien stuur ik er nog wel een mail over ofzo. Ik zie wel.
Zou het zeker doen hoor, al is het maar om van je af te schrijven. Ze kunnen het bij jou niet meer veranderen wat er gebeurd is, maar misschien wel bij een volgend gezin.
Oke, ik heb het nu eens opgenomen… haar manier van huilen…
Moet er alleen bij zeggen dat ze er anders geen pauzes tussen laat hoor, maar dat komt tijdens het filmpje omdat ze me ziet staan :roll: . DÃt is haar manier van huilen. Maar dat is het toch niet?!
Dan “roept” ze dus altijd ipv huilen… :think: ze blijft zo doen he, misschien iets harder nog… Ook 's nachts voor een voeding…
Klinkt het heel gek als ik zeg dat bijna niet kan geloven dat ze dus nooit huilt?!
Behalve laatst toen ze op mijn werk (kdv) in de slaapkamer met haar gezicht in het matras lag, op dr buik, en we haar niet gehoord hadden… en ik haar bijna kwijt was toen TROK ik haar echt uit bed en ja, toen krijste ze echt, hysterisch was ze… moet weer bijna huilen als ik er aan denk!
Affie, in mijn ogen is ze inderdaad wat aan het mopperen. Ik denk ook dat ze wil dat je haar oppakt. Waarom zou ze moeten huilen als ze het zo ook aan kan geven. Nika is gewoon een tevreden meisje :inlove: !
Je spoiler, wat naar zeg! Gelukkig een hele goede afloop.
Ja weetje… ik noem dit gewoonlijk dus ook mopperen… maar omdat zij nooit wat anders doet, noemen wij dit dus huilen :shifty: . Stom he, ik kan het gewoon niet geloven ofzo, dat ze zo tevreden is… :inlove: :inlove: