Weet iemand waar ik het via de pc kan kijken?
De tv is bezet :wall:
Rachel had idd een uitglijer, maar respect voor haar lef en doorzettingsvermogen Het komt bij haar echt niet vanzelf. Bij Lisa ziet het er dan wel weer uit alsof zij gewoon gezegend is met een ongelooflijke strot! Maar bij haar zag ik nu ook natte oogjes en zenuwen.
Finale mag voor mij tussen die 2 meiden.
Jamal is leuk, doet het leuk maar is niet mijn ding.
Jamal heeft me echt positief verrast :thumbup:
Rachel kan goed zingen, maar ze heeft het nét niet of 1 of andere manier :think: (en de uithaal was ook net niet :mrgreen: )
Lisa is mijn ogen gewoon de beste…goed zingen, eigen stemgeluid, gewoon goed (alleen stond dat jurkje haar niet zo best :silenced: )
Martijn Krabbé heeft iets geks met zijn haar, het lijkt wel van plastic :lol:
@mar27 wrote:
Weet iemand waar ik het via de pc kan kijken?
De tv is bezet :wall:
Oeps… das nieleuk.
uitzending gemist kan natuurlijk nog niet.
Geen flauw idee of je het online kunt kijken via een lifestream.
Kun je niet gewoon een flinke scheet laten? :mrgreen:
@mayo28 wrote:
Martijn Krabbé heeft iets geks met zijn haar, het lijkt wel van plastic :lol:
Ja lol dat haar! Er is op Canvas ketnet wel eens een serie met mensen én poppen. Weet niet hoe het heet, maar die man die daarin speelt heeft ook zulk haar. :lol: :lol:
ja, inderdaad die man met die grote kin :mrgreen:
is zaterdagochtend rond een uurtje of negen/half tien hahahahaha
ps: HOOOIIIII :-*
@mayo28 wrote:
ja, inderdaad die man met die grote kin :mrgreen:
is zaterdagochtend rond een uurtje of negen/half tien hahahahaha
ps: HOOOIIIII :-
Ja die ! ( bij gebrek aan beter op Ned 3 en Sam in de box en mama in de krant )
Hooooi liefie! :-
Haha die Maritjn inderdaad, ik zei meteen al dat hij een Gerard Joling kapsel heeft!
Ik had niet gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik vind Jamal het beste.
Wat geeft die jongen een leuke show weg zeg!!!
( alleen lijkt het dus wel steeds of ie met zijn hand zichzelf betast :shifty)
Hihihi en toch vind ik Martijn zo’n leukerd… :thumbup:
Ik hoop ook dat de ‘finale’ tussen de meiden gaat. En ondanks dat ik dus een enorme Rachel fan ben, denk ik dat Lisa gaat winnen. En dat vind ik volkomen terecht! :thumbup:
Ik snap jullie wel over Rachel hoor. Maar ik ben een fan van het eerste uur, in K-otic vond ik haar ook top. Ik heb haar een aantal keer live gehoord, nou echt geweldig.
Jamal heeft idd een gave wat betreft zingen en dansen samen :thumbup: Heel knap!
Hij zong helaas een paar keer vals.
Was Roan maar terug
Ik vind Jamal ook echt fantastisch, wat een enorme verrassing!
Weet je, Lisa en Rachel kunnen geweldig zingen hoor, maar ik vind Jamal een feest om naar te kijken. Had dat een paar weken geleden niet verwacht!
Jamal
Wat een optreden!
Ha ha, dat kapsel van Martijn, daar hadden we het ook al over. Deed me inderdaad aan dat programma denken. Hoe heet dat toch alweer. Iets met town. :think:
Ik denk ook dat Jamal gaat winnen als ik die gillende meiden allemaal zo hoor! Daar kan niemand tegenop sms-en :snooty:
Zij zijn niet de enige stemmers he
Het maakt ook niet veel uit wie wint natuurlijk, ja leuk voor de eer.
Maar voor hun toekomst maakt het vrij weinig uit.
En waarom moet Rachel zo’n k*tnummer zingen met een Hans Klok windeffect in d’r haar? Zonde :snooty:
Jamal was verassend!
Ik hoor Rachel en denk : Ze kan absoluut zingen maar ik denk niet van hee leuk, daar is Rachel weer, wat een genot om naar te luisteren !
Ik stel me voor dat ik in de auto zit en dan zal ik nooit een cdtje van haar beluisteren. Ook als ze voorbij zou komen op de radio, zal ik de radio nooit harder zetten. Ze doet me niks. En dat vind ik bij muziek zoo belangrijk!
Grappig is dat, ik heb dat bij haar dus juist wel. Ik vond dit overigens heel goed! :thumbup:
Ik heb het bij Rachel en bij Lisa, ik zou de radio absoluut harder zetten. :thumbup:
Lisa heeft echt een dijk van een stem :thumbup: maar de show-factor is vrij beperkt…en alles klinkt een beetje hetzelfde. Lisa is meer een radio-artiest denk ik :think:
Waarom bewoog ze nog steeds zo weinig, als ze nu gympen aan heeft?