X-factor

@Szus wrote:

@Soleil wrote:
Boehhhhhh Stacy :thumbdown: Boehhhhh Gordon :thumbdown:

Ze hebben wel een beetje gelijk…

Maar iedereen mag het een keertje wat minder doen. Rachel gaat toch wel door.

Martijn is goed op dreef vanavond tegen Wendy het liep goed vanavond hè? :roll: :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Indd kei hard stemmen nodig :lol: :lol:

wie in herkansing uuuh

jamal en luciano of hester

Jeeez in de herhaling hoor je Hester wel heel erg : I would tell you how MATS DET I miss you…"

Ik zeg: luigiano en whatever

Jamal en Luciano, wat mij betreft

@Affie wrote:

Jeeez in de herhaling hoor je Hester wel heel erg : I would tell you how MATS DET I miss you…"

hahahha ik ga erop letten… trouwens,ik heb dat met luigiano ook, zoooo’n slechte uitspraak…

Ik thuis ( wijntje op :oops: ) meezingen met Rachel. Wordt er hier naast met gezegd dat ik de Exit factor heb :? :mrgreen:

Hoe dan ook, ik vind Rachel ontzettend sympathiek en over het algemeen heel goed. Meestal beter dan vanavond, dus door naar de volgende ronde!

@faizaa wrote:

@Affie wrote:

hahahha ik ga erop letten… trouwens,ik heb dat met luigiano ook, zoooo’n slechte uitspraak…

Luigiano is echt erg!

Luigiano en Rev 'n Ros :oops:

@Mip wrote:

Ik thuis ( wijntje op :oops: ) meezingen met Rachel. Wordt er hier naast met gezegd dat ik de Exit factor heb :? :mrgreen:

er zit tenminste een X in :thumbup:

whoehahahhahahahahaha MIP… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: RIP dus voor jou… :mrgreen: :mrgreen:

Enne eens hoor, Rachel MOET gewoon door… sympathieke griet… :thumbup: en gewoon SUPER qua zang en performance :inlove:

@Mip wrote:

:lol: :mrgreen: :lol:

@Mip wrote:

:o :lol: :mrgreen:

@faizaa wrote:

Owke, maarrrrrrrrrrrr… ik weet niet wat hij en zn vrouw hebben afgesproken… sommige stelletjes zijn ‘gescheiden’ maar nog officieel… vind ik dan echt wat anders dan sexen terwijl je een vriendin hebt en kindje op komst… :frowning:

Maar toen ze begonnen was dat nog niet het geval! Dus tja, vind het net zo erg eigenlijk, wat die man doet. Alleen is ie niet zo bekend als Xander, dus wordt er op 1 of andere manier minder over gevallen. Ik weet trouwens niet of hij ook kinderen heeft.

Verder wil ik er niet over oordelen, het gaat mij er meer om dat ik deze man net zo verkeerd bezig vind als Xander. Hoe het verder zit, tja, daar was ik niet bij (gelukkig 8) ). Hoop alleen dat het mij nooit overkomt…

O men, de tv-kantine… :sick: :sick:

Brigitte, jij hebt er echt niks mee he, met de 2 caramel mannen… :drool:

@Soleil wrote:

@faizaa wrote:
Owke, maarrrrrrrrrrrr… ik weet niet wat hij en zn vrouw hebben afgesproken… sommige stelletjes zijn ‘gescheiden’ maar nog officieel… vind ik dan echt wat anders dan sexen terwijl je een vriendin hebt en kindje op komst… :frowning:

Maar toen ze begonnen was dat nog niet het geval! Dus tja, vind het net zo erg eigenlijk, wat die man doet. Alleen is ie niet zo bekend als Xander, dus wordt er op 1 of andere manier minder over gevallen. Ik weet trouwens niet of hij ook kinderen heeft.

Verder wil ik er niet over oordelen, het gaat mij er meer om dat ik deze man net zo verkeerd bezig vind als Xander. Hoe het verder zit, tja, daar was ik niet bij (gelukkig 8) ). Hoop alleen dat het mij nooit overkomt…

O men, de tv-kantine… :sick: :sick:

Nou, ik vind het dus ook shocking van Wendy, dat je dan iemand anders aandoet wat je zelf hebt meegemaakt… :?

tv kantine… :think: volg het maar half half… :mrgreen:

@faizaa wrote:

Brigitte, jij hebt er echt niks mee he, met de 2 caramel mannen… :drool:

Ik vind ze wel leuk en lekker hoor :drool: , maar het is elke week hetzelfde wat

ze laten zien, vandaar dat ik zeg sing-of :smiley:

tv kantine heerlijk want dan sturen wijd e kids na bed :mrgreen:

Tv-kantine staat aan als achtergrondgeluid, kan ik mooi in de gaten houden

wanneer ze weer beginnen :wink:

hier ook…