Ach gos, arme Wendy had ze bijna 2 gipsen pootjes :shock:
Oessie vertel eens, hoe is Roan in het echt? :drool:
Roan is :drool:
Ja zie je wel, ik wist het, in het echt moet hij gewoon net zo lekker zijn als op tv :drool:
Ik vond de outfit van Wendy inderdaad niks.
En Dyanne doet haar styling al lang niet meer, die kregen een creatief verschil van mening. Dyanne zal wel lachen in haar vuistje of misschien een beetje medelijden hebben met Wendy.
al met al vind ik de meeste stylingkeuzes in dat programma echt net niks. En dan met name voor de dames.
Wat ze Rachel soms aan hebben getrokken of Lisa? Echt niet mooi soms.
En die Stacey is dus 23 las ik pas ergens, die lijkt wel 30 man, met die ogen zo opgemaakt en dan steeds die handjes in elkaar vouwen.
Hoofdje naar links en rechts klikken.
Echt geen gezicht.
@Frischling wrote:
Dames, ik heb niet terug gelezen (want jullie schrijven te veel hoor… :oops: )
Maar hebben “we” het al gehad over de outfit van Wendy?
Ik kon mijn gal gisteren niet spuwen want ik moest alleen kijken (man was weg)
Je laat je toch geen te korte glittervuilniszak aantrekken met een riem om je middel? Er staken twee dunne rechte beentjes onderuit, met aan 1 voet een zwarte pump oid en aan de andere een klomp paars gips :shock: En dan hoogglans zilver oogschaduw…
Trek dan een mooie nette lange dunne broek aan oid…
Ik vond het echt lachwekkend eigenlijk, jullie ook?
Hmm dit had ik een half jaar geleden vast ook gevonden. Maar ik heb net 6 weken gips aan beide voeten gehad en ik heb ook gewoon leggings met rokken gedragen. En een skinny witte broek. Het leek vast niets maar ik ga er vanuit dat niemand alleen maar naar mijn voeten keek. Je kunt het gips niet even uit doen omdat dat mooier lijkt. Ik vond het wel stoer dat ze het gewoon laat zien.
Maar haar jurk en oogschaduw is een ander verhaal. Dat is smaak. Persoonlijk vond ik het niet lelijk.
@Esther75 wrote:
En die Stacey is dus 23 las ik pas ergens, die lijkt wel 30 man, met die ogen zo opgemaakt en dan steeds die handjes in elkaar vouwen.
Hoofdje naar links en rechts klikken.
Echt geen gezicht.
:lol: :lol:
Je beschrijft écht precies zoals ze doet idd, met die handjes lol
Maar als ze spontaner zou doen en misschien duidelijker 23 zou zijn zou niemand haar meer geloofwaardig vinden als jurylid denk ik. :think:
Wat is er uberhaupt zo boeiend aan haar dat ze jurylid mag/kan zijn? :think: :think: heb geen zin om te googlen misschien weet iemand het?
Ik geloof dat ze een platenbedrijf heeft :think: Heb ook geen zin om te
googlen :mrgreen:
Stacey Rookhuizen (Amsterdam 15 maart 1986) is een Nederlandse onderneemster en eigenaresse van de platenmaatschappij Stacey Records. Rookhuizen richtte in 2002 Stacey Records op om onbekend talent de mogelijkheid te bieden om een eigen cd uit te brengen. De aanleiding om haar eigen platenmaatschappij op te richten kwam nadat de grote maatschappijen geen risico’s meer durfden te nemen om nieuw talent een kans te geven. Dit allemaal als gevolg van de opkomst van het downloaden van muziek en de teruglopende verkoopcijfers[bron?].
Na het oprichten van haar platenmaatschappij ging Rookhuizen naast het runnen van haar eigen onderneming ook werken bij Sony BMG op de afdeling A&R lokaal, om daar bands te werven en te begeleiden. Bij Sony BMG leerde Rookhuizen vele tips en trucs die ze kon toepassen bij haar eigen label. in 2004 brengt ze het album Brittle Hearts uit van Paper Moon gevolgd door het album On Air van Behave in 2005. In 2006 won ze de Bart Award, een prijs van jongerenomroep BNN voor mensen die het onmogelijke mogelijk maken. In dat zelfde jaar brengt ze diverse albums uit, waaronder van de band 2nd Place Driver. Rookhuizen is tevens de oprichter van het talentenplatform Dutch Delight.
ABN Amro verkoos Rookhuizen tot ‘Held’ van 2006. Stacey wordt regelmatig gevraagd als jurylid bij popprijzen, panels en forumdiscussies. Ook staat ze geregeld als gastdocente voor de klas bij diverse hogescholen in Nederland.
