X-factor

Ik krijg er echt kippenvel van die 3 meiden…



Was al helemaal fan van Rachel toen ze nog in K-Otic zat

Ik vond het al zo vreemd dat er geen topic over X-factor was (of kijk ik er overheen?) :think: :stuck_out_tongue:



Ik vind de kandidaten echt goed. Niet allemaal natuurlijk, maar er zijn er echt veel die goed kunnen zingen!!

Dacht er bij de voorrondes anders over, maar nu klinkt het wel lekker!!



Heb ik Rachel nu alweer gemist? Vorige week ook al :shifty:

Ja is net geweest, daar keek ik voor had de voorstukjes al gezien.



Ik kon er ook maar niet opkomen wie ze toch ook al weer was, tot vorige week werd gezegd dat ze van K-Otic was. Vond haar echt beter dan Sitah terwijl dat de enige van het stel is die verder is gekomen (al hoor je daar nu ook niet veel meer van).

Ha, eindelijk nog een Rachel fan! Ik vond haar ook echt top toen ze nog bij K-otic zat, en ik nu vind ik haar helemaal top! :thumbup: :inlove:

Oh, kende ik haar daarvan?

Ik vond haar al bekend voorkomen.

jeetje buurman en buurman door :roll: :shock: :shock: :shock:



en ook Esmae :wall: :wall: :wall: :shock:

Ik heb weer zitten genieten.



De 26+ groep heeft toch wel het meeste talent vind ik.



Inderdaad Rachel, Irma en Anastacia. En die met zijn kale kop.

Roan vind ik ook erg goed. En dan onze Harry die 's nachts bij zijn vrouw wil zijn. Wat een lieverd en nog zo zingen op je 78e :thumbup:



Maar mijn hemel, wat zitten er ook een aantal onvolwassen typjes bij zeg :roll:

ja buurman en buurman door ongelovelijk wat een K. puber!!!



anastacia komt niet ver met haar onzekerheid ben ik bang



ja ben helemaal fan van dat oude manneke fantastisch die drie vond ik sowieso erg goed



ik ben niet zo fan van rachel…ze heeft iets irritants

Buurman en Buurman… geweldigggggggg…

Lachuh… Brabanderssssssssss… :inlove: :inlove: :inlove:

@faizaa wrote:

Buurman en Buurman… geweldigggggggg…

Lachuh… Brabanderssssssssss… :inlove: :inlove: :inlove:




ik becheuuuur me ook werkelijk!!



ik ben bij deze lid van de fanclub



“Joa… ze vinden mij allemaal raar… ik heb een bril, das heel normaal hoor”





Hi-la-risch!!

“ik heb maandverband nodig” :shock:



Nee sorry, mijn grappen zijn het ook niet.







Ik ben fan van de nieuwe bon jovi (26+ groep, blond struise man die samen zong met die twee oudere heren). Wat een lekkere man zeg! :mrgreen:

Ik moest ook wel lachen om die meiden van buurman en buurman.

Vorige keer zei ze , mn moeder heeft een baard ofzo :lol:

Ik zou die moeder wel willen zien :lol:

Ik vind die ene meid van buurman en buurman echt super irritant…



Dat groepje met dat meisje van Kotic…helemaal superrrrrrrrrrrrr

Die 3 meiden waren echt top! Maar kan me irriteren aan de onzekerheid van Anastacia, er moet zoveel peptalk in voordat zij durft! Zo jammer voor haarzelf maar ook zo niet de X factor dus naar mijn idee.



En dat kleine meisje met die krulletjes, Mireille denk ik. Haar zus ging er in ronde 1 uit. Zo’n schatje en dan zo’n strot hebben! Ik ben fan!!



En om buurman & buurman kan ik idd heel hard lachen. :lol: Al hoop ik dat ze zelf wel doorhebben dat ze doorzijn omdat ze een soort van gimmick zijn voor de tv uitzendingen. Want van hun zangtalent hoeven ze het niet te hebben. :roll:

Denk ook dat Buurman en Buurman er daarom nog in zitten, omdat ze zo leuk opvallen.

Lekker Brabants: “Oh wat is die lamp fel, nu zie je mijn pukkels zeker heel goed” :roll: :lol: Lopen ze van Martijn naar de andere kant; tegen de geluidsman: “Hee, jij bent een geluidsman” :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:



Ik vind ze ook wel grappig hehe :lol: :lol:



Maar er zijn zeker wel mensen met een super stemgeluid!! Leuk om te kijken zo :wink:

ik heb et gemist wil er dus niks over lezen eig haha



maar goed ik heb nieuwe dvd recorder gekocht ,na sparen en geld voor verjaarag en die had ik ingeprogrameerd, bleken de zender met de digitale ontvanger niet over 1 te komen en ik heb werkelijk geen idee hoe dat moet

Zeg, nou moet ik toch even gekwetst reageren op die ‘brabanders’ hoor :naughty: :snooty:



Dat kind is gewoon hardstikke maf en kent blijkbaar geen schaamte, maar Zo Zijn ‘Wij’ Niet Hoor! :eh: :roll: :lol:

Lach me te barsten om dat kind, maar eigenlijk is het bijna op het onbeschofte af natuurlijk, net als met Wendy vorige week: “Ejj, hedde jij een taatoe? Ohh dee da geen pijnn? Wa is da? Tibetaans? Is da een taal? Waarom is da ‘papa’, von jij da gewoon een mooi woord?” :lol:



Hysterisch! Heb van de week ontdekt dat dat kind op school zit bij één van onze jongeren, dus dat gedrag heeft denk ik vooral veel te maken met de hoeveelheid grijze cellen :wink:



Ben ook Rachel fan, al heeft ze wel veel “maniertjes” in haar stem, had ze toen bij starmaker ook al…



En ik ben elke keer weer verbaasd om “constantijn uit wassenaarrr” Dat zie je dan staan en dan denk je, jaja, tss natuurlijk, ga maar naar huis. En dan doet ie z’n mond open :shock: En je hoort…en nog donkerdere stem dan michael bublé :shifty:

Ik lach me helemaal niet te barsten om dat meisje. Ik denk alleen maar: meisje, meisje toch, wat is er mis met je? Ze heeft een erg rare manier van aandacht naar zich trekken en volgens mij zit ze behoorlijk in de knoop.

Eigenlijk vind ik, dat ze haar niet zo duidelijk naar voren moeten zetten, ter zelfbescherming. Volgens mij heeft ze totaal geen benul van wat wel of niet gepast is. Ze slaat op sociaal vlak in ieder geval behoorlijk de plank mis.



Ik vind er wel erg veel talent tussen zitten dit keer!

@faizaa wrote:

Buurman en Buurman… geweldigggggggg…

Lachuh… Brabanderssssssssss… :inlove: :inlove: :inlove:




Vind ze ook helemaal geweldig… Kent er niks aan doen

Ik hoop toch niet, dat alle Brabanders zo sociaal zwak zijn?

Ik heb een heel ander beeld van Brabanders hoor :slight_smile:

Zoals dit meisje doet heeft toch niks met Brabandse humor oid te maken? Eerder met een sociale beperking als je het mij vraagt.