tess heeft wel haar nieuwe winterjas aan, maar ook een beetje omdat haar zomerjas niet meer paste…
Ik zelf draag mijn zomerjas met sjaal.
dikke knuf nicole
Wij hadden vanmiddag ook de zomerjas nog aan, maar vond het toch een beetje te fris worden, denk dat we maar de winterjas aan gaan doen. Al krijg ik mijn winterjas niet meer dicht :shifty: , maar goed een lekker warm vest van mijn man kan ook .
hier allang winterjassen (ook platteland)
zomerkleren vind je hier zowiezo niet meer terug… wij zijn al winterklaar… zelfs snowboots hebben we al…
Het is nu toch echt wel winterjassenweer aan het worden hoor.
BRRRRRRRRR vond het vandaag echt hel erg koud buiten.
Gistermiddag moesten we 20 min op het station wachten, in de wind en dat was wel erg koud… Maar uit de wind was het dan weer lekker… Heb de winterjassen van zolder gehaald, maar weet nog niet wanneer we ze ook echt aan gaan trekken.
Vandaag als we gaan wandelen denk ik dat ik ook de winterjassen te voorschijn haal.
Wij hebben beide nog geen winter jas aan. Hub heeft nog zijn zomer jas aan en ik een bodywarmer. Gisteren naar Texel geweest, daar stond me een wind. was soms best koud, maar niet zo koud dat ik dacht: en nu een winterjas!
Dus die hangen nog mooi aan de kapstok :lol:
de kinderen en tobias hebben de winterjas al aan… ik nog steeds een t-shirt en een zomerjas :mrgreen:
@Mutsie86 wrote:
Wij hebben beide nog geen winter jas aan. Hub heeft nog zijn zomer jas aan en ik een bodywarmer. Gisteren naar Texel geweest, daar stond me een wind. was soms best koud, maar niet zo koud dat ik dacht: en nu een winterjas!
Tis hier ook niet zo koud :mrgreen:
Kon je niet effe koffie doen?
Ik denk dat ik dadelijk als we gaan wandelen in de kinderwagen van Desmée al lekker d’r voetenzak erin doet.
Ik vind het echt best al koud.
Hij is helemaal van fleece gevoerd, en de bovenkant kan er ook helemaal afgeritst worden, mocht het wat warmer zijn kan die eraf.
@Madre wrote:
Vandaag als we gaan wandelen denk ik dat ik ook de winterjassen te voorschijn haal.
Nou, dat was dus echt niet nodig… :lol:
ja hoor, winterjas aan, om half 8 's ochtends voor op de fiets. brrrr.
hij trekt zelfs al zijn wantjes aan :lol: is ook beter ivm exceem. zijn polsjes zijn alweer gebarsten
@Madre wrote:
@Madre wrote:Vandaag als we gaan wandelen denk ik dat ik ook de winterjassen te voorschijn haal.
Nou, dat was dus echt niet nodig… :lol:
haha nope, hier ook niet

Zo hier was het echt koud juist.
Ik heb zelfs mn sjaal (wel een dunne gehaakte) omgehad en handschoenen aan… We waren wel al heel vroeg in het bos, later werd het wel lekkerder.
Vandaag aan het geocachen met de kids, fikse wandelingen maar wel mét winterkas en shawl
Hier ook nog geen winterjas hoor .
Dam heb hem 2 keer aangehad doen was het wel heel koud en nat sóchtends. En Hub heeft hem zaterdagavond aangehad .
Maar veder nog de zomerjasjes hoor !
Vanmorgen was de wereld bevroren :mrgreen: Ik werd wakker van een buurman die de ramen aan het krabben was. Dus vanmorgen hadden we voor het eerst de winterjas aan. Vanmiddag kan hij wel weer uit denk ik.
Met alleen de zomerjas zou ik het ook niet warm genoeg hebben… Maar met de bodywarmer er overheen is het nu nog lekker.
@Sweet-Love wrote:
@Mutsie86 wrote:Wij hebben beide nog geen winter jas aan. Hub heeft nog zijn zomer jas aan en ik een bodywarmer. Gisteren naar Texel geweest, daar stond me een wind. was soms best koud, maar niet zo koud dat ik dacht: en nu een winterjas!
Tis hier ook niet zo koud :mrgreen:
Kon je niet effe koffie doen?
Normaal gesproken vind ik het in Den Helder altijd koud. Als we de markt overlopen, brrr dan duik ik graag even in mijn jas. Dus had op Texel wel helemaal een koude wind verwacht.

Ik was met familie weg :lol: anders zat je flatje vol :lol: Maar ik ben vaker in Den Helder, moeten maar een mini meeting doen :thumbup:

hier vandaag het verzoek van de jongens zelf gekregen… dus bij de middelste zit nu de voering in zijn zomerjas = nu dus tussenjas en bij de oudste juist de voering uit de winterjas= nu dus ook tussenjas.
Helemaal ‘all the way’ winterjassen nog niet, maar de gewone zomerjassen vonden de heren nu dus iets te gortig.