gefeliciteerd samara !
ICL : moeilijke keuze ja, je moet proberen dat te kiezen waar je je het beste bij voelt.
Hallo kom hier ook mee klesten, zie het topic nu pas.
wij zijn er ook klaar voor!
heb een docher van 4,5 en een zoontje van 20 mnd ik ben eind okt gestopt en nu ronde 2, bij beide kids was ik meteen zwanger dus het moeten kluseen is nieuw voor me, haha ja echt luxe in 1 keer maar nu dus andere koek. heb rond kerst mijn nod dus ben erg benieuwd.
Heb altijd al gezegt dat ik zeker 3 kids wilde als het zo lukken natuurlijk en ja ben er helemaal klaar voor eerst nog wat bezwaren maar die zijn helemaal weg.
allemaal succes.
@Nien wrote:
hoihoi, wat zijn jullie overwegingen geweest toen jullie beslist hebben om voor een derde te gaan?
wij zitten zo te klieren met stellingen als:
tja, met een derde heb je altijd een stel handen tekort, als je er drie hebt wil niemand meer oppassen, hoe moeten we het huis inrichten? (ook 1 slk te kort) en dat er een andere auto moet komen, en dat ik erg opzie tegen drie huilende kinderen midden in de nacht (nu hebben we er regelmatig twee namelijk)
ECHTER… :think: bij mij kriebelt het ook al een klein maandje, hub wil er niet aan, maar ik kan het (net als de vorige keren)bijna niet stoppen…
ik heb dus ook een hekel aan cd en we hebben verder niks, maar ohohoh wat een lastige keuze…
help mij eens: wat zijn jullie voors en tegens??
Wij hebben eigenlijk geen tegens Alleen maar voors :inlove:
En hier dus ook de 3e onderweg :inlove:
gefeliciteerd !
jammer dat dit topic niet zo heel actief is
Samara, gefeliciteerd meis :dance: :-* :inlove: En al 11 weken :thumbup:
Hoop dat we hier rond februari de rubbers de deur uit gaan doen
Hier inmiddels ronde 2 druk in de klus weken, al denk ik dat mijn ei paar dagen eerder is.
Spannend Kimmiej, waaron dan pas
Mijn vriend werkt bij een bank maar heeft het daar niet super naar zijn zin… maar het betaalt wel de hypotheek enzo en even een andere job zoeken is niet zo makkelijk gedaan in die business. Nu krijgt hij aankomende week te horen of hij een bonus krijgt en zoja hoeveel en op basis daarvan kan hij beslissen of hij blijft of dat hij toch aktief op zoek gaat naar wat anders… Zelf vind ik februari dan wel een mooie tijd, omdat de jongens dan 2 en 4 worden en ik dan ongeveer een half jaar van de pil ben En nu wil Tim het nog niet (vanwege bovenstaande reden, het is dus bij hem puur rationeel want zijn hart schreeuwt ook hard om een 3e :inlove: ) dus februari lijkt dan nog even wat verder weg voor hem om te behappen
ok spannend hoor dat hij snel een andere leukere baan vindt
Wij gaan ook voor een derde, ikzelf heb heel erg getwijfeld en dat doe ik nog wel eens. Mijn vriend wil het sowieso heel erg graag.
Spannend wordt het zeker weer!
Hallootjes
Heb even de tijd genomen om het hele topic door te nemen.
Ik hoor bij de groep die dus nog wel graag een derde wil maar twijfelt.
Nouja, ik twijfel, manlief is duidelijk Hij wil geen kids meer… wij zitten ook met het slaapkamer probleem, hoewel ik dat dus niet zo als probleem zie.
We waren na 5 mnd weer zwanger na de eerste en alles is echt te snel gegaan hoe dankbaar we ook zijn.
Daarbij was tom een eczeembaby en huilde daardoor dag en nacht, waardoor wij een heel moeilijk halfjaar hebben gehad.
Hij is nog een moeilijk mannetje, maar wel heel gezellig en heel rustig :inlove: Esmée is echt een dametje, met heeeeel veel kapzones en lijkt op mama, heel driftig. Desondanks is het een lekkere dame hoor :inlove:
Daarbij heb ik reuma, en zie ik er soms tegenop om spreekwoordelijk overnieuw te beginnen nu ik ook in mijn baan een beetje carriere maak.
Maar, het blijft kriebelen, als ik die babyfoto’s terugkijk, ik wil mn kinderstpulletjes nog niet wegdoen, nog een babykamer inrichten. Schopjes voelen, naar de verloskundige gaan, en dan ook bevallen, ik vind dat dus heerlijk :oops:
En dan zo’n klein hummel… :inlove:
En dan het prachtige en waar ik (zonder melodramatisch probeer te doen) nog steeds last van heb. Bv geven, het is met pijn en moeite gelukt maar niet voor lang, en ik zou zo graag nog eens weer een baby voeden, een baby van ons beidjes.
Oke, genoeg gezeverd, back to life…dr moeten er 2 naar bed.
Ik duim heel hard voor alle mama’s en papa’s die wel de beslissing hebben genomen wel voor een derde kindje te gaan.
Welkom alex.
EN REat iij, ja lastig als manlief het niet meer wil dat is toch wel belangerijk, haha hopelijk komen jullie eruit en ja die kriebels gaan naar mijn idee nooit weg.
Dank je, Mama van 2, misschien dat het topic wat actiever wordt als er wat meer vrouwen zwanger zijn van de 3e?
@Reat wrote:
Maar, het blijft kriebelen, als ik die babyfoto’s terugkijk, ik wil mn kinderstpulletjes nog niet wegdoen, nog een babykamer inrichten. Schopjes voelen, naar de verloskundige gaan, en dan ook bevallen, ik vind dat dus heerlijk :oops:
Ik heb dat wat minder :oops: Ik kijk vooral uit naar de tijd dat ze wat groter zijn. Het eerst jaar met de 3e baby en dan die twee andere kleintjes lijkt me best zwaar, maar vond ik geen reden om dan te wachten. Wij hebben vooral naar de lange termijn gekeken.
Erg leuk om te lezen hoe iedereen de keuze maakt en wat factoren zijn die mee tellen.
En succes voor iedereen die druk bezig is.
o ik zwijmel echt weg bij zo`n kleine warm mensje heerlijk kan niet wachten wat dat betreft duurt de babytijd echt te kort, maar ja de nachten zijn wel erg zuur altijd.
Geniet nu enorm van mijn 2 kids 4,5 en 20 mnd en wat zijn dat leuke leeftijden.
Hopelijk snel veel zwangeren van de 3e
hmmmm ik weet zeker dat ik gisteravond mijm eisprong had ( ik voel dat altijd ) …later dan normaal… nu hebben we gister niet geklust.
Hoe lang blijft zo’n ei “goed” ??
heb je daarvoor wel geklust? als manlief zijn zaad nog actief was kan er toch en bevruchting plaatsvinden.
ja de 2 dagen ervoor wel, maar gisteren dus niet . Ik sliep al toen mijn man naar bed kwam, vandaar :oops:
ik acht de kans ontzettend klein, lijkt me ook sterk dat het gelijk in ronde 1 raak zou zijn…
nou dat is goed toch"de 2 dagen ervoor" dan hebben ze al er al rond gezwommen .
nou op goed geluk dan maar haha.
Ik hoop nergens op hoor , het lijkt me sterk.
Hoe is het met de rest allemaal ??
Z’n gangetje
hier in ronde 2 vorige week klusweek dus nu weer afwachten, ach we zullen zien rond de kerst?