Hoi!
Even een vraag aan jullie:
mijn laatste ongi begon op 27-11 mijn NOD zou dus 25-12 zijn volgens de berekening op 28 dagen.
Mijn vruchtbare dagen zouden tussen 8 en 12 december liggen.
Nu kreeg ik gister wat steken in mijn buik net alsof ik ongi moest worden , ook wat chagrijnig enzo.
en net zag ik wat donkere afscheiding in mijn onderbroek, geen oud bloed , beetje rozig.
wat kan dit zijn ? ik kan toch helemaal niet al ongi worden ??
hoe staat het er mee mam van 2?
hier vanmorgen een positieve test :lol:
gefeliciteerd !!!
hier nog niets, morgen is mijn nod…
uit nieuwsgierigheid kwam ik even gluren :oops:
wij zijn er inmiddels ook over uit dat we hopen dat ons gezin een derde kindje kan verwelkomen. Hebben eigenlijk geen tegens meer :think:
Nu nog even niet, de jongste is bijna 5 maanden maar wel zijn we het er over eens dat rond april 2011 we serieuze pogingen gaan ondernemen.
Dat duurt nog heeel lang hihi maar jullie wens ik vast heeel veel succes met zwanger worden! :thumbup: dat 2010 maar een vruchtbaar jaar mag zijn :-*
Esty, gefeliciteerd :lol: :lol: :lol: :-* :inlove: :inlove: Op een voorspoedige zwangerschap :inlove:
Smurf, leuk joh :thumbup: Lekker nog even rustig aan genieten van je kleine muppet en uiteraard ook je oudste En voor je het weet zitten we alweer in 2011 hoor, tijd vliegt zo enorm vind ik (mijn oudste gaat over 3 weken zomaar voor het eerst wennen op school :shock: en dan worden ze 25 en 27 februari zomaar alweer 4 en 2 :shock: :inlove: )
Mamvan2, ben je inmiddels ongi of heb je getest??
Hier heeft mijn vent van de week gezegd dat er 100% zeker een 3e gaat komen dit jaar :inlove: :inlove: :inlove: Hij weet nog niet of het deze ronde of de volgende ronde serieus wordt, maar dus op zeker januari of februari gaan de condooms de deur uit :dance: :dance: En gisteren hadden we vrienden met O&N op visite en die hebben net als wij 2 kids waarvan 1 van 3,5 maand en toen zag ik hem zo verliefd naar het ventje kijken :inlove: Ik vroeg toen ook “en kriebelt het al??!” en toen zij hij ook opgewekt lachend “ja het begint al te komen” :dance: Ik moet als het goed is volgende week ongi worden, dus volgende week maar weer eens aankaarten of we gaan stoppen met de condooms daarna Maar het klussen voor een 3e gaat dus wel op hele korte termijn voor serieus beginnen :inlove: En dan maar hopen dat de 3e ook idd nog dit jaar komt Want in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst Wel een mooie zin in het kader van hub zijn baan (aandelenhandelaar…).
En voor allemaal…
Een heel gelukkig, gezond, liefdevol en vruchtbaar 2010 gewenst!!
:inlove: :dance:
Leuk veel mama’s voor een derde :inlove:
Hier ook een grote derde wens, manlief heeft dezelfde wens maar is nog wat vaag, ja in 2010 krijgen we ons derde kindje, maar niet geheel duidelijk is of we dan een kindje daadwerkelijk krijgen of alleen de zwangerschap in 2010 plaatsvindt :eh:
Dus einde van de maand eens vragen of het een goed plan is als ik toch naar de huisarts ga dat zij gelijk de spiraal eruit haalt :shifty:
Eigenlijk is het zoeken naar het goede moment, ik wil niet pushen, maar een richtlijn, hij weet dat ik graag wil dat de dere komt voor de jongste 3 jaar :shifty:
Probleem is hier een beetje dat hij geen werk heeft en kan vinden alhoewel de markt gelukkig weer aantrekt.
Anyway ook hier een derde wens :inlove:
Voor diegene die al begonnen of zwanger zijn, genietse en een mooie zwangerschap :-*
@Cell wrote:
Oh wat leuk om te lezen dat er zoveel voor een 3e kindje gaan.
Een 3e kindje is hier een waaaar cadeautje gebleken, echt in alle zinnen van het woord.
Voor mij is het wel de laatste idd geweest, dus de zwangerschap beleef je intenser.
Peter was een huilbaby en is inmiddels een super drukke bijna 4 jarige kleuter die getest gaat worden op Adhd… maar Michel… og wat een lekker ding.
Hij is dus wel supermakkelijk, sliep met 8 weken door en is er nooit mee opgehouden, als hij al sprongetjes meemaakt, dan merken wij het in elk geval niet, hij ontwikkelt zich volgens het boekje maar bovenal… hij is de grappenmaker en de vrolijke frans in ons gezin.
Heeeeeeeerlijk, zo’n 3e :inlove:
Ik heb wel eens gekscherend geroepen dat als ze allemaal zo zouden worden en ik dat zeker zou weten er nog wel 3 bij mogen…
Maar nee, het is goed zo.
3 passen op de achterbank van een gemiddelde station, 3 passen in ons huis zonder drastische verbouwingen en 3 kunnen we betalen en dan ook nog leuke dingen doen.
Maar vind het wel super leuk om te lezen dat anderen ook voor 3 gaan. :thumbup: :inlove:
Hm… laatste keer he, intens genieten he… 3 passen op de achterbank he, geen drastische verbouwingen he…
Jajaja, daar sta ik dan met mijn grote mond :shifty: :lol:
Maar dit was een complete niet geplande verrassing en ook dit komt weer goed… dus meiden, alle praktische bezwaren overboord, alleen de emotionele tellen
Samara, gefeli, alles goed? :-*
Samara… :shock: :shock: :shock: :shock:
Ik lees t nu pas… gefeliciteerd moppie… wat een geweldig nieuws…
Binnekort even alle details via msn ok?
Ik ben volgens mij harstikke klaar met een 3e…
Niet met de wens voor een 3e…
Maar mijn zoontje is gewoon zo druk… hij maakt het ons hele gezin zo zwaar… Ik heb gewoon dubbel zoveel werk en frustraties met hem…
Ik heb dus momenten dat ik denk, het is goed zo… :shifty:
jammer Fai, ook niet als hij wat ouders is?
@Karin1981 wrote:
jammer Fai, ook niet als hij wat ouders is?
Misschien wel… maar ik denk dat ik tegen die tijd weer teveel geniet van de vrijheid die ik heb… geen luiers, kinderstoeltjes en de zelfstandigheid die de kindjes dan hebben…
We hebben t er vaak over, als onze Bolle een ‘ander kind’ was, hadden we er weer voor willen gaan… hij is zo vermoeiend…
We doen het nu met pil en condoom, ZO bang ben ik zwanger te raken… :mrgreen:
@faizaa wrote:
@Karin1981 wrote:jammer Fai, ook niet als hij wat ouders is?
Misschien wel… maar ik denk dat ik tegen die tijd weer teveel geniet van de vrijheid die ik heb… geen luiers, kinderstoeltjes en de zelfstandigheid die de kindjes dan hebben…
We hebben t er vaak over, als onze Bolle een ‘ander kind’ was, hadden we er weer voor willen gaan… hij is zo vermoeiend…
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
IK BEGRIJP JE HELEMAAL
Ik ben er ook klaar mee…als er een derde komt wil ik niet meer werken!
Ik ben nu te moe…
ps. ik ben ook bang om zwanger te worden, heb de mirena…maar nu ben ik misselijk en doen mijn borsten pijn… :? :? stel je eens voor…
ik ga weer verder met nog vermoeide worden…bleh
@faizaa wrote:
@Karin1981 wrote:jammer Fai, ook niet als hij wat ouders is?
Snap je hoor, :hug: wat kunnen dan 2 kids zo verschillend zijn
@Cell wrote:
@Cell wrote:Oh wat leuk om te lezen dat er zoveel voor een 3e kindje gaan.
Een 3e kindje is hier een waaaar cadeautje gebleken, echt in alle zinnen van het woord.
Voor mij is het wel de laatste idd geweest, dus de zwangerschap beleef je intenser.
Peter was een huilbaby en is inmiddels een super drukke bijna 4 jarige kleuter die getest gaat worden op Adhd… maar Michel… og wat een lekker ding.
Hij is dus wel supermakkelijk, sliep met 8 weken door en is er nooit mee opgehouden, als hij al sprongetjes meemaakt, dan merken wij het in elk geval niet, hij ontwikkelt zich volgens het boekje maar bovenal… hij is de grappenmaker en de vrolijke frans in ons gezin.
Heeeeeeeerlijk, zo’n 3e :inlove:
Ik heb wel eens gekscherend geroepen dat als ze allemaal zo zouden worden en ik dat zeker zou weten er nog wel 3 bij mogen…
Maar nee, het is goed zo.
3 passen op de achterbank van een gemiddelde station, 3 passen in ons huis zonder drastische verbouwingen en 3 kunnen we betalen en dan ook nog leuke dingen doen.
Maar vind het wel super leuk om te lezen dat anderen ook voor 3 gaan. :thumbup: :inlove:
Hm… laatste keer he, intens genieten he… 3 passen op de achterbank he, geen drastische verbouwingen he…
Jajaja, daar sta ik dan met mijn grote mond :shifty: :lol:
Maar dit was een complete niet geplande verrassing en ook dit komt weer goed… dus meiden, alle praktische bezwaren overboord, alleen de emotionele tellen
Samara, gefeli, alles goed? :-*
Hahaha Ik ben een vaste meelezer bij de juli mama,s ( 1 juli uit gerekend) Vind je verhalen erg leuk…Jaa gaat goed nu precies 15 weken.
Fai: Hihihi dubble protection… jij hebt een echte een terroristje dus. Maar wel een vrouwenverslinder… ( hij krijgt de groetjes van layla :mrgreen: )
Faizaa, herkenbaar… maar hier toch de wens voor een 3e (ooit )!
Onze 1e zoon is ook zo druk en op het moment zoooo dwars :evil:
Maar gelukkig is onze 2e zoon een stuk rustiger en gemakkelijker (tot nu toe dan). Heft elkaar mooi op.
Ondanks dat onze jongste nu steeds 's nachts aan het kwakkelen is en ik moe ben én onze oudste weer een dwarse periode is, blijft die wens er nog steeds.
Ik gebruik nu voor Tycho visoliecapsules (omega 3 en 6) voor kinderen en moet zeggen dat het hier goed helpt! :thumbup:
Tycho kan nu tenminste ff rustig zitten met een boekje (voorheen ging het boekje open, werd het aan de kant gegooid en zocht hij weer iets anders). Misschien iets voor jouw zoontje? Het is nog gezond ook!
Onze wens voor een 3e gaat nog (lang) niet in vervuling… we willen graag wachten dat Tycho naar school gaat en Jesse naar de peuter. Dus als Jesse tussen de 1,5 - 2,5 jaar is gaan we er weer voor. Maar net wanneer het weer goed voelt!
Meiden, suc6 met het vervullen van jullie wens voor een 3e kindje!
Of Gefeliciteerd!
hier gaan we ook niet meer voor een 3de kindje,
de wens blijft , maar het is goed zo,
onze jongste meid krijgt achter 2 weken een grote meiden slaapkamer, en mijn man heeft de babykamer beloofd aan zijn broer die zijn zwanger , dus mijn babykmertje is dan weg , en dan houd het voor mij dus op,
ik ga niet nog een kamer kopen dan , en misschien is uit het oog uit het hart , hiihihi
Hallo dames,
Ook ik ben aan het twijfelen over een derde kindje. Ik heb gelukkig nog eventjes want mijn tweede is net 10 weken oud.
Ik heb altijd geroepen dat ik twee kinderen wou maar toen ik mijn kleine meid in mijn armen hield en ze een heel rustig en tevreden kindje blijkt te zijn, begon ik al meteen te denken over een derde. :think:
Mijn zoontje van bijna 4 is heel erg druk, een onrustige slaper en hij is momenteel zo dwars als hij maar kan. :wall: Echt toe aan school dus.
Als wij voor een derde zouden gaan dan zouden wij er in de zomer van 2011 voor moeten gaan. Ik ben nu bijna 32 jaar en ik wil op mijn 35ste geen kind meer krijgen.
Eigenlijk hoop ik dat wanneer ik ontzwangerd ben en de hormonen uit mijn lijf zijn, ik geen zin meer heb in een derde en ik mij dan volledig kan focussen op de andere dingen in het leven. Misschien kan ik dan wat meer gaan werken of mij bezig houden met helpen op de school van mijn eerste…
De tijd zal het leren
Ik ben inmiddels zwanger van de derde, en ben er heel blij mee :thumbup:
Maar ik heb heel lang heel erg getwijfeld…ik lees hier ook veel twijfels bij anderen.
Ik moet eerlijk zeggen, ben er nooit 100% zeker van geweest, maar heb de keuze pas kunnen maken nu het wat rustiger is in ons leven. (mijn partner had altijd een hele sterke derde kindjes wens).
Ook wij hadden en hebben geen makkelijke oudste. Enorme slaapproblemen tot ze 3 jaar was. (zeer gevoelig en angstig kind) We hebben zelfs een jaar bij een kinderpsycholooog gelopen en hebben veel zorgen gehad. Nu gaat ze naar school en gaat het heel erg goed. De jongste is een makkelijk kind (maar daar hebben we soms te weinig van genoten, er zit ook maar 14 maanden tussen). Nu kan ik er anders naar kijken en weet ik…die hele drukke periode gaat weer over.
Ik kan er nu van genieten, nog 1 kadootje :inlove: terwijl de andere twee al naar school gaan.
hier vanochtend ook een positieve test !!!
mamvan2, gefeliciteerd!!!
Wij hebben al lang een wens voor een derde, maar vanwege rugklachten had ik geen groen licht voor een zwangerschap. Inmiddels heb ik een andere orthopeet en die heeft de diverse conclusies en oordelen die mijn 1e orthopeet had van tafel geschoven en ons weer perspectief gegeven, niet alleen wat betreft een zwangerschap, maar ook mijn leven in zijn algemeen.
Waarschijnlijk gaan we er over 3 maandjes echt daadwerkelijk serieus mee beginnen. Hopelijk is het ons nog een keer gegund.