Mmmz ik zit naar kok te kijken ipv naar Rev 'n Ros en heb zeker iets gemist… :mrgreen:
Maareh qua zang zijn ze niet zo hoor! :naughty:
Whateven is irritant maar hebben zppppn humor dus zijn leuk!!
@faizaa wrote:
@Brigitte wrote:@faizaa wrote:
Szus, ik vind haar idd beetje losgekomen… niet ge-wel-dig maar wel beter… ze heeft gewoon een goede stem maar denk dat zij nog erg schuw op t podium is en blijft…
Toneellessen zouden wel wat voor haar zijn denk ik. Zodat ze wat losser komt.
Ja precies… denk ik ook… wat extroverter worden… (heet dat zo?)
Extravert :-*
:thumbdown: Luigiano mag er van mij uit
@Szus wrote:
:thumbdown: Luigiano mag er van mij uit
Ik wilde net neerzetten, gooi maar weer in de sing-off :lol:
Deze aflevering vind ik gewoon minder
faaaaai zondag he meis :mrgreen: :-*
Ja joh, klopt… het is dus introvert en extravert… ja toch?
Ik vond Luigiano minder… ik vind zn Engelse uitspraak niet zo goed… :eh:
Sluit me aan bij de rest, Luigiano mag in de sing-off…
Jarreau… JAAAAAA… heb zin innnnnn :inlove:
Rachel nog die vind ik dus echt een winner worden dus ben echt benieuwd
@faizaa wrote:
Ja joh, klopt… het is dus introvert en extravert… ja toch?
Klopt als een zwerende vinger :wink: :lol:
Zooo jammer dat Rev 'n Roz deze week nou eens niet hetzelfde pak aanhadden :liar:
Hester was in een jaren 80 ‘Olivia Newton John’ aerobics pakje, waarom toch? Wie doet daar in godesnaam de styling van die meiden?
Ik vrees al met grote vrezen voor Rachel :roll:
Luigiano idd gelijk door naar de sing off.
Vergeet ik gewoon in mijn eigen topic mee te schrijven :wall: .
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Irma weg is, die kwam echt niet uit de verf terwijl ze het in de voorronden zo super deed! Voor mij zijn nu Rachel en Lisa favoriet, maar ik vond Roan vandaag ook wel heel goed klinken. Stond in de keuken en had niet door dat het begonnen was en dacht dat ze een liedje van Michael Jackson lieten horen, was hij het gewoon!
Die meiden van Whatever zijn grappig, maar dat is dan ook alles, geloof dat de rustige van de twee de kritiek vandaag ook niet zo leuk vond. Rev’n Ros vind ik de laatste weken ook wat minder eigenlijk…
@Jarreau wrote:
Rachel nog die vind ik dus echt een winner worden dus ben echt benieuwd
Helemaal mee eens.
Lisa was ietsje minder, dus Rachel kan er echt bovenuit knallen deze week
O: Sem van Wendy was in de backstage show. Die lijkt echt op z’n papa: schatje :mrgreen: :inlove:
En als we pop icoons doen…waarom dan 3 keer Michael Jackson? :think:
Waar is Bruce? Waar is George Michael? Waar is Tina Turner?
Mip, ik vraag het me ook af… serieus… elke week denk ik weer… kots!!!
Ik ook Jarreau… ik vind Lisa superrrrrrrrr, stoer… geweldig… maar moet zeggen dat Rachel het op t podium net wat beter overbrengt voor mij… dat zal ook met ervaring te maken hebben…
Brigitte, zo leer je weer es wat :thumbup: :inlove:
@Szus wrote:
@Jarreau wrote:Rachel nog die vind ik dus echt een winner worden dus ben echt benieuwd
Helemaal mee eens.
O: Sem van Wendy was in de backstage show. Die lijkt echt op z’n papa: schatje :mrgreen: :inlove:
Ja joh, ik moet altijd meteen denken, das precies zn mama… lijkt ie op zn pa… niet voor het menneke… maar ik vind die Xander zo’n rotvent, zn tammelores overal insteken… blegh… heeft wat moois op t spel gezet en nu is ie het kwijt… net goed… :silenced:
@Mip wrote:
En als we pop icoons doen…waarom dan 3 keer Michael Jackson? :think:
Waar is Bruce? Waar is George Michael? Waar is Tina Turner?
Nou dat vroeg ik me ook al af, ik hoop dat Rachel met Tina komt. Dat lijkt
me wel wat voor haar
Whatever… :wall: :wall: Ik vind ze zooooo niks…Bye by!
Lisa, ben fan van haar, maar vanavond door een lawaaierig kind die ook nog met stoelen ging schuiven niks van gehoord :evil: …Jurk vond ik niets voor haar overigens…
Lisa deed een gevoelig nummer maar er kwam geen gevoel over ofzo… :think:
Rachel is ook een van mn favorieten, she rocks 8)
@faizaa wrote:
@Szus wrote:@Jarreau wrote:Rachel nog die vind ik dus echt een winner worden dus ben echt benieuwd
Helemaal mee eens.
Ja joh, ik moet altijd meteen denken, das precies zn mama… lijkt ie op zn pa… niet voor het menneke… maar ik vind die Xander zo’n rotvent, zn tammelores overal insteken… blegh… heeft wat moois op t spel gezet en nu is ie het kwijt… net goed… :silenced:
Tja, maar onze lieve Wendy doet het nu met een getrouwde vent… :think: