Ze huilt niet... UPD pag 7 filmpje!

Wat een stom mens!

En wat zal het wachten op de uitslag lang duren zeg, heel veel sterkte en een dikke kus voor Nika! :hug:

foutje :wall:

@Affie wrote:

Het is de vpk van de foto ja…

Weet zij dat ze op internet staat? Ik zou het zelf niet zo kunnen waarderen als mijn foto ergens komt te staan in combinatie met een niet zo positief verhaal namelijk. :slight_smile:

D. je hebt gelijk, ik ga de foto verwijderen :-*

Weet zij dat ze op internet staat? Ik zou het zelf niet zo kunnen waarderen als mijn foto ergens komt te staan in combinatie met een niet zo positief verhaal namelijk.

Ik dacht eerlijk gezegd hetzelfde.

@Roos wrote:

Weet zij dat ze op internet staat? Ik zou het zelf niet zo kunnen waarderen als mijn foto ergens komt te staan in combinatie met een niet zo positief verhaal namelijk.

Wat een onnodige opmerking, heb het toch al weggehaald? :?

@Affie wrote:

D. je hebt gelijk, ik ga de foto verwijderen :-

Dacht al dat je er gewoon even niet bij stil stond :-
Quote:

Wat een onnodige opmerking, heb het toch al weggehaald?

Excuus hoor, komt waarschijnlijk anders op je over dan bedoeld.
Ik twijfelde meer of ik dan zo 'tuttig' zou zijn om er zo over te denken maar ik bleek dus niet de enige.. That's all.

hele dikke kus voor jou en nika!!

wat een achterlijk wijf zeg die vpk

heb je er nog wat van gezegd verder tegen leiding gevende oid??

Nee Loessie nog niks gezegd maar dat ga ik wel doen als we de uitslag krijgen bij de KA…

Ik ben toen naast Nika gaan liggen en legde alles uit (had ik thuis ook al gedaan)... dat de gemene mevrouw ( ) klaar was met plakkers op dr hoofdje doen, en dat het belangrijk was dat dat gebeurde zodat we konden kijken wat er in dr hoofdje gebeurde, dat ik trots was op haar dat ze op dat moment rustig lag en naar me luisterde en dat ze lekker mocht proberen te slapen en dat ik al die tijd bij haar zou blijven enz... Ze keek me aan, en kon totaal ontspannen ... en na een minuut of 10 praten viel ze in slaap ik was zó blij!!

Dit vind ik zo'n mooi stukje!!
Zo liefdevol, er zijn maar weinig mensen die baby's echt begrijpen, goed te lezen dat jij jouw meisje begreep in deze situatie. :inlove:

Ik zou ook zeker een melding maken bij het team. Dit zal vast niet de eerste keer zijn dat ze zo doet. Door de melding wordt zij, als het goed is, erop aan gesproken.
Medisch personeel wil nog weleens vergeten dat ze met mensen werken.

@Nicje wrote:

Ik ben toen naast Nika gaan liggen en legde alles uit (had ik thuis ook al gedaan)… dat de gemene mevrouw ( ) klaar was met plakkers op dr hoofdje doen, en dat het belangrijk was dat dat gebeurde zodat we konden kijken wat er in dr hoofdje gebeurde, dat ik trots was op haar dat ze op dat moment rustig lag en naar me luisterde en dat ze lekker mocht proberen te slapen en dat ik al die tijd bij haar zou blijven enz… Ze keek me aan, en kon totaal ontspannen … en na een minuut of 10 praten viel ze in slaap ik was zó blij!!

Dit vind ik zo’n mooi stukje!!

Zo liefdevol, er zijn maar weinig mensen die baby’s echt begrijpen, goed te lezen dat jij jouw meisje begreep in deze situatie. :inlove:

Dank je wel! Ja wat dat betreft word ik wel eens door bekenden “zweverig” genoemd, maar ik vertel en verwoord alles voor mijn kindjes vanaf de dag dat ze geboren zijn. En dat werkt hier (zie bovenstaand) super! Ook bij Lenn deed ik dit al en het werkte toen al goed.

@Affie wrote:

@Nicje wrote:
Ik ben toen naast Nika gaan liggen en legde alles uit (had ik thuis ook al gedaan)… dat de gemene mevrouw ( ) klaar was met plakkers op dr hoofdje doen, en dat het belangrijk was dat dat gebeurde zodat we konden kijken wat er in dr hoofdje gebeurde, dat ik trots was op haar dat ze op dat moment rustig lag en naar me luisterde en dat ze lekker mocht proberen te slapen en dat ik al die tijd bij haar zou blijven enz… Ze keek me aan, en kon totaal ontspannen … en na een minuut of 10 praten viel ze in slaap ik was zó blij!!

Dit vind ik zo’n mooi stukje!!

Zo liefdevol, er zijn maar weinig mensen die baby’s echt begrijpen, goed te lezen dat jij jouw meisje begreep in deze situatie. :inlove:

Dank je wel! Ja wat dat betreft word ik wel eens door bekenden “zweverig” genoemd, maar ik vertel en verwoord alles voor mijn kindjes vanaf de dag dat ze geboren zijn. En dat werkt hier (zie bovenstaand) super! Ook bij Lenn deed ik dit al en het werkte toen al goed.

Ik vind het niet eens zweverig :inlove: Ik doe precies zo bij Riley, en ik weet niet of hij het begrijpt, maar als het hem rust geeft, in dit geval Nika rust geeft, waarom niet toch>?

Nou vandaag de uitslag! Ben benieuwd :shifty: we moeten om 10.45u…

Ergens denk ik gewoon dat alles ok is hoor, we zijn bij de osteopaat geweest en ze is zó veranderd… alsof ze geactiveerd is uit haar stand-by zeg maar :lol: …

Maar goed, het blijft spannend natuurlijk :shifty:

Spannend… Hopelijk is alles goed.

En mooi dat t zo verbeterd is :thumbup:

Spannend :thumbup: :thumbdown: :pray:

Alles is helemaal ok met Nika! Vanavond ff uitgebreid, ben nu met telefoon op kok!

:dance:

:dance: :dance:

Gelukkig maar! :thumbup: