X-factor

Roan is inderdaad leuk om te zien maar ik vond hem verder weinig hebben.

Ik denk niet dat zo iemand echt kan verkopen, net zoals Rachel.

Ze zijn wel goed, zien er leuk uit maar ik vind ze niet die X-factor hebben.

En ik denk dat Lisa en Jamal dat wel hebben.

Wij thuis hadden hier ook een weddenschap.

En ik heb gewonnen…ik zei Rachel Lisa en Jamal…:slight_smile: Ik ben het helemaal eens met de keuzen :slight_smile:

Mijn man dacht Hester Lisa en Whatever…Nou gelukkig zijn die eerste en die laatste naar huis! :mrgreen:

Ik vind het te opvallend dat er 3 finalisten uit 3 verschillende categorieen zijn.

Ik blijf deze aflevering afraffelig vinden en ik vind dat er op deze manier tekort gedaan is aan de 3 acts die afgevallen zijn

Lisa gaat echt met vlag en wimpel winnen van deze twee!!

Jammer dat Roan niet door is… Maar ben het wel eens met de keuze van de finalisten :thumbup: Blij dat whatever eruit is!

Ik ook, heb mijn eigen feestje gevierd. Al vind ik niet dat Jamal een finalist is… Ik ga voor Lisa! :inlove:

Ik denk ook dat lisa gaat winnen!

Ik was zo blij dat Hester dr uit is…dat vondt ik zo’n … :mrgreen:

@marjolein98 wrote:

Ik denk ook dat lisa gaat winnen!

Ik was zo blij dat Hester dr uit is…dat vondt ik zo’n … :mrgreen:

Haar eerste liedje ging ook niet echt eh, goed volgens mij :lol: :roll:

nou de 2e ook niet volgens mij…vondt het ook een stom nummer! Maargoed :slight_smile: iedereen zijn smaak he?!

Ik vondt haar vanaf het begin al niks…en heb smakelijk gelachen toen ze onderuit ging (afl. 1) :roll:

@joseetje wrote:

Ik vind het te opvallend dat er 3 finalisten uit 3 verschillende categorieen zijn.

Ik blijf deze aflevering afraffelig vinden en ik vind dat er op deze manier tekort gedaan is aan de 3 acts die afgevallen zijn

vind ik ook hoor… Als je afviel in de vorige aflevering dan lieten ze nog een filmpje zien van wat je gedaan had de afgelopen weken maar nu even snel 1 woord zeggen en klaar…

grts patricia

@babylover wrote:

@joseetje wrote:

vind ik ook hoor… Als je afviel in de vorige aflevering dan lieten ze nog een filmpje zien van wat je gedaan had de afgelopen weken maar nu even snel 1 woord zeggen en klaar…

grts patricia

Das helemaal waar…ik vondt het ook vreemd dat er in ene kaboem 3 weg moesten…zo raar!

De finale is verplaatst naar zaterdag ivm herdenking in Apeldoorn…

Gordon zal nu waarschijnlijk zeker niet bij de finale zijn omdat hij zondag moet reperteren want anders mogen ze niet meedoen aan het songfestival…

Yoehoe :dance: nu kan ik wel de finale zien (moet vrijdag werken namelijk)…

grts patricia

Gordon is definitief niet aanwezig bij de finale. Ze moeten zaterdags 2x optreden in Moskou…

grts patricia

Shit zeg dat Gordon er niet bij is…hij is mijn favo jurylid… :?

babylover wel fijn dat jij nu kan kijken hoor! :wink:

Ja hij is ook mijn favo jurylid. Kan Stacey niet voor hem invallen in Moskou? :angel:

@Judith75 wrote:

@JannieElmo wrote:
@DreamingOn wrote:
@Judith75 wrote:
Ze heeft wel een mooie bh aan. Marlies Dekkers :inlove: :drool:

Hahahah, ik ben gelijk gaan kijken! :mrgreen:

Ik vind hem ook mooi… ik ben geeeeeeeek op marlies dekkers! :inlove:

dat wel maar hoor je die zo opzichtig te dragen???

ze heeft er elke week 1 aan. :smiley: wordt vast gesponsort 8)

Dat is juist de bedoeling om hem zo te dragen. Ik vind het mooi :thumbup:

Ik heb een mailing gekregen van de outletverkoop van Marlies Dekkers Lingerie. Echt schitterende dingen.

pb me maar voor link, als je belangstelling hebt.

Ik heb vanmiddag aan de champagne gezeten met Roan 8) Hij had liever zaterdag champagne gehad maar dat is niet anders. Hij heeft nog even acapella gezongen, ik kijk even of ik het filmpje kan oploaden vanavond.

@Karin2 wrote:

Ik heb vanmiddag aan de champagne gezeten met Roan 8) Hij had liever zaterdag champagne gehad maar dat is niet anders. Hij heeft nog even acapella gezongen, ik kijk even of ik het filmpje kan oploaden vanavond.

Klinkt alsof je een hele akelige middag hebt gehad Karin :liar:

@Mip wrote:

@Karin2 wrote:

Klinkt alsof je een hele akelige middag hebt gehad Karin :liar:

Oe, champie met Roan :drool:

Weljaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…vertel vertel!!!

Laat zien laat zien!!! :drool: :drool: :drool: