X-factor

Luigiano is zeker goed hij is ook pas 16,wacht maar als hij ouder is :mrgreen: dan is hij nog beter!!

Tot volgende week! :mrgreen:

Nou dames, tot volgende week maar weer… :inlove:

Tot volgende week :smiley:

@Szus wrote:

Schoen: hup naar bed jij!

dank u , maar ik was er meteen vandoor. Had al tanden gepoetst tussen door :wink: :wink: Heb lekker geslapen :drool:

hier was ik weer…

BIETJE :naughty: om nou gelijk een badpak foto van mij op te zoeken :oops:

Nou het was onwijs gezellig! Ik zat 4 rijen achter gordon en ben weinig in beeld geweest… ik had helaas geen tijd mee rom spandoek of zo te maken… want gistermiddag kwam er in eens visite en voo rik het wist was het 5 uur en moest ik weg…

oja Folmer had me wel gezien, maar dan alleen de cowboyhoedjes en een roze (had ik aan) kromme rug :roll: hij zeurt altijd dat ik krom loop…

maar angela is klein in het eggie zeg!!! :shock: …

en ik vond Hester gister super zingen!! :thumbup:

Haaaa Oessie! :slight_smile: Talk of the town :wink:

Was 't wel leuk? Is het geluid anders in de studio dan via tv?

Ik vind het bijna belachelijk worden. R&R eruit en die puberale huppel kutten die voor geen meter kunnen zingen zitten er nog in. Echt, het wordt echt bijna een blamage…

@Mip wrote:

Haaaa Oessie! :slight_smile: Talk of the town :wink:

Was 't wel leuk? Is het geluid anders in de studio dan via tv?

ja geluid is echt heel anders, wel apart om een keer mee te maken hoor! (zo’n fan ben ik nou ook niet van x factor)

marion je hebt gelijk, die meiden van whatever vond ik ook niet goed… ik vond r&r super, en geloof het hele publiek ook, want bij hun ging iedereen staan en bij die meiden niet

@~Marion~ wrote:

Ik vind het bijna belachelijk worden. R&R eruit en die puberale huppel kutten die voor geen meter kunnen zingen zitten er nog in. Echt, het wordt echt bijna een blamage…

Oh, ik ben zo blij dat ik eindelijk een medestander heb gevonden hierin! Echt iedereen die ik spreek of lees lijkt wel fan te zijn van Whatever (ook op andere forums), en dan dat ophemelende commentaar van de jury iedere week weer… :roll: Echt, ik snap het niet hoor! Ik vind ze niet alleen zwaar irritant maar ook nog eens niets bijzonders qua zang en dans. :snooty:

Rev & Ros vind ik juist echte topartiesten, net als Irma! :thumbup:

Whatever en Luigiano hadden natuurlijk gewoon in de sing-off moeten staan gisteren…

Overigens schijnt de uitslag één grote doorgestoken kaart te zijn, wat mij niets zou verbazen gezien de uitslagen tot nu toe:

week 1: Erik verliest een kandidaat

week 2: Gordon verliest een kandidaat

week 3: Stacey verliest een kandidaat

week 4: Angela verliest een kandidaat

Goh, wat toevallig, dan hebben alle juryleden nog twee kandidaten over :roll:

week 5: Erik verliest weer een kandidaat

Ik kan dus nu al voorspellen dat de komende twee weken Hester (Gordon) en Luigiano (Stacey) aan de beurt zijn, en de week daarop dus Roan of Rachel…

Ik lees her en der ook al dat de finale tussen Whatever en Lisa schijnt te gaan

@Noasmama wrote:

@~Marion~ wrote:

Oh, ik ben zo blij dat ik eindelijk een medestander heb gevonden hierin! Echt iedereen die ik spreek of lees lijkt wel fan te zijn van Whatever (ook op andere forums), en dan dat ophemelende commentaar van de jury iedere week weer… :roll: Echt, ik snap het niet hoor! Ik vind ze niet alleen zwaar irritant maar ook nog eens niets bijzonders qua zang en dans. :snooty:

Rev & Ros vind ik juist echte topartiesten, net als Irma! :thumbup:

Whatever en Luigiano hadden natuurlijk gewoon in de sing-off moeten staan gisteren…

Overigens schijnt de uitslag één grote doorgestoken kaart te zijn, wat mij niets zou verbazen gezien de uitslagen tot nu toe:

week 1: Erik verliest een kandidaat

week 2: Gordon verliest een kandidaat

week 3: Stacey verliest een kandidaat

week 4: Angela verliest een kandidaat

Goh, wat toevallig, dan hebben alle juryleden nog twee kandidaten over :roll:

week 5: Erik verliest weer een kandidaat

Ik kan dus nu al voorspellen dat de komende twee weken Hester (Gordon) en Luigiano (Stacey) aan de beurt zijn, en de week daarop dus Roan of Rachel…

Ik lees her en der ook al dat de finale tussen Whatever en Lisa schijnt te gaan

Het lijkt er inderdaad verdacht veel op ! :think: :naughty:

Wat mij betreft mag er iig geen van de jongens in de finale staan.

