Ze huilt niet... UPD pag 7 filmpje!

affie doet aukje hier ook (voordat ze echt over gaat op huilen) klinkt ook meer als roepen…enne betreft niet huilen enzo… wil je die van mij 1 dagje lenen… dan ben je blij dat nika alleen maar “moppert”

lekker van genieten… :wink:

Nou dank je vriendelijk, ik werk al op een babygroep :mrgreen:

@Affie wrote:

Nou dank je vriendelijk, ik werk al op een babygroep :mrgreen:

dan ken je het ongetwijfeld wel… :mrgreen:

kan me wel voorstellen dat het ongeloofwaardig lijkt dat ze niet huilt…

hier zijn ze ook nog eens gezegend met een harde stem… :roll:

Nog 1 van vanavond… probeerde haar tranen erop te krijgen maar die zie je niet. Heeft ze dus wel. Dit is dan dus wel huilen want ze had tranen… ofzo?

En ze ziet me nu trouwens niet, alleen mijn telefoon

Op dat tweede filmpje vind ik het duidelijker dat ze huilt dan op die eerste. t Klinkt in mijn oren als ontevreden, maar nog lang niet hysterisch. t Lijkt ook alsof ze een lage stem heeft? Mijn meiske laat net een snikje horen over de babyfoon, klinkt net als jouw meiske (alleen dan een kort geluidje), maar wat tonen hoger…

Nou veel erger dan dit wordt het eigenlijk niet. Vind dit filmpje zelf idd ook een stuk duidelijker!

Van die stem weet ik niet. Ik heb zelf ook geen heel hoge stem. Nika d’r stemmetje is ‘gewoon’…

Lijkt mij wel fijn, als er niet hysterisch gehuild wordt, maar kan me ook wel voorstellen als je het vreemd vind dat ze niet zo huilt…

Wat me opviel was dat ze met haar mondje dicht huilt. Ik denk dat ze daarom ook minder hard (qua volume) huilt? De mijne zet zijn mond wagenwijd open en dan komt er toch een volume uit zo’n klein mensje!!

Iig fijn dat Nika helemaal gezond is! :thumbup:

Ik vind dit geen huilen hoor :shifty:

Dit klinkt mij als een ontevreden baby in de oren.

Zeker ook als je kijkt hoe snel ze naar je lacht als je tegen haar praat.

Maar fijn toch, zo’n lekker tevreden babietje. Zij geeft signalen door dit soort geluiden te maken, andere babies door te huilen.

heb het 2e filmpje gisteren aan de cb-arts laten zien. Zij vodn het erg vreemd, maar omdat ze alle normale ontwikkelingen doormaakt, ook op gebied van geluiden/klanken enz, vind ze het geen reden tot zorg…Gelukkig maar, maar het blijft gek hoor, dat dit dus blijkbaar haar manier is :shifty:

Kan me best wel voorstellen dat je dit soms tot zorgen baart.

Het is inderdaad een typische huiltje.

Hier is het gelijk alsof het brandalarm afgaat.

Wat ik me nog wel afvroeg is hoe haar mimiek is.

M. fronst, lacht breeduit, pruikmondje en al die dingen. Heeft ze die wel?

En dan nog ieder kindje is verschillend.

Ja dat doet ze allemaal ja, mimiek is normaal… :slight_smile:

Was dit topic even kwijt geraakt :oops: , maar moest er opeens aan denken dus even opgezocht.

Fijn zeg dat het zo goed gaat en dat ze het nu zo goed doet. Het is haar manier waarschijnlijk van huilen als ik het op het filmpje zie. Ik zou zelf eerder denken aan meer klagen dan echt huilen. Mijn mening: Gewoon een tevreden kind die het niet nodig vind om een flinke stem op te zetten.

Het is ook wel een heerlijk hollands welvaren kind.

@welkom wrote:

Was dit topic even kwijt geraakt :oops: , maar moest er opeens aan denken dus even opgezocht.

Fijn zeg dat het zo goed gaat en dat ze het nu zo goed doet. Het is haar manier waarschijnlijk van huilen als ik het op het filmpje zie. Ik zou zelf eerder denken aan meer klagen dan echt huilen. Mijn mening: Gewoon een tevreden kind die het niet nodig vind om een flinke stem op te zetten.

Het is ook wel een heerlijk hollands welvaren kind.

Ja het begint er steeds meer op te lijken dat ze idd gewoon erg tevreden is :inlove: en hollands welvaren it is :mrgreen: met 6 maanden weegt mevrouw 8kg en is 66cm :thumbup:

kom dit topic ineens weer tegen, fijn dat je meisje het goed doet joh :thumbup:

En het huilen tja hier is het meer krijzen als ze huilt dan (al gebeurt dat alleen als ze valt of gepoept heeft)

en Hollandse welvaren is ze wel :inlove: ze heeft Indy bijna ingehaald terwijl zij ook een dikke bollie was in het begin.

En dat allemaal op mamamelk super toch :inlove: :inlove:

Geniet van je mooie moppie, vind het zo’n schatje op de foto’s/filmpje

het lijkt wel of ze door haar neus huilt :think:

net als dat je wel eens hebt dat kinderen erg binnensmonds via de neus klanken uithalen

denk dat ze echt wel huilt maar anders als anders

Affie, wat fijn dat het allemaal goed is met je meisje.

Wat is ze trouwens een mooi meisje :inlove: !

Even offtopic: hoe bevalt je nieuwe telefoon :wink: ?

Affie, in mijn ogen is ze inderdaad wat aan het mopperen. Ik denk ook dat ze wil dat je haar oppakt. Waarom zou ze moeten huilen als ze het zo ook aan kan geven. Nika is gewoon een tevreden meisje :inlove: !

Je spoiler, wat naar zeg! Gelukkig een hele goede afloop.