Gaaf!!! Gefeliciteerd!!! Dit word een januari beebje denk ik?
@labrujaā¦ GEFELICITEERD!!! wauw, dat is nog best snel gegaan toch???
geniet ervan!!
@memmie, welkom terug!! en hopelijk ook snel 2 streepjes!!
labruja: :dance: :dance: proficiat! :dance: :dance:
Triple test waren hier ook prima, nergens een verhoogd risico nekplooi keurig binnen de norm :dance:
12 weken voorbij :dance:
@mlk1982 wrote:
Gaaf!!! Gefeliciteerd!!! Dit word een januari beebje denk ik?
December eerder denk ik.
Labruja gefeliciteerd!
Kee, fijn dat de testen goed waren! En nu genieten! Gefeliciteerd! :dance:
Ingemamavan2, thnx! Ik hoop ook dat die 2 streepjes er nog een keertje mogen komen wanneer de tijd er rijp voor is
Fijn weekend allemaal!
Jaaaa, ik kan kletsen met LaBruja bij de december mamaās! gefeliciteerd nogmaals meid.
Kee, mooi man. Geeft toch een rustig gevoel of niet?
Ik denk dat wij dit ook gaan doen deze keerā¦
Nienke
woehoe! :dance: nienke ook proficiat! :dance: :dance:
nienke: we hebben de testen gedaan omdat het onze derde is, je kiest niet meer alleen zelf, maar ook voor de andere kinderen vind ik. Maar ik ben blij dat we hier nu niet verder over moeten beslissen
He meiden,
Dank voor de felicitaties!!
Kee SUPER van de tripeltest!!! MOOI zo!
Wij weten nog niet of we gaan testenā¦ combi / tripelā¦ Je hebt wel gelijk met dat je ook verantwoordelijkheid hebt voor de andere kinderen. Hmmmmmm. Moelijke keus tochā¦
Ja ehm december beebje, idd. Ben uitgerekend op OF de verjaardag van mijn man (als ik laatste NOD aanhoud) OF op mijn eigen verjaardag (als ik pos. ovu test aanhoud). Sint en kerst kan ook nog, natuurlijk. Lekker handig. Maar ja. WHO CARES?!?!?!
Groetjes,
LaBruja
Zo is dat! Er komt gewoon weer een wondertje aan :inlove:
Hier gisteren een discussie met manlief gehadā¦
Binnen een jaar sowieso niet, misschien wel over een jaar of 3 zegt 'ie :shock:
Echt niet! Dat wil ik dus niet he, zijn de andere 2 naar de basisschool en dan nog weer van voor af aan in de luiers :oops:
Je hebt dan wel heerlijk de tijd voor je kleintje, maar dan is ook weer een groot deel van je vrijheid die je dan weer krijgt/hebt weg en dat duurt dan weer 4 jaar voordat je die terug hebt. Misschien erg egoistisch gedacht, maar het is zo soms al pittig zat zo en heb heel weinig ik-tijd.
Erg he, van mij?! :oops:
Hoe voelen jullie je? Beginnen de kwaaltjes al te komen???
(voor sommige natuurlijk nog iets te vroeg voor kwaaltjes, al kan het al wel vroeg)
ooohhh, ik wil ook zoooo graagā¦ :inlove: Maar gelukkig wint mijn (ons) verstand nog.
Labruja en Nienke, gefeliciteerd!! super zeg!!
Hier zit ik op het wachtbankjeā¦
Paar dagen geleden wat bruine afscheiding gehad, denk dat dat de innesteling is geweest. Over 9 dagen ga ik , als ik dan niet ongesteld ben geworden, testen!
labruja en nienke gefeliciteerd!!! geniet er van!!!
HIer nog steeds niet ongi maar ook niet zwangerā¦ zit nu op de 38e dagā¦ grrrrā¦ laat me dan maarongi wordenā¦ want dit vind ik ook niksā¦ :?
Spannend, DarkAngel!
Dat zou snel zijn! Pffff en nu maar wachten, he?! Sterkte er mee
Groetjes,
LaBruja
Labruja gefeliciteerd :dance:
Oessie, irritant hĆĀØā¦ Dat gewacht zet dan ook geen zoden aan de dijk.
Memmie welkom terug.
Heb vorige week (denk ik) mān eisprong gehad, ik wacht dus nu maar weer af maar ik denk dat het weer niks wordt.
Ik heb nu wel Utrogestan om de luteale fase te verlengen dus ik ben benieuwd wat voor effect dat heeft.
:dance: Lieke, wat goed dat je progesteron hebtā¦ Ik ga heel hard voor je duimen . :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Lieke ik duim ook voor je! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Oessie, hoe is het nu?
Groetjes,
LaBruja
Ik ben aan het stuiteren :dance: .
Kom later wel uitleg geven!
ik ben inm iddels ongesteld geworden en niet zoān beetje ook :? ā¦ 40 dagen zzat er nu tussenā¦ op naar de volgende ronde dusā¦
@ICL wrote:
Ik ben aan het stuiteren :dance: .
Kom later wel uitleg geven!
en ons zo lang in spanning houden :naughty:
Zal ik die uitleg dan maar geven ICL
Ik dacht vanmorgen, heeft het nog zin om met de utrogestan door te gaan en heb er een Etos test tegenaan gegooid. Daar kwam een heel vaag lijntje. Daarna nog een goedkoop dipstickje, ook een heel vaag lijntje. Net met Kruidvat cassettetest ook een lijntje, wel een lichte :shock: maar ik ben dan ook vroeg met testen, zit nu ongeveer op 10 (of 9 of 11) dpo. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Kan het niet geloven nog.
Ik wacht het nog een paar dagen af en hoop bij de december mamaās te kunnen kletsen.
Oessie :hug: ships!