X-factor

Ja hahaha daar moest ik net ook zo omlachen Karin :lol: :lol:

Heerlijke meid dat mag ik wel als ze gewoon lekker zichzelf blijven :thumbup:



Lisa was inderdaad super :thumbup: ik dacht ook meteen aan Anouk :mrgreen:



En Melissa supermooi meisje ja!!

Ik zat helemaal klaar voor de 30 plussers…komen die pas volgende week :frowning:

Weet iemand zo wanneer het herhaald word???

Heb de video vergeten :wall: :wall: :wall:

Maar heb wel lekker gegeten :wink:

@faizaa wrote:





Buurman en Buurman door… hahahaa… kan er niks aan doen, vind ze zooooo leuk… :thumbup: en heb op youtube aantal filmpje gezien, zij zijn ook nog goed… de lolbroeken… bovendien ben ik GEK op dat Brabands accent… :inlove:




haha dan komde hier mar is een bakske leut vatte, kende oe hart op! :wink:



Maareeh ik ben ook even terug gaan kijken op youtube, en naast ze zijn inderdaad ook gewoon echt heel erg goed! Dat tweestemmige wat ze doen is echt niet makkelijk!

beetje ooff topic maar ook niet :wink:

dit vond ik net :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=CE9ZC8ty0yw&feature=related







gisteren weer genoten…lisa is door :dance:

@Linda_ wrote:

@faizaa wrote:




Buurman en Buurman door… hahahaa… kan er niks aan doen, vind ze zooooo leuk… :thumbup: en heb op youtube aantal filmpje gezien, zij zijn ook nog goed… de lolbroeken… bovendien ben ik GEK op dat Brabands accent… :inlove:




haha dan komde hier mar is een bakske leut vatte, kende oe hart op! :wink:



Maareeh ik ben ook even terug gaan kijken op youtube, en naast ze zijn inderdaad ook gewoon echt heel erg goed! Dat tweestemmige wat ze doen is echt niet makkelijk!






Hahhahaha… leuk!!! :thumbup: :inlove:

@schoen wrote:

Weet iemand zo wanneer het herhaald word???

Heb de video vergeten :wall: :wall: :wall:

Maar heb wel lekker gegeten :wink:




Ik dacht op zondag.

Dat blonde mooie meisje, die steeds zo moet huilen, wat is er toch met haar aan de hand zeg.

Volgens mij is die niet in orde.

@stillewater wrote:

Dat blonde mooie meisje, die steeds zo moet huilen, wat is er toch met haar aan de hand zeg.

Volgens mij is die niet in orde.




@Karin2 wrote:
En onzekere Melissa :frowning: Ik kan aan haar zien dat iets haar veel pijn heeft gedaan.



Ze heeft een mooie klank in haar stem.




@faizaa wrote:
Helemaal mee eens karin… :thumbup:



Weet je, ik zei tegen Az… zow das een mooie meid… die zal elke dag sjans hebben, waarom is ZIJ nou zo onzeker… en toen zei Az: denk dat iets gebeurd is dat haar veel pijn heeft gedaan…



PRECIES hetzelfde als jij nu zegt…




Stillewater, je bedoelt het vast niet zo onaardig als het er staat maar het meiske heeft het ergens moeilijk mee.

Misschien, maar ik word er wel heel nieuwschierig van.

Dat onzekere, ze kijkt heel apart uit dr ogen en nog gekker vind ik het dat haar eigen moeder haar nog nooit heeft horen zingen.

ja idd… thuis zingt ze nooit en pa hoorde haar alleen af en toe in bad zingen…



waarschijnlijk is ze zo onzeker dat ze thuis niet eens durft te zingen terwijl ze hardstikke goed zingt… :wink: (heb ik ook last van namelijk 8) )



en tja… buurman en buurman :roll: je moet er van houden idd blijkt hier maar weer… ik irriteer me mateloos aan dat kind! was ook verbaast dat ze door waren… vond dat andere stel namelijk veel beter zingen… t zal wel met de kijkcijfers te maken hebben ofzo

Je kunt het ook terug kijken op rtl programma gemist,heb ik vanmorgen gedaan :mrgreen:

denk dat melissa dr uit gaat! veelste onzeker :thumbdown:

Het kan bijna niet anders…

En ze is er uit. En terecht hoor! Geef haar een paar jaar en ze komt er wel. :thumbup:



En die 2 kibbelende zusters dan :? doei doei, zo irritant die April :snooty:

Wel sneu voor die andere trouwens.

Misschien moet Melissa eens naar een psycholoog gaan, ofzo. Dat arme kind zit zo vol met onzekerheden en ik weet niet wat er allemaal nog speelt bij haar, maar ze zit zichzelf zo in de weg.



Als je eigen ouders je nog nooit hebben horen zingen, dan is er toch iets mis, lijkt me.



Wie weet kan ze een volgende keer wel door stromen, want ze heeft wel alles mee.

ja die april… pff wat een jaloers secreet zeg! zeer triest voor die ander idd… ik snap t niet hoor… zo ver komen en t dan zo verknollen :thumbdown:

buurman&buurman zongen echt hardstikke vals… en ze gaan nog door ook :thumbdown: :?

Ik vind K.l.e.m zo’n irritant groepje :oops:

ja ik heb echt niks met die buurman en buurman bah te irritant



de drie meiden zijn wel mega goed :thumbup: