X-factor

Gemaakt of niet, ze hebben wel een heel hoge entertainmentfactor, en dat is toch waar het om gaat. Kijk naar een Robbie Williams of Madonna, of welke echt grote ster, ze hebben toch allemaal iets gemaakts over zich…







Behalve dan U2 misschien :mrgreen: :mrgreen:

Ik denk dat als je écht groot bent dat het niet gemaakt over komt. En dat komt het bij hun wel.

en toch vind ik hen een van de besten…uitstraling,vind het errug leuk om naar te kijken…en geen mini-playbackshow factor…

Ik denk dat dat ‘gemaakte’ komt doordat ze nog nieuw zijn in deze wereld. Denk dat als ze wat meer ervaring hebben het er wel meer natuurlijk uit gaat zien.

Ik vind dat ze het prima doen :slight_smile:

En zijn wel alweer klaar voor vanavond?

De derde liveshow alweer :shock:

Begrijp ik nu goed uit de voorstukjes dat ze songfestivalliedjes gaan zingen of zit ik totaal in de verkeerde richting te denken :think:

yep heb je helemaal goed gehoord :mrgreen:

Ja ik ben dr ook weer bij vanaaf… :inlove:

Rev’Ros ik krijg de kriebels van die ene, met die grote zwarte ogen… wat kan hij ‘eng’ kijken en draait ook telkens zo met zn ogen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Vind die andere, kale trouwens wel een heel smakelijk hapje… :inlove:

Ja maar fai, volgens mij vind jij veel mannen een lekker hapje :mrgreen:



Mijn lekkere hapje zit nu in een vliegtuig richting Ghana, blijft 3 weken weg, dus geen commentaar als ik naar X-factor zit te kijken :lol:

(maar had hem er liever bijgehad :wink: )

Marieke, 3 weken weg is niet niks! Sterkte! :-*



Ik ben er klaar voor hoor!

Oh ik vroeg me al af wat het thema zou zijn maar lees het hier…jakkes…dat vind ik minder: het Songfestival…maar goed, wie weet verrassen de liedjes/kandidaten me toch nog… :stuck_out_tongue:

Ik ga ook weer lekker kijken hoor, heb er weer erg veel zin in!

20.30 uur toch???



Dadelijk nog effe badderen, met de kids!

Is wel de bedoeling dat ik ook weer ga kijken :wink:

Marieke, zeker weten… :drool: :mrgreen:



Maarre, 3 weken… :thumbdown: pff die eerste week duurt lang… de 2e gaat meestal wel en week nr 3 weet je al niet meer wie ie eigenlijk was hahaa nee geintje… sterkte, moet niet aan denken, mijn mannetje missen… :frowning:

Heerlijk, ik ga ook voor de tv hangen en genieten onder het genot van een ijskoude heerlijke glas cola light met een rijstcracker!



Gauw mijn kind naar bed brengen!



Tot zo met commentaar/opmerkingen



Liefs,

Moon

Hahaha, gisteren speciaal de m&m’s genegeerd want kunnen ze er vandaag bij als ik er lekker voor ga zitten straks! :mrgreen:

Weet alleen niet wat ik bij die thema moet verwachten



Ding dinge dong door Lisa? :angel:

Jewel en Faizaa :-* :-*

Hij heeft in ieder geval wel een mooi cadeautje achtergelaten :inlove:



Ik weet niet zeker hoor of songfestival het thema is, maar je ziet Martijn Krabbe in het voorstukje zeggen: wie wint het songfestival vanavond, vandaar dat ik het dacht :mrgreen:

Ja hoor het is songfestivalthema, dat is de vorige week ook gezegd!



Ik denk dat ik m’n laptop erbij ga pakken dadelijk :mrgreen:

Marieke, hoelang staat die banner er al! :o

Gefeliciteerd… das idd een mooi cadeau… :o :inlove:



Nog 15 minuutjes, Spooky Mo heb je je glas cola en wafel al klaar? :mrgreen:



Heeeeeeeerlijk zo’n avondje X factor :mrgreen: :inlove:



Jewel B, kom jij lekker bij mij op de bank kijken? :wink: :-*

Fai ik had hem er zondag of maandag opgezet :inlove:

Dankjewel!!



Nou ik ben er klaar voor hoor, heb thee en paaseitjes dus ik kom een heel eind :mrgreen:

Jaaa, ik heb er ook weer helemaal zin in. Heerlijk songfestivalliedjes

luisteren, lekker kneuterig :smiley: