Het filmpje laat even op zich wachten. Youtube werkt niet mee. Maar de fotocamera was gewillig :drool:
Het was een klein gezelschap in Groningen via M.'s werk. Gezellig, rode koontjes van de champie
Whaaaaaaaaaaa Kaar!!
Wat een mooie foto!! Echt heel leuk!Het lijkt wel of jullie samen op stap zijn :thumbup:
En wat zie je er fantastisch uit! Blond staat je goed! En een lekker smal koppie :inlove:
Was erg gezellig zo te zien!
Jullie staan wel heel leuk naast elkaar!
Wat gaaf! Met Roan op de foto! In het begin vond ik hem maar zo-zo. Maar in de loop van de serie werd hij steeds beter en vooral: LEUKER! Hij heeft 'm wel, de x-factor :dance:
Het was ook erg gezellig vanmiddag. Ik ben alleen niet gewend om te drinken overdag dus het steeg een beetje naar mijn hoofd :oops: En dat zie je haha!
Ik heb nog meer foto’s maar dit was de leukste, hier sta ik namelijk helemaal op.
ooowww ik had me zoooo verheugd straks voor de buis en dan lekker luisteren en zien
komt et er niet op om de herdenking… net als op meerdere zenders, ik snap dat het word uitgezonden maar op alle zenders …
nee begrijpelijk wel,maar baal er van morgen ben ik niet thuis dus kan wellicht niet zien
juudje kijk jij er naa :mrgreen:
morgen dus x factor
@Karin2 wrote:
Het filmpje laat even op zich wachten. Youtube werkt niet mee. Maar de fotocamera was gewillig :drool:
Het was een klein gezelschap in Groningen via M.'s werk. Gezellig, rode koontjes van de champie
wauwwwwwwwwwwwwwwww wat een lekkere foto met twee stukken erop :drool: :drool: Je ziet er goed uit Karin2 :thumbup: :thumbup: Staat je toch wel goed dat pittige koppie en blond :thumbup:
Maar die vent naast je is ook helemaal te wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww :drool: :drool: Jij hebt vast een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezellige avond gehad :lol: :lol: :lol:
Erg suf maar ik heb gewoon zin in vanavond :shifty:
Ik hoop zó op Lisa!
Zitten we er klaar voor???
ja ik ben ook voor lisa :dance: :dance:
:shock: Moet er gewoon al halverwege eentje afvallen! Najaaaa, ook stom :?
Zo: ik was net op tijd om Jamal te zien :mrgreen:
Zit bij F’lien op te passen…en Merel was echt een draakje toen ze eenmaal door had dat ze naar bed moest :evil:
Maar goed: ze is stil
Ik ben niet zo fan van Lisa. Ze is altijd hetzelfde, al is ze wel heel goed hoor (maar dat zijn ze alledrie). Maar ik vind Rachel en Jamal boeiender. Dus van mij mag Lisa als eerste af gaan vallen, al verwacht ik niet dat dat zal gebeuren.
Oeh…Rachel weer gaat I will always love you zingen. Lef heeft ze!
Zou er ook een uit knop op Wendy zitten? :silenced:
Jamal heeft me verrast zojuist. Mooi optreden!
Rachel vind ik echt wel goed maar ik vind haar niet zo leuk om te zien. Ze stoort me op de 1 of andere manier.
Lisa vind ik een kunstwerk! :dance:
Oei Rachel, wat een glijer!!
Jammer.
Jamal was echt (y) (en ik ben niet eens een fan van hem.
Ben wel Rachel-fan, maar twas niet helemaal zuiver.
Lisa knalt weer :mrgreen:
…maar toch wil ik dat Rachel wint
@Mip wrote:
Zou er ook een uit knop op Wendy zitten? :silenced:
:lol:
Dat zat ik me net ook af te vragen.
WAUW KIPPEVEL!!!
LISA
Rachel zong vals :shock:
En toch deed Rachel het zeker in het begin, echt subliem vind ik. De modulatie was niet helemaal zuiver, maar het eind weer prachtig… :thumbup:
Lisa was top, maar ik vond haar iets minder hoor nu. Maar goed, ze blijft echt een topper.
Jamal vind ik okee.
Ik hoop op Rachel, maar Lisa zou ik ook helemaal geweldig vinden. Ik ben alleen bang dat Rachel er tussendoor uit gaat…