Zowel Jamal als Luigiano zijn gewoon niet goed genoeg.

Als dan Roan en Hester er nog uitgaan, wat ik wel verwacht nog.

Ze gaan de finale toch met 3 acts in?

Dan zal dat wel Lisa, Whatever en Rachel zijn.

Weinig kans dat Whatever er nog uitgaat voordat Hester, Jamal en Roan eruit zijn, of denk ik nou verkeerd?

oh en ik kan niet naar die Stacey luisteren, die wordt met de week ongeloofwaardiger

Er bestaat er maar 1 winnaar : Lisa!

@oessie wrote:

BIETJE :naughty: om nou gelijk een badpak foto van mij op te zoeken :oops:

Haha oes, sorry, maar de eerste die ik vond was zwart-wit en dit was de 2e en daar zag je je gezicht duidelijker! :wink:

Is toch een mooie foto? :-*

Dames, ik heb niet terug gelezen (want jullie schrijven te veel hoor… :oops: )

Maar hebben “we” het al gehad over de outfit van Wendy?

Ik kon mijn gal gisteren niet spuwen want ik moest alleen kijken (man was weg)

Je laat je toch geen te korte glittervuilniszak aantrekken met een riem om je middel? Er staken twee dunne rechte beentjes onderuit, met aan 1 voet een zwarte pump oid en aan de andere een klomp paars gips :shock: En dan hoogglans zilver oogschaduw…

Trek dan een mooie nette lange dunne broek aan oid…

Ik vond het echt lachwekkend eigenlijk, jullie ook?

@Frischling wrote:

Dames, ik heb niet terug gelezen (want jullie schrijven te veel hoor… :oops: )

Maar hebben “we” het al gehad over de outfit van Wendy?

Ik kon mijn gal gisteren niet spuwen want ik moest alleen kijken (man was weg)

Je laat je toch geen te korte glittervuilniszak aantrekken met een riem om je middel? Er staken twee dunne rechte beentjes onderuit, met aan 1 voet een zwarte pump oid en aan de andere een klomp paars gips :shock: En dan hoogglans zilver oogschaduw…

Trek dan een mooie nette lange dunne broek aan oid…

Ik vond het echt lachwekkend eigenlijk, jullie ook?

Het was het éérste waar ik naar ik naar keek! Echt, mijn hemel, moest het zooooo obvious dat ze een gipspootje had? Come on!!! Doet Dyaenne nog steeds Wendy’s kleding? Anders mag die wel eens rap terug naar school! Beetje gedistingeerd hoor!!! En dat vind ik ook van Rachel… Die heeft werkelijk élke week tenten aan zeg… pfff…

MIjn man (hubbie :wink: :mrgreen: ) vond Wendy er sletterig uit zien wat haar make up betreft, en tja, ik vind dat ze er niet op haar voordeligdt uitkomt sinds ze weg is bij SBS6…

Frisch, dat tikte ik volgens mij in mn eerste post van de avond hier in t topic… lelijkkkk!!! :wall:

Esther, mee eens hoor… ik vind dr zooooo irritant met haar zogenaamd zwoele smokey eyes… :sick: en let er eens op, het lijkt wel alsof ze 2 veren in haar schouders heeft… een veer, een springveer… elke keer zakt ze 2x door de schouders als ze wat zegt… heeeeeel subtiel maar ik zie het wel… :mrgreen:

Noasmama, ow daar heb ik nog niet eens op gelet… zit wel wat in jouw theorie… ik ben benieuwd… :think:

@prinsjeJason wrote:

@faizaa wrote:
Diaan… :wink: :wink: :wink: :inlove: ik wil alle details… :drool:

Je bent de eerste die iets te horen krijgt ok :mrgreen:

Hey, en ik?? :naughty:
Ik wil wel een foto! :hand: :mrgreen:

wendy lag trouwens bijna van het trapje af, denk niet dat het op tv te zien was hoor, maar ze wou een knuffel pakken, en huppa daar ging ze zowat