Wij gaan voor een 3de, wie nog meer?

Hoi hoi

Ik ben Tess, moeder van 2 prachtige kinderen.

Dochtertje van 2,5 en een zoontje van 15 maanden.

Hoewel wel super gelukkig zijn, heb ik altijd het gevoel gehad niet helemaal compleet te zijn,

We hebben nu besloten, ondanks te twijfel die er soms wel is, te gaan voor nummer 3.

Ik vroeg me af of er nog meer meiden zijn die ook voor nummer 3 gaan en het leuk vinden ervaringen te delen

XX Tess

Tess, wat spannend! Heel veel suc6! Ik hoop dat jullie wens voor een 3e kindje snel in vervulling mag gaan :pray:

hoi Tess

Heel veel succes met zwanger raken

Wij gaan na onze vakantie ook voor de 3e onze 1e zoon is 31 oktober geboren en 3 november een mooi vlinder geworden

:vlinder:

Onze 2e zoon is 18 december 2008 geboren en is nu 8 maandjes.

We zien elke maand wel wanner het ons gegund is

wij gaan eind volgende maand ook voor nr. drie

Wij gaan eind november voor nr 3.

ben erg benieuwd goe het allemaal gaat lopen.

Van nummer 1 en 2 was ik erg snel zwanger, dus :pray:

XX

Wij willen ook graag een 3e kindje. Ik was al zwanger van de 3e maar dat is helaas uit gelopen op een ma. Ik was alle keren snel zwanger, maar nu is mijn cyclus behoorlijk van slag. We zien het wel, wanneer het ook komt, het is meer dan welkom.

Ik herken het gevoel wel van nog niet compleet zijn als gezin. Ik denk dat wij dat gevoel ook nog hebben na een 3e en je weet nooit hoe het loopt, maar als het ons gegeven is dan willen we graag 4 kinderen.

hoi Tess,

heel veel succes met het zwanger raken.

Hoop dat het gauw raak mag zijn.

zal me nog even voorstellen.

ik ben Mirjam 27 jaar moeder van 2 prachtkindjes.

Damian is van 28-8-07 en Julian van 28-5-09

mijn gevoel zegt dat mijn gezin ook nog niet compleet is en heel graag nog een derde wil. Weet het Julian is nog maar net 3 mndjes maar ga eert maar van hem genieten en van Damian.

Mijn vriend is echt heel duidelijk in z’n standpunt. absoluut NEE geen 3e.

Hij uit zich daar ook heel sterk in naar alles en iedereen en het is vaak behoorlijk kwetsend hoe hij het zegt :evil:

Maar goed we zien het wel…

Iedereen heel veel succes met het zwanger raken

liefs Mirjam

Wij willen ook voor een 3e keer zwanger worden, maar dat is dan voor ons een 4e kindje, omdat ik de 2e keer zwanger was van een tweeling.

De oudste wordt in oktober 2 jaar en de tweeling is nu bijna 7 maanden.

Mijn gevoel zegt dat er nog een kindje op ons aan het wachten is, ik heb ook regelmatig dromen over zwangerschappen (o.a. dat ik zwanger ben van een drieling, haha) en mijn laatste zwangerschap heb ik niet beleefd als een laatste zwangerschap. Ik zei altijd dat ik graag 3 a 4 kinderen en nu er 2 kinderen ineens kwamen, wil ik graag nog een keer zwanger worden.

Vanwege mijn werk (nieuwe baan) wil ik nog even 2 a 3 maanden wachten, zodat ik niet te lang zwanger ben als mijn contract verlengd ga worden. Ik denk dat we rond november gaan stoppen met de pil.

Sassie, jeetje :shock: ze zijn alweer bijna 7 maanden! Waar blijft de tijd?

Wat leuk dat jullie voor nog een kindje gaan. (Misschien zegt die droom wel iets, wie weet wordt het wel een 3-ling :lol: dan heb je 6 kindjes :shock: :inlove: )

@Memmie wrote:

(Misschien zegt die droom wel iets, wie weet wordt het wel een 3-ling :lol: dan heb je 6 kindjes :shock: :inlove: )

Dat is een van de redenen dat mijn man nog even moest nadenken, hij is ‘bang’ dat het weer een tweeling (of meerling) gaat worden :lol:

Wij willen ook graag een 3de kindje :inlove:

Mijn vriend wou het al heel lang maar ik was er nog niet klaar voor.

Ik heb een jongen en een meisje en vond het eigenlijk wel goed zo.

Maar de oudste gaat volgende maand al oefenen op de basisschool en vanaf januari gaat de kleine meid al naar de peuterschool

En het begint me te kriebelen ik voel dat het gezin nog niet compleet is

Alleen we hebben maar 3 slaapkamers en daarom twijfel ik nog een klein beetje

Maar aan de andere kant de 2 kids kunnen ook samen op 1 kamer daar is de slaapkamer groot genoeg voor.

alleen dan voel ik me een beetje egoistische tegen over de kids.

omdat ik en mijn partner graag nog een kindje willen moeten de kids samen op 1 kamer slapen

En we moeten dan ook een grotere auto

Hebben jullie veel slaapkamers?

@lizzy wrote:

Wij willen ook graag een 3de kindje :inlove:

Mijn vriend wou het al heel lang maar ik was er nog niet klaar voor.

Ik heb een jongen en een meisje en vond het eigenlijk wel goed zo.

Maar de oudste gaat volgende maand al oefenen op de basisschool en vanaf januari gaat de kleine meid al naar de peuterschool

En het begint me te kriebelen ik voel dat het gezin nog niet compleet is

Alleen we hebben maar 3 slaapkamers en daarom twijfel ik nog een klein beetje

Maar aan de andere kant de 2 kids kunnen ook samen op 1 kamer daar is de slaapkamer groot genoeg voor.

alleen dan voel ik me een beetje egoistische tegen over de kids.

omdat ik en mijn partner graag nog een kindje willen moeten de kids samen op 1 kamer slapen

En we moeten dan ook een grotere auto

Hebben jullie veel slaapkamers?

Dit is ons verhaal… :inlove:

Ik ben aan de andere kant wel helemaal overtuigd dat ze samen op 1 kamer kunnen… we hebben nog 1 kamer over, maar daar staan de kledingkasten en commodes op… ideaal… dus wil die eigenlijk niet opgeven… (ook omdat we op zolder slapen en daar weinig ruimte is voor die kledingkasten)

Een leuk stapelbed, en die 2 lekker samen… eerste tijd de baby bij ons… daarna lekker over, lijkt me leuk!

Bij ons was de twijfel vooral heel erg omdat onze 2e… de jongen… erg druk is… hij heeft energie voor 10… is ECHT een jongen… slurpt zn eigen urine, graait in zn poep… is ruw, lomp maar aan de andere kant, wel echt mn hartendiefje… een hartje van goud…

Wij zijn soms ZO moe door hem, dat we zoiets hadden van, DIT nooit meer… het is goed zo…

De laatste tijd begint het toch weer te kriebelen bij ons beiden…

Misschien als hij naar school gaat, hij is nu 2,5…

En er zou idd een grotere auto moeten komen… :angel:

proest hahaha fai wat moet ik weer om jou lachen hahaha sorry

maar wij hebben hetzelfde leeftijds kindjes he

en een jongen en een meid

maar ik kan me bv nu al druk maken hoe de kamer er dan uit moet zien en hoe ik de 2 het beste kan plaatsen hahaha

zit ook al aan een stapelbed te denken

maar vanaf hoe oud mogen bij jullie de kids naar de peuterspeelzaal hier vanaf 2,5 jaar

alleen bij ons is de oudste een druk manneke maar die gaat dan elke dag naar de basisschool

en maris is gewoon een lekker wijfie die zet je neer en speelt

oke ze knijpt stiekem senna wel maar zij is echt zo makkelijk

Bij ons ook de jongen, die druk is… het kan ook een periode zijn maar dan nog, hij heeft gewoon echt een ruw, druk, karakter…

En idd mn meiske… die zet je neer, papier en kleurpotloden erbij en klaar…

Als je dat bij hem doen, gaat hij zn zus met de potloden steken of de punt kapot slaan in de tafel… hij valt constant, en luisterd voor geen meter…

Doodvermoeiend…

Hier mag je naar de psz vanaf 2 jr… maar ik ben op zoek naar werk… en wacht er daarom even mee, want dan gaat ie naar het kdv…

Idd stapelbed… ik heb zelfs gedacht om de baby bij de oudste op de kamer te doen… (of ligt aan het geslacht, meiske bij dr zusje en jochie bij zn broertje)

De kamer zijn ruim genoeg, (1 iig om 2 kindjes op te laten slapen…)

Ik ben stiekem best bang hoe mn familie zal reageren… die zijn helemaal niet voor 3 kids… 2 vinden ze mooi, goed, genoeg…

:shifty: :shifty: :shifty:

oohh hier hetzelfde hoor

alleen ik heb al een paar keer geroepen dat er wel een keer een derde eraan komt kunnen ze aan wennen :mrgreen:

hahahahahaha :thumbup: :lol:

@faizaa wrote:

Ik ben stiekem best bang hoe mn familie zal reageren… die zijn helemaal niet voor 3 kids… 2 vinden ze mooi, goed, genoeg…

Joh, het is toch jullie beslissing… jullie leven…

Wij gaan na M.a.rt.ijn ook direct door voor nr. 3… gebruiken dus ook geen anticonceptie. Geen idee of ik alweer een eisprong heb gehad… Na. Ny.n.ke was m’n cyclus direct weer op gang en had ik 28 dagen na haar geboorte alweer m’n eerste menstuatie… Nu dus helemaal nog niet :think:

Mijn familie zal ook wel een oordeel klaar hebben… maar eigenlijk interesseert me dat voor geen meter :wink: :mrgreen:

@ICL wrote:

@faizaa wrote:

Joh, het is toch jullie beslissing… jullie leven…

Wij gaan na M.a.rt.ijn ook direct door voor nr. 3… gebruiken dus ook geen anticonceptie. Geen idee of ik alweer een eisprong heb gehad… Na. Ny.n.ke was m’n cyclus direct weer op gang en had ik 28 dagen na haar geboorte alweer m’n eerste menstuatie… Nu dus helemaal nog niet :think:

Mijn familie zal ook wel een oordeel klaar hebben… maar eigenlijk interesseert me dat voor geen meter :wink: :mrgreen:

Weet je…het is nooit goed :snooty: .

Vroeger was het raar als je er “maar” 2 had, nu is het gek als je boven de 2 uitkomt :roll: .

En blijkbaar moet je meer dan 1 soort hebben…maar da’s weer een andere discussie :roll: :mrgreen: .

Doe waar jij je het beste bij voelt.

Het is retedruk met 3, maar als je niet zo perfectionistisch wilt zijn als ik :shifty: , is het goed te doen.

De interactie met de kindjes is het mooiste wat er is van alles.

Niet alleen ons “genieten” maar het mogen aanschouwen van hun “genieten” is heerlijk.

Daar zou je de hele dag op een afstandje naar willen zitten kijken :inlove: .

Maaaaaaaaaaar de oudste is bij mij wat ouder dan bij jullie volgens mij en dat is op andere momenten weer wat onhandig.

Altijd alles regelen rond schooltijden.

Vanmiddag moet oudste naar ballet (1e x weer en dan ook nog selectie, spannend, dus mama moet wel even mee), Noor moet dan slapen, Isa heeft een vriendinnetje…dus…babyfoon even bij buuf, Isa en vriendinnetje even mee, gauw weer terug en hopen dat het niet te hard regent enz…

Isa heeft straks “weeksluiting” dus Noor moest vanochtend wat later naar bed om vanmiddag fris en fruitig te zijn om daar niet de hele zaal bij elkaar te brullen.

Fiets op fiets af, rennen met de kinderwagen…ben blij als ik mijn eigen billen af kan vegen na een toiletbezoek.

Werken…is rustiger dan thuis, maar je bent de rest van de week aan het regelen voor de dagen dat je werkt enz

Maar dan nog…het is wel erg leuk…

zou nog wel eentje willen ondanks alles + voorgeschiedenis :oops: :roll: , maar goed dat is een ander verhaal :mrgreen: .

Oh ja en vriendinnetje had de 2 oudsten bij elkaar (5 en 7 jongen meisje) en die zet nu toch allerjongste (meisje) bij het jongetje .

Oudste had nu toch echt plekje voor zichzelf nodig, ze zaten elkaar constant in de haren…

Ze gaan snel de zolder ombouwen tot 2 mini-kamertjes.

Succes met beslissen :mrgreen: :-*

wij willen ook nog wel een 3de maar twijfelen enorm , ook omdat de meiden beide tweelingen waren en met 1 steeds mis ging , en 4 kinderen vind ik voor ons te veel ,

dus ik ga meelezen wat jullie te vertellen hebben :inlove: