X-factor

@faizaa wrote:



Jewel B, kom jij lekker bij mij op de bank kijken? :wink: :-*




Oh kon dat maar…zucht…

G is er nog niet dus dan zou je het met mij alleen moeten doen :mrgreen:



Marieke, ik wil jou ook even feliciteren hoor!

Wat geweldig!!! :inlove:



Ik heb chocokoekjes en thee…en gedouched dus ik ben er ook klaar voor…XXXXXXXXXXXXXXX

Laurens gaat zeker een nummer zingen van…hoe heet hij ook alweer…die Engelse zanger die al twee keer gewonnen heeft op het Songfestival… :think:



Wendy ziet er beter uit dan vorige week he?

En Martijn is z’ooooonnnnnnnn schatje… :inlove:





Nou ik ga op de bank, veel plezier iedereen!!! :smiley:

Ze ziet er zeker beter uit zo ja…



Ben benieuwd, songfestival is absoluut niet mijn ding :wink:

@jewel wrote:

Laurens gaat zeker een nummer zingen van…hoe heet hij ook alweer…die Engelse zanger die al twee keer gewonnen heeft op het Songfestival… :think:




Johnny Logan bedoel je denk ik :wink:



Ik zit er ook weer klaar voor. Ik had een glas cola en een schaaltje borrelnootjes staan, maar dat schaaltje is al leeg :oops: .

hier spa en fruit, een berg paaseitjes en de laptop :mrgreen:

Winnie foei :mrgreen:



Rev 'n Ros ik had het leuker gevonden als ze het liedje meer als het origineel gezongen hadden, zit toch ietsje meer pit in.

Hier een mok thee, chips, en net al een heerlijke Magnum Almond van mijn lief gekregen :mrgreen:

Ik vond ze goed de mannen :thumbup: Het liedje was op hun manier

leuker gezongen vond ik :smiley:



Hier heb ik trouwens lekkere negerzoenen :drool:

Ik vond ze niet echt geweldig… Ik mistte vooral een soort hoogtepunt in het nummer… Het kabbelde wel, maar daar bleef het ook bij. Dat vind ik jammer.

Rev’n Roz miste wat power voor mijn gevoel, maar vond ze al minder ‘gelikt’ dan vorige keren. Nog steeds zijn ze voor mij trouwens niet favoriet.



Aha Laurens gaat Johnny Logan doen, ben benieuwd. Whats another year vind ik een heel mooi nummer, hoop dat ie er iets van heel laat ( áls dat het nr is wat ie gaat zingen)



Hier de m&m’s al op :shock:

Jaaa…Johnny Logan bedoel ik! Bedankt Winnie! :thumbup:

Ik heb z’on vermoeden dat ze Laurens een nummer van hem hebben gegeven. Ach ja, zal t wel mis hebben.



De jongens deden t prima hoor, ze kunnen gewoon zingen, zijn muzikaal en geven een goeie show weg, klaar.



Wat hebben jullie heerlijke dingen allemaal… :drool:



He maar het Songfestival. dat zijn toch duffe liedjes??? Ik bedoel: de jury vond t een duf liedje…tja…dan moet je een ander thema kiezen toch?

Ik vind niet alle songfestival liedjes saai, zo vond ik “Come On” van WigWam een paar jaar geleden een leuk nummer.



Hey Tweet :smiley:

Ik zal dit weekend proberen die cd te kopieren voor je, is er nog niet van gekomen :oops:

Nee, niet alles van het songfestival is duf. Ik denk ook eigenlijk niet dat

de jury de thema’s kiest :think:

@jewel wrote:





He maar het Songfestival. dat zijn toch duffe liedjes??? Ik bedoel: de jury vond t een duf liedje…tja…dan moet je een ander thema kiezen toch?




Klopt wel beetje, veel van de winnende nummers zijn behoorlijk suf of zelfs ballads. Of in een onuitspreekbare taal.

Blijft weinig over om iets van te maken.

Wat een schatje is die vriend van Irma… :inlove:



Ok ik ga op de bank! :angel:

Komt goed hoor Marieke.

Vind je allang lief :mrgreen:

Doen ze nou expres het geluid slechter maken bij de mensen die ze niet moeten of zo??? :x



Irma kan heel goed zingen, maar het klinkt nergens naar als dr mike te zacht staat!

Wat vals zong Irma… :?

Irma miste inderdaad een paar noten :?

Jammer want ze kan zo goed zingen.

En die jurk is inderdaad geweldig :inlove:

Ja prachtig staat die kleur haar he, van Percy…vandaar :wink:

Irma heeft z’on geweldige stem en uitstraling, jammer, maar goed…ze zal er heus wel doorkomen…