Rookhuizen is projectmanager op de afdeling Pop bij Muziek Centrum Nederland, werkt freelance voor o.a. de Rockacademie en is in 2009 samen met Eric van Tijn, Angela Groothuizen en Gordon jurylid bij X Factor, een talentenjacht van RTL4.
@issie wrote:
Stacey Rookhuizen (Amsterdam 15 maart 1986) is een Nederlandse onderneemster en eigenaresse van de platenmaatschappij Stacey Records. Rookhuizen richtte in 2002 Stacey Records op om onbekend talent de mogelijkheid te bieden om een eigen cd uit te brengen. De aanleiding om haar eigen platenmaatschappij op te richten kwam nadat de grote maatschappijen geen risico’s meer durfden te nemen om nieuw talent een kans te geven. Dit allemaal als gevolg van de opkomst van het downloaden van muziek en de teruglopende verkoopcijfers[bron?].
Na het oprichten van haar platenmaatschappij ging Rookhuizen naast het runnen van haar eigen onderneming ook werken bij Sony BMG op de afdeling A&R lokaal, om daar bands te werven en te begeleiden. Bij Sony BMG leerde Rookhuizen vele tips en trucs die ze kon toepassen bij haar eigen label. in 2004 brengt ze het album Brittle Hearts uit van Paper Moon gevolgd door het album On Air van Behave in 2005. In 2006 won ze de Bart Award, een prijs van jongerenomroep BNN voor mensen die het onmogelijke mogelijk maken. In dat zelfde jaar brengt ze diverse albums uit, waaronder van de band 2nd Place Driver. Rookhuizen is tevens de oprichter van het talentenplatform Dutch Delight.
ABN Amro verkoos Rookhuizen tot ‘Held’ van 2006. Stacey wordt regelmatig gevraagd als jurylid bij popprijzen, panels en forumdiscussies. Ook staat ze geregeld als gastdocente voor de klas bij diverse hogescholen in Nederland.
Rookhuizen is projectmanager op de afdeling Pop bij Muziek Centrum Nederland, werkt freelance voor o.a. de Rockacademie en is in 2009 samen met Eric van Tijn, Angela Groothuizen en Gordon jurylid bij X Factor, een talentenjacht van RTL4.
Okeee thanks for googlen :lol: ze heeft dus echt wel iets goeds gedaan voor de (opkomende) muziekwereld… maar ze blijft irritant :shifty:
Ze is jonger dan dat ik ben.
Ik vind mijn bijdrage aan de wereld mooier :inlove:
@joseetje wrote:
haha :thumbup:
had effies traantjes hier maar hier wordt ik weer blij van
vind haar zoooooooooooooo NIET leuk.
ook zo gemaakt ik weet niet. hoe ze dingen zegt. het komt gewoon niet over.
:roll:
@joseetje wrote:
Ook jonger dan ik, en wat dacht je van mijn bijdrage dan :inlove: :lol:
Ik vind het heel opvallend dat bij talentenjachten als deze vaak als eerste de ‘donkere’ mensen eruit worden gestemd. Het is me al eerder opgevallen en dit jaar dus weer.
Ik denk dat Whatever een gigantische horde met jonge fans achter zich heeft staan. Hopelijk komen ze een keer in de gevarenzone…want ik vind dat ze hun tijd wel gehad hebben. Ze kunnen best zingen, maar jemig zeg…elke week vallen er mensen af die nog in de show horen te staan…grrrr… :evil:
Ik heb geen idee wie de styling van de artiesten/presentatoren doet, maar ik zou het stukken beter doen. (zeg ik zonder te blozen :mrgreen: )
@jewel wrote:
Ik heb geen idee wie de styling van de artiesten/presentatoren doet, maar ik zou het stukken beter doen. (zeg ik zonder te blozen :mrgreen: )
ja maar das ook niet zo moeilijk :lol:
Oh ja…Stacey…die haar keuze nog probeert spannend te maken (duh…tuurlijk kiest ze voor haar eigen mensen)…maar gelukkig kreeg ze hier commentaar op van haar medejuryleden. :wall:
Gordon blijf ik ok vinden; hij is recht voor z’n raap en windt er geen doekjes om! :thumbup:
@JannieElmo wrote:
@jewel wrote:
Nou zeg, ik zou het een geweldige uitdaging vinden, echt!!!
@jewel wrote:
@JannieElmo wrote:@jewel wrote:
Nou zeg, ik zou het een geweldige uitdaging vinden, echt!!!
ik ook wel
maar slechter dan dit kan gewoon niet… dat bedoelde ik
behalve dan Roan in pak :drool:
Ik begrijp je hoor!
"nou zeg’ komt miss anders over dan ik bedoelde. Ik kan nogal een flapuit zijn in mijn enthousiasme.
Jaaaaaaaa…Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroan…delen dan maar? 8)
ik heb nog 2 charmante fotos gemaakt zaterdag