X-factor

vind rachel ook helemaal geweldig wat een mooi stem!! (heb meteen de cd van k-otic ff in de speler gedaan :mrgreen: )



vind die oude man ook schattig lekker thuis slapen bij zijn vrouw en toch maar goed presteren geweldig! :dance:

Haha niet alle Brabanders zijn zo inderdaad, maar het is vnl in combi met haar accent dat ik het echt grappig vind. (net als Fons die ken nie zinge nie)

Brabanders worden steeds vaker als ‘boeren’ neergezet en ik mag dat wel. Temeer omdat we zelf wel beter weten natuurlijk!! :stuck_out_tongue:



Denk als ze straks wat ouder is, ze ook wel wat rustiger zal worden, nu is ze in mijn ogen gewoon een jonge losgeslagen hond :wink: :stuck_out_tongue:

@Nicje wrote:

Haha niet alle Brabanders zijn zo inderdaad, maar het is vnl in combi met haar accent dat ik het echt grappig vind. (net als Fons die ken nie zinge nie)

Brabanders worden steeds vaker als ‘boeren’ neergezet en ik mag dat wel. Temeer omdat we zelf wel beter weten natuurlijk!! :stuck_out_tongue:



Denk als ze straks wat ouder is, ze ook wel wat rustiger zal worden, nu is ze in mijn ogen gewoon een jonge losgeslagen hond :wink: :stuck_out_tongue:




die zich waarschijnlijk de ogen uit haar kopt schaamt als ze dit later ooit terug ziet!

Leuk, een topic over X-Factor! Ik vond de drie meiden ook goed, maar ik ben niet zo dol op Rachel. Ik vind ook dat ze iets vreemds over zich heeft.

Verder “erger” (ergeren is wel een groot woord in dit geval) ik me wel aan de mensen die elke talentenjacht erbij zitten. Zoals die Kelly, Sergio, Davide en Ariel en tjsa… Rachel. En er zijn er volgens mij wel meer waar ik zo even niet op kom. Ik begrijp het niet zo goed dat ze blijven proberen. Ik heb ze wel een beetje gezien in ieder geval. Maar er zit zeker een hoop talent tussen. Ik vind die Luigiano ook wel erg goed, zeker voor een joch van 16.

@Winnie11 wrote:

Leuk, een topic over X-Factor! Ik vond de drie meiden ook goed, maar ik ben niet zo dol op Rachel. Ik vind ook dat ze iets vreemds over zich heeft.

Verder “erger” (ergeren is wel een groot woord in dit geval) ik me wel aan de mensen die elke talentenjacht erbij zitten. Zoals die Kelly, Sergio, Davide en Ariel en tjsa… Rachel. En er zijn er volgens mij wel meer waar ik zo even niet op kom. Ik begrijp het niet zo goed dat ze blijven proberen. Ik heb ze wel een beetje gezien in ieder geval. Maar er zit zeker een hoop talent tussen. Ik vind die Luigiano ook wel erg goed, zeker voor een joch van 16.




Als het je droom is dan geef je NEVER op. Dan struin je auditie na auditie na. Tja Want als je 1 keer afgezeken wordt wil niet zeggen dat het je de volgende keer ook gebeurt.



Voor elke auditie zoeken ze namelijk iets anders :wink:

De ene keer een groep, de andere keer een vouwelijk stem etc etc etc.



En ik weet het want ik struinde vroeger ook vaak genoeg auditie’s af. Nu helaas na mijn zwangerschap is mijn stemgeluid veranderd ( en nu vooral na mijn verkoudheid) Ben zo schor als een lor :eh:



Maareuuh ik kan ze juist wel begrijpen… Dus tja ook Rachel :thumbup: :wink:

@nachtvliinder wrote:

Als het je droom is dan geef je NEVER op.




Tsja, daar heb je ook een punt natuurlijk :wink:

Het maakt het voor mij wel minder boeiend om naar te kijken, maar daar hebben zij lak aan natuurlijk :mrgreen:

de beatles waren toch ook ontelbare keren afgewezen? doorzetten kán dus nut hebben :wink:

maar bij veel van die doorzetters heb ik ook wel iets van…pfff :roll: zoveel verspilde energie…op zijn best wel leuk voor in een achtergrondkoortje, maar solo doorbreken zit er gewoon niet in…

maar dan denk ik weer aan madonna…want zingen kan die ook niet…maar ze is wel een icoon…dus ach…





die buurman en buurman is toch ook een belevenis an sich he :lol:

en toch is dit best aardig van de giechelmeiden :mrgreen:



ik vind idd constantijjjjjn aardig opgefrist na zijn spuuglok :angel:

en ik hoop dat hij opbloeit want hij heeft gewoon een superstem :thumbup:



en ik ben grote fan van Lisa :smiley:

http://www.rtl.nl/components/shows/xfactor2/video/miMedia/2009/week06/do_lisa_duffy.avi_plain.xml

Die Buurman en Buurman, waar komen die vandaan, welk deel van Brabant. Ze komen me nl. zo bekend voor? Tilburg misschien?

Oh en Brabanders zijn nie zo nie hoor! :mrgreen:

Eindhoven :wink:



Vind dat er verschil is tussen “doorzetters” en hopeloze gevallen…Ik heb Rachel nooit eerder bij een idols oid gezien en starmaker is echt al wel een hele tijd geleden, zo niet de éérste van dit type shows?

Ik vind het ook supergaaf dat die jongen die vroeger bij de vengaboys zat (als danser weliswaar) wél meedoet.



Itt “Marvin” die er alweer uitligt e.a. figuren die doorgaans de eerste ronde niet doorkomen…die mensen zijn gewoon irritant.



Maarja, tenslotte hoef je maar één keer door de juiste gehoord of gezien te worden…en daar hoef je echt niet voor te winnen :wink:

Wie zit er ook te kijken vanavond?

Ik!

Me 2 :dance:

Ik kijk enigszins verlaat via de dvd recorder :slight_smile: Lisa begint nu. (De eerste dus) Ik ben wel fan van haar!

Zowww… echt veel talent zeg… Lisa is idd :inlove: :inlove: :inlove: beetje Anouk idee heb ik bij haar… lekker rauwe stem…

En wat ik gewoon tof vind, ze is niet zo’n poppetje.

En onzekere Melissa :frowning: Ik kan aan haar zien dat iets haar veel pijn heeft gedaan.



Ze heeft een mooie klank in haar stem.

Helemaal mee eens karin… :thumbup:



Weet je, ik zei tegen Az… zow das een mooie meid… die zal elke dag sjans hebben, waarom is ZIJ nou zo onzeker… en toen zei Az: denk dat iets gebeurd is dat haar veel pijn heeft gedaan…



PRECIES hetzelfde als jij nu zegt…



Buurman en Buurman door… hahahaa… kan er niks aan doen, vind ze zooooo leuk… :thumbup: en heb op youtube aantal filmpje gezien, zij zijn ook nog goed… de lolbroeken… bovendien ben ik GEK op dat Brabands accent… :inlove:

Oooh shhit, nu weet ik het al hahaha, domme Buurdozen :mrgreen:



En Melissa, ja ik voelde hoe zij zich voelde, het raakte me meteen!

En ze is nog door ook, hopelijk geeft dat haar een welverdiende boost.

Whaha :mrgreen:

Quote van Buurman A: " Zit je nou me kruis te filme? "