Ze huilt niet... UPD pag 7 filmpje!

aaah arm meiske, wat een hork van ee verpleegster zeg :shock: :hug:

:hug: :hug: wat een :silenced: als ze geen geduld heeft met baby’s heeft moet ze maar een andere baan zoeken

sterkte affie en een dikke knuf :hug: :hug:

Pfff, wat een niet zo flexibele dame zeg en niet zo tactisch ook…

Hopelijk heb je de uitslag de tweede augustus. Ze zal misschien wel zo zeggen omdat zij niets mag/kan beloven.

:evil: sjee wat een kenau!!!

dat arme kind snapt er toch niks van

nu hopen dat alles goed was :-*

ahhhh als je zo’n klein meisje zo zit liggen…daar breekt je hart toch van :frowning: die verpleegkundige…tja…woorden daarvoor worden gecensureerd op het forum :wall: :roll: :evil:

ga een andere baan zoeken als je niet tegen kinderen (of mensen in het algemeen) kunt.

Nika heeft trouwens op 1 plekje (randje vh schedel waar de fontanel zit) een kleine blauwe plek op dr koppie :frowning: Op een gegeven moment drukte die vrouw daar aan en ik zag dat ze het een beetje hard deed en Nika zette het toen echt op een brullen… Trut, ze heeft haar gewoon pijn gedaan daar!

Trouwens, toen ik over dr voorhoofd aaide tijdens het praten raakte ik per ongeluk 1 van de plakkers en riep ze keihard K.UT! :shock: :silenced: … Das toch niet normaal als een verpleegkundige zoiets zegt :naughty:

Ik zou het gedrag van die verpleegkundige bespreken met haar leidinggevende. of met haar zelf. Schandalig. Dat terzijde, “in principe” houdt zoveel in dat je de uitslag 2 augustus krijgt, TENZIJ eerder nodig is. In hoeverre dat het geval is, kan/mag zij niet beoordelen (dat heb ik me laten vertellen toen ik een EEG kreeg), dus maak jezelf niet gek door over die woorden te vallen.

(is dat de bewuste vpk op de foto?)

Zo, dat vind ik echt onfatsoenlijk zeg :naughty: Ik zou het niet waarderen als een volwassenen dat soort taal gaat gebruiken in de buurt van mijn kind, zeker niet als zij in de leeftijd is dat ze dat na kan gaan zeggen :silenced:

Kom op zeg, de meeste mensen (ouders en patiënten) zitten toch in de spanning als je dat soort onderzoeken moeten, als verpleegkundige of arts is het minste wat je kunt doen dan toch een beetje aardig, vriendelijk, meelevend etc. te zijn…

Helaas zijn er meer die dat dus niet zo goed kunnen.

Sterkte met afwachten.

hoe gaat het ondertussen met Nika?

@mereltje85 wrote:

Zo, dat vind ik echt onfatsoenlijk zeg :naughty: Ik zou het niet waarderen als een volwassenen dat soort taal gaat gebruiken in de buurt van mijn kind, zeker niet als zij in de leeftijd is dat ze dat na kan gaan zeggen :silenced:

Nika is vast heel slim, maar de kans dat ze nu na gaat praten acht ik toch vrij klein hoor. :angel:

@D. wrote:

@mereltje85 wrote:

Nika is vast heel slim, maar de kans dat ze nu na gaat praten acht ik toch vrij klein hoor. :angel:

Hihi idd, dat lukt nog niet, maar als het om Lenn zou gaan was ik direct uit mn plaat gegaan denk ik!

Het is de vpk van de foto ja...

Met Nika gaat het goed trouwens, die is lekker aan het bijslapen van alle spanning gister. Vannacht sliep ze door tot 9u (wel om 6u gevoed) en toen weer van 11u tot half2 :smiley: … En nu ligt ze lekker lief te spelen hier naast me…

Oef wat heftig zeg. En dan ook nog zo’n tr*t om zo te handelen naar zo’n klein babytje toe. Gelukkig heeft ze een lieve mama die veel troost kon geven.

Spannend hoor zolang wachten op de uitslag. :hug:

Wat een pstpkk*wijf zeg. Laat haar lekker ander werk gaan zoeken. Arme Nika. Hopelijk is alles goed. Wachten tot 2 augustus duurt lang als je op een uitslag wacht pffff. Goed gedaan Af met die BV. Ik had hetzelfde gedaan hoor! :hug:

Affie, heb het met Nika en jou te doen.

Het gedrag van de VK is niet normaal, ik zou zeker aangeven bij de leiding.

Gelukkig gaat het goed met Nika. Wat zal je trots zijn!!

wat een stom mens!!! Zou er zeker iets van zeggen bij je ka of van wie je de uitslag krijgt. Wat lang wachten zeg tot 2 augustus.

En als je je nog onprettig voelt over haar woordkeus, gewoon maandag even naar je ka of zo bellen. Vinden ze echt niet gek. Tegen ons zeiden ze altijd dat ze liever hadden dat ouders vaak bellen, dan dat er onzekerheid of onrust komt.

Wel super dat je gewoon iets terug gezegd hebt zeg! En inderdaad gewoon voeden dan. Maakt zij toch niet uit wat jij je baby voedt!

Ik lees dit nu nog maar! :hug:

Wat een verpleegster zeg! :evil: :-

Nu nog zo lang wachten op de uitslag, …

Ik duim op het allerbeste, ze ziet er zo kwetsbaar uit op dat grote bed, lief en mooi meisje heb je! :inlove: :-

Ach meisje toch :hug:

Arme Nika…

Wat een dom wijf zeg die zuster, :naughty: :naughty: :naughty:

Ahhh arme Nika! En ik had het ook zo gedaan hoor met die borst. Ben je helemaal betoeterd. Rare verpleegkundige zeg.

2 augustus klinkt wel ver weg zeg.

Hopelijk is er niets aan de hand aan de andere kant zou een verklaring toch ook wel prettig zijn.

Sterkte met het uitzitten van de tijd meid! :hug:

Jee, Affie, lees het hele verhaal net pas. Wat een schrik. Je voelt als moeder toch haarfijn aan als er iets niet pluis is. Maar dan wil je ook zo snel mogelijk weten wát het dan is!

En die foto’s van Nika met al die elektroden :frowning: en dan vooral HOE die er op gegaan zijn. Wat de andere meiden ook al zeggen, ik zou zeker iets zeggen over deze “verpleegkundige” die haar hoofdstuk empatisch vermogen nog wel eens even heel goed mag doorlezen! :evil: