off topic: Affie je nieuwe avatar is :inlove:
@faizaa wrote:
@Szus wrote:
Helemaal mee eens.
Lisa was ietsje minder, dus Rachel kan er echt bovenuit knallen deze week
O: Sem van Wendy was in de backstage show. Die lijkt echt op z’n papa: schatje :mrgreen: :inlove:
Ja joh, ik moet altijd meteen denken, das precies zn mama… lijkt ie op zn pa… niet voor het menneke… maar ik vind die Xander zo’n rotvent, zn tammelores overal insteken… blegh… heeft wat moois op t spel gezet en nu is ie het kwijt… net goed… :silenced:
Xander als persoon is inderdaad niet leuk, maar hij heeft wel een leuke lach en geen verkeerd uiterlijk. Laten we hopen dat Sem z’n vaders uiterlijk en z’n moeders karakter heeft
@faizaa wrote:
Mip, ik vraag het me ook af… serieus… elke week denk ik weer… kots!!!
Ik ook Jarreau… ik vind Lisa superrrrrrrrr, stoer… geweldig… maar moet zeggen dat Rachel het op t podium net wat beter overbrengt voor mij… dat zal ook met ervaring te maken hebben…
Brigitte, zo leer je weer es wat :thumbup: :inlove:
Fai rachel heeft mee gedaan aan K-otic (net als Sita) die serie heb ik toen ook gezien en was toen al een geweldige meid.
Oeh dat voorstukje klinkt mooi!
En ja wat een onzin dat Irma eruit moest…
Thanks Mip :inlove:
WAUW RACHELLLL :o mooooi!
Kippevel…
Die serie heb ik toen ook helemaal gevolgd Volgens mij doet Anna die
daaraan meedeed tegenwoordig aan acteren :think:
Oh getver, Whitney Houston :sick:
Geweldig
Ik was tijdens K-otic al fan van haar, snapte toen de hype rond Sita al niet zo. Ik hoop echt dat ze nu succesvol blijft, ze zingt weer super! :thumbup: Jammer dat het publiek soms overstemt.
Stukje net voor het eind zaten denkik wat foutjes in. Maar overall was het :thumbup:
Ow ik vond het een beetje tegenvallen… :think: :oops: :oops:
Maarrem… ja…
Was niet overal zuiver maar vond het echt wel goed hoor!!
Boehhhhhh Stacy :thumbdown: Boehhhhh Gordon :thumbdown:
Jarreau, je klopt daar ken ik haar ook van… vond haar daar ook leuk… :inlove:
Ja joh, is dat een getrouwde vent? waar Wendy verkering mee heeft? Want ze treden toch behoorlijk ‘in the open’ :think:
Ben het dus eens met jury commentaar…
Jammer dat ze zo kritisch zijn…
Ja joh, die baas van RTL4, die is nog niet gescheiden…Ligt wel nu in scheiding…
Wat zit de jury elkaar vanavond af te zeiken trouwens…
@Soleil wrote:
Boehhhhhh Stacy :thumbdown: Boehhhhh Gordon :thumbdown:
Ze hebben wel een beetje gelijk…
Maar iedereen mag het een keertje wat minder doen. Rachel gaat toch wel door.
Martijn is goed op dreef vanavond tegen Wendy het liep goed vanavond hè? :roll: :lol:
Owke, maarrrrrrrrrrrr… ik weet niet wat hij en zn vrouw hebben afgesproken… sommige stelletjes zijn ‘gescheiden’ maar nog officieel… vind ik dan echt wat anders dan sexen terwijl je een vriendin hebt en kindje op komst…
@Soleil wrote:
Wat zit de jury elkaar vanavond af te zeiken trouwens…
what else is new… doen ze vaak deze keer, x factor… :?