X-factor

mmm



als mijn favo’s LISA RACHEL en REV n ROZ er eerder uitgaan dan die whatever dan hoeven van mij deze programma’s niet meer…maak dan een programma over wie de grootste mond heeft en wie het meeste stemmen kan winnen…



laurens: heeft een leuk koppie kan beter verder gaan als model of acteur.

luigiano : aaaaaaah ubercute vind het gewoon een schatje en kan wel aardig zingen en neemt het ook serieus.

roan: lekkere kop en heerlijke stem vorige week…deze week helaas minder gezonden maar wel terecht dat hij door is.

Irma,hester en jennifer kunnen allemaal wel goed zingen maar het knalt niet !!! dat worden zeker eendagsvliegen op tv als ze zouden winnen (jennifer kan al niet meer) lekker blijven zingen …

Jamal:heerlijk joch…wel x factor vind ik en kan goed zingen…(replay geluid)

whatever: vind ik gewoon een miniplaybackshowact…kunnen aardig zingen maar dan houdt het op…geen wereldsterren in spe…ik heb ook niet het gevoel dat het ze dit serieus nemen terwijl de anderen en alles voor over hebben om hier te mogen staan.

:silenced:

Lisa knalt gewoon van het scherm ,dijk van een stem en uitstraling :clap:

rev n’roz: SUPER !!! echt die komen er wel staan ver boven vele andere deelnemers vind ik

rachel: dijk van een stem…een van mijn favo’s



ben wel blij dat de laatste keus bij de jury ligt anders vond ik er al niets meer aan met dat rare gestem altijd.



maar goed smaken verschillen (en het geluid in de oren blijkbaar ook)

Ben nu bij Hester in de herhaling.

Nou stuk beter gezongen en ze ziet er een stuk beter uit.

Hester zag er gister zeker beter uit dan de vorige uitzending. Nu had ze weer een beetje een uitstraling en niet zo plastic-achtig gezichtje.



Lisa is toch 1 van mijn favorieten, wat kan die meid zingen !!!

Oke en Laurens was not amused :lol:

@joseetje wrote:

Oke en Laurens was not amused :lol:




daar werd ook BOEOE geroepen toen hij door was … en terrecht

Whatever vond ik best leuk.

Lisa super

Rachel Wauw!

Jamal tsja ik heb er niet veel mee eigenljk, maar hij si wel goed.

En weer die singoff die er niet op staat he :?

ow ik ben weer te snel. heb hem al gevonden :angel:

Onze favorieten zijn Lisa, Rachel en Rev 'n Ros.

Over gisteren: ik vond de outfit van Rachel zo raar bij het nummer gekozen?

Een jaren 70 rock nummer, en dan een jaren 80 outfit a la Pat Benatar (Love is a battlefield)?

Ik kon de link niet leggen eerlijk gezegd.

Ik vind zowiezo bij dit soort programma’s vaak dat de styling niet echt klopt met het nummer.

Zeker de styling van de vollere vrouwen laat vaak te wensen over, naar mijn mening… Altijd maar die hobbezakken om van alles en nog wat te verbergen… Daardoor lijkt zo’n meid vaak alleen maar NOG dikker! Terwijl veel van die meiden juist geweldige rondingen hebben om het accent op te leggen… :thumbdown:

Hmm…over styling gesproken…ik vond de styling van Wendy ook niet geweldig… :think: Ze is al een dunne spriet (net als ik) en als je dan een colbertje gaat dragen met superstrakke mouwen en nog een strakke legging lijk je helemaaaaaaaaal zo dun…

Maar goed, whatever… :mrgreen:

En alweer ben ik het met je eens B



Vond het trouwens ook vaak van hoe heet ze, Tooske…



Ook al zo slecht gekleed :silenced:

@faizaa wrote:

En alweer ben ik het met je eens B



Vond het trouwens ook vaak van hoe heet ze, Tooske…



Ook al zo slecht gekleed :silenced:




Wat zijn we toch een lekker stel he Fai…zooooo eensgezind… :inlove: :mrgreen:

Ah een stel… ja! :wink: :wink: :wink: :inlove:

Ik wil ook wel weer mee discussieren. Vind ze allemaal wel wat hebben, maar inderdaad Lisa Rachel en Rev 'n Ros, zijn de echte knallers!

Kan er nix aan doen, maar vind Rev 'n Roz té gemaakt. Net kwik en kwek zonder kwak. :roll:

@Mip wrote:

Kan er nix aan doen, maar vind Rev 'n Roz té gemaakt. Net kwik en kwek zonder kwak. :roll:


:lol: :mrgreen: :lol:

@Mip wrote:

Kan er nix aan doen, maar vind Rev 'n Roz té gemaakt. Net kwik en kwek zonder kwak. :roll:




ik vind ze leuk, maar wel als grapje,om heel hard om te lachen, inderdaad kwik en kwek :lol: :lol:

@Mip wrote:

Kan er nix aan doen, maar vind Rev 'n Roz té gemaakt. Net kwik en kwek zonder kwak. :roll:






ik ook :roll: