hier soms zomerjasje , maar ok de winterjas hangt er en de sjaal/
Vanmorgen toen ik om 7 uur buiten stond had ik zoiets van waaar zijn mijn hadnschoenen? :think: ik kon ze niet vinden maar ik zoek ze voor ik weosndag morgen weer zo vroeg naar buiten moet… brrr vond het zoo koud op de fiets end fietsen hé ?
Dus ja winterjas en sjaal voor smorgens en savonds laat, overdag zelfst zondag gefietst zonder jas hahah was het zo lekker buiten
Nou, vanochtend dus echt een winterjas! Ik hoorde de buurvrouw krabben buiten 8)
Mijn zomerjas kan ook niet meer dicht, dus ik moet wel…
@Mutsie86 wrote:
Wij hebben beide nog geen winter jas aan. Hub heeft nog zijn zomer jas aan en ik een bodywarmer. Gisteren naar Texel geweest, daar stond me een wind. was soms best koud, maar niet zo koud dat ik dacht: en nu een winterjas!
Dus die hangen nog mooi aan de kapstok :lol:
We hebben het goed getroffen in Texel… Heerlijk weer 2 dagen achter elkaar…
Op Texel viel het Zaterdag idd mee… We hebben toen heerlijk op het strand gelopen! Zonnetje erbij en uit kunnen waaien… Vandaag was het wel erg fris…
Sinds afgelopen weekend hebben wij de winterjas aan.
Lars heeft ook nog gewoon zijn zomerjas aan. Eventueel een vestje aan onder zijn jas. De winterjas gaat aan als het echt een stuk kouder gaat worden. Voorlopig is de temperatuur nog heerlijk…
Het was vanmorgen inderdaad koud, maar Lars heeft gewoon zijn zomerjas aan en een bodywarmer. Straks als de zon weer volop schijnt (doet ie hier al), wordt het w.s. weer zomerjassen weer ! D’r is momenteel geen peil op te trekken…