X-factor

ik vindt Wendy echt stoer met haar gips pootje :thumbup: Ik denk dat er heel veel mensen waren geweest die zich ziek hadden gemeld. ( en ook terecht hoor want staan, zelfs al mag het beperkt, is best vervelend met dat gips. )

Stacey :silenced:

whoehahahahaha die foto van Stacey :lol: :lol: :lol:

@Marieke_5000 wrote:

whoehahahahaha die foto van Stacey :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol:

@jewel wrote:

Ik begrijp je hoor!

"nou zeg’ komt miss anders over dan ik bedoelde. Ik kan nogal een flapuit zijn in mijn enthousiasme.

Jaaaaaaaa…Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroan…delen dan maar? :angel: 8) :stuck_out_tongue:

deal :slight_smile:

heb nog wel meer charmante fotos hoor :mrgreen:

Hahaha die foto van Stacey!!! Geweldig!!!

Meer meer meer :lol:

Ik kan me er trouwens niet druk over maken dat Wendy een jurk aan had ondanks haar gipsen pootje. Waarom zou ze een broek moeten dragen, om het te verbergen? Is toch helemaal niet nodig?

En als ze zich ziek had gemeld zou ze meteen worden ontslagen hoor, dat zou echt niet kunnen!

OKE :mrgreen:

nog een paar

brrrrrrrrr wat erger ik me toch altijd dood aan die stacey

Zelfs op foto’s is ze irritant. :silenced:

Tja, ik vind het knap dat zo’n jong iemand al zoveel bereikt heeft, en ook al is haar houding af en toe irritant, ik vind die van Gordon vaak toch nog erger. Het is niet niks om tussen zulke oudgedienden als jurylid je plekje te moeten bevechten. Nee echt irritant vind ik haar niet, wel af en toe gemaakt…

@Soleil wrote:

Tja, ik vind het knap dat zo’n jong iemand al zoveel bereikt heeft, en ook al is haar houding af en toe irritant, ik vind die van Gordon vaak toch nog erger. Het is niet niks om tussen zulke oudgedienden als jurylid je plekje te moeten bevechten. Nee echt irritant vind ik haar niet, wel af en toe gemaakt…

mee eens. ik vind stacey ook niet zo irritant, ze is inderdaad wat gemaakt! maar dat vind ik ook van gordon!! die vind ik soms ook :sick:

Bedankt voor de foto’s, leuk! :smiley: :thumbup:

Ik denk echt dat die hele strijd tussen de juryleden behoorlijk opgeklopt is hoor. Toen Gordon en Erik ruzie kregen en G E een lul noemde leek het wel echt, maar verder denk ik dat het allemaal wel meevalt achter de schermen. Maar zodra de camera’s aangaan begint de strijd/het gevecht weer.

Miss heb ik het helemaal mis hoor!

@Pimpernella wrote:

:sick: yep

@Affie wrote:

@Pimpernella wrote:

:sick: yep

Echt he! dat vind ik nou ook :silenced:

@jewel wrote:

Bedankt voor de foto’s, leuk! :smiley: :thumbup:

Ik denk echt dat die hele strijd tussen de juryleden behoorlijk opgeklopt is hoor. Toen Gordon en Erik ruzie kregen en G E een l*l noemde leek het wel echt, maar verder denk ik dat het allemaal wel meevalt achter de schermen. Maar zodra de camera’s aangaan begint de strijd/het gevecht weer.

Miss heb ik het helemaal mis hoor!

Denk ik ook hoor. Leuk voor op beeld en een beetje in het de aandacht staan. Wie weet is het zelfs gescript, zal mij nix verbazen.

Ze heeft wel een mooie bh aan. Marlies Dekkers :inlove: :drool:

@Judith75 wrote:

Ze heeft wel een mooie bh aan. Marlies Dekkers :inlove: :drool:

Hahahah, ik ben gelijk gaan kijken! :mrgreen:

Ik vind hem ook mooi… ik ben geeeeeeeek op marlies dekkers! :inlove:

Ze kunnen het inderdaad heel goed vinden als ze niet op tv zijn hoor!! hebben ze de grootste lol!

@oessie wrote:

Ze kunnen het inderdaad heel goed vinden als ze niet op tv zijn hoor!! hebben ze de grootste lol!

Ja, maar ik bedoel ik niet dat schijngeruzie, maar alleen al het feit dat iemand tegenover zoveel oudere/meer ervaren mensen haar plaatsje moet innemen. Dat lijkt me best moeilijk, en dat ze naar buiten toe ook wil laten zien dat ze niet onderschat moet worden en dit wellicht wat overcompenseert…Maar allemaal psychologie vanuit de lucht, of het klopt weet ik niet:lol: