Wij gaan voor een 3de, wie nog meer?

die practische redenen heb ik ook hoor samara, we hebben geen slaapkamers over, dus zouden de meiden op 1 kamer moeten , en school strax hoe betaal je 3 studie’s , en de auto , passen 3 kinderen op de achterbank ? pffffffff twijfels he hihih

wij moeten nog ff wachten eerst ff rust in mijn lichaam. 2 rondes de pil (misschien wel 1) en dan gaan we weer voor :inlove:

@pegje wrote:

boh , icl , jullie gaan er wel heel snel na de 2de voor een 3de, dat zal vast zwaar worden , met en kleintje dat nog altijd gedragen word met een 3de kindje al onderweg ,

ik vind het erg leuk om te lezen hoe iedereen er verschillend over denkt,

op het moment denk ik weer , we wachten toch nog ,maar een tijdje, en volgende week denk ik weer , nou wil ik er voor gaan , ik ben zooooo een twijfelaar, daarom wachten we gewoon nog een tijdje :mrgreen:zeker tot gevoel en verstand op een lijn zitten :mrgreen:

Ik herken je twijfel… heb t ook zo op die manier hahaha…

ICL… het kan teruglopen… kan ook niet… ken vrouwen die de hele zwangerschap nog melk hebben en vrouwen zoals ik, die op een gegeven moment geen druppel meer hadden… ben wel door blijven voeden, wilde haar die zuigrelfex niet afleren die ze heeft droog gedronken… soms wilde ze niet, nou dan niet… maar ben wel blijven aanbieden en dan dronk ze weer… droog… :mrgreen:

@pegje wrote:

die practische redenen heb ik ook hoor samara, we hebben geen slaapkamers over, dus zouden de meiden op 1 kamer moeten , en school strax hoe betaal je 3 studie’s , en de auto , passen 3 kinderen op de achterbank ? pffffffff twijfels he hihih

Ik heb een slaapkamer over, maar zit met die kasten :mrgreen: waar moeten die naartoe… :mrgreen:

Ik zou ze dus samen op 1 kamer doen, lijkt me juist leuk…

En idd de auto is even een financieel minpunt… er moeten 3 kids inkunnen met stoel… Studie maak ik me geen zorgen over… lang leven de stufi en bijbaantjes… :silenced:

Samara… ik voed nog steeds tandem… :inlove: S alweer bijna 4 jr… en onze Bolle dus 2,5 jr… :inlove: Ik ben dus aan het denken, hoe krijg ik er 3 aan de tiet… :mrgreen:

Karin… wat ontzettend leuk meis… gefeliciteerd… :-* (hoop dat t dan snel raak is)

Wauw ICL, super dat jullie voor een derde gaan!!!

Memmie, jij ook al kriebels :lol: :lol:

Ik wil oooooooook…(dat terwijl we juli 2009 mama’s zijn en we zitten pas in september :lol: ). Maar hubbie wil voorlopig niet…het is eigenlijk nog te vroeg voor ons…

Eerst maar van kleine M.oncif genieten, ik heb er me handen vol aan sinds hij een huil/krijs/gil baby is geworden.

Faizzaa…ik denk dat 2010 jullie jaar gaat worden :smiley: :smiley:

Andere dames die er voor gaan, veel klus plezier en dat het maar snel raak zal zijn…

was dit topic vergeten kreeg geen bericht meer :oops:

leuk dat er zoveel zijn die zitten te twijfelen voor een derde

ik denk dat we begin volgend jaar eraan beginnen

dan is de oudste gewend aan de basisschool en de jongste op de psz

Maar ik blijf twijfels houden inverband met ruimte maar ook de zwangerschap en bevalling

De jongste was een 9 ponder en de bevalling was best heftig

Hannah muts hahahahha… heerlijk die mannen worden gek van ons… :inlove: ja wie weet he, als hij eenmaal dat jaar gepasseerd is… :dance: :mrgreen:

Heb je nog leuke babynamen Hannah? (ik wil pbbbbbb)

Lizzy… hahhha verleidelijk dan he… ik zit dan precies hetzelfde… Nenna op school en Bolle op KDV hopelijk en anders gaat ie naar psz…

Ik word NET ongesteld… :mrgreen: paar dagen overtijd… maar goed, net 1 maand de mirena eruit en ik had 2 dgn daarvoor nog sex… dus het had gekund… heel klein kansje maar toch…

Paar dagen geleden getest en natuurlijk negatief… :roll: Ik was stiekem gewoon teleurgesteld :lol: :lol: :lol: :lol: :silenced:

Maar goed, net als een paar hier… weet ik dat wachten verstandig is… gek he, dat je gevoel zooo aan je kan trekken… :lol:

@faizaa wrote:

Hannah muts hahahahha… heerlijk die mannen worden gek van ons… :inlove: ja wie weet he, als hij eenmaal dat jaar gepasseerd is… :dance: :mrgreen:

Heb je nog leuke babynamen Hannah? (ik wil pbbbbbb)

Lizzy… hahhha verleidelijk dan he… ik zit dan precies hetzelfde… Nenna op school en Bolle op KDV hopelijk en anders gaat ie naar psz…

Ik word NET ongesteld… :mrgreen: paar dagen overtijd… maar goed, net 1 maand de mirena eruit en ik had 2 dgn daarvoor nog sex… dus het had gekund… heel klein kansje maar toch…

Paar dagen geleden getest en natuurlijk negatief… :roll: Ik was stiekem gewoon teleurgesteld :lol: :lol: :lol: :lol: :silenced:

Maar goed, net als een paar hier… weet ik dat wachten verstandig is… gek he, dat je gevoel zooo aan je kan trekken… :lol:

Arme mannen :lol: :lol:

weet je wat mijn man zei toen we gingen klussen voor M.oncif?

Ik snap niet dat jullie vrouwen weer willen bevallen…als ik een vrouw was zou ik nooit meer als 1 kind krijgen. Dat jullie weer al die pijn willen doorstaan :? :? :? Daarom baren wij ook 8) 8) Wij zijn sterker.

Maar een derde kindje is leuk, om alles af te sluiten…ben alleen bang dat ik na nummer drie zeg…ik wil vier… :mrgreen: :mrgreen:

Ik ga straks al mijn favo babynamen pb-en…!!

En dat stiekem teleurgesteld zijn ken ik ook (als je niet zwanger bent terwijl je niet eens aan het proberen was). Maar je spiraal is er uit :mrgreen: …dus veel klusplezier.

Ik laat 5 oktober mijn spiraal zetten maar mijn gyn zei ik trek hem er met alle liefde over een paar maandjes uit als voor nummer drie gaat… :smiley:

Nu ga ik snel N.oor naar de psz brengen en dan met M.oncif naar het ziekenhuis.

Ik pb je straks!

@lizzy wrote:

was dit topic vergeten kreeg geen bericht meer :oops:

leuk dat er zoveel zijn die zitten te twijfelen voor een derde

ik denk dat we begin volgend jaar eraan beginnen

dan is de oudste gewend aan de basisschool en de jongste op de psz

Maar ik blijf twijfels houden inverband met ruimte maar ook de zwangerschap en bevalling

De jongste was een 9 ponder en de bevalling was best heftig

wat leuk begin volgend jaar :smiley: !

Wauw een negen ponder dat is een hele prestatie…

Mijn tweede bevalling is me ontzettend meegevallen…ik dacht gelijk na de bevalling op deze manier wil ik er wel 4 :mrgreen: .

Nou ga ik echt!

@Hannah25 wrote:

Ik snap niet dat jullie vrouwen weer willen bevallen…als ik een vrouw was zou ik nooit meer als 1 kind krijgen. Dat jullie weer al die pijn willen doorstaan :? :? :? Daarom baren wij ook 8) 8) Wij zijn sterker.

Maar een derde kindje is leuk, om alles af te sluiten…ben alleen bang dat ik na nummer drie zeg…ik wil vier… :mrgreen: :mrgreen:

Tja, mannen doen ons het idd niet na..... bevallen. Nou moet ik eerlijk zeggen, dat ik de zwangerschap en bevalling van onze dochter niet over zou willen doen..... Ben toen heel veel aangekomen 40+ kilo (ben de laatste weken niet op de weegschaal gaan staan, omdat ik al op de 40 kilo zat en het elke keer meer was :? ) en uiteindelijk is de ingeleide bevalling alsnog geëindigd als een sectio onder algehele narcose, na 5 mislukte ruggenprikken :cry: . De zwangerschap van M.ar.tijn zou ik zo weer overdoen.... inclusief wat mijn gewicht tijdens (en direct na) de zwangerschap heeft gedaan (ben nu 21 kilo lichter dan voor de zwangerschap, zonder te lijnen :mrgreen: )maar er moet nog meer af :oops: dus gewoon blijven bewegen en veel water drinken . Ook de bevalling..... zou er zo nog 10 van doen..... ben weer ingeleid en heb maximaal 1 1/2 uur weeën gehad (inclusief persweeën) en heb het deze keer gelukkig wel zelf gedaan. :inlove:

Anyway, doordat ik dus me redelijk goed heb gevoeld tijdens de zwangerschap, een goede, snelle bevalling heb gehad en conditioneel niet achteruit ben gegaan..... kan een 3e er dus direct achteraan.... Ook eigenlijk wel uit praktisch oogpunt.... want M.ar.tijn en de 3e moeten op dezelfde kamer slapen en dan vind ik het niet zo heel erg handig als er lang tussen zit..... :mrgreen: en m'n leeftijd speelt toch ook wel een erg grote rol.... :roll:

Oooh Faizaa :mrgreen: . Maarree waarom je spiraaltje er uit? Had je er last van? bbbrrrr ik vind dat echt enge dingen he.

ICL, ooh man dat vele aankomen ken ik. Ik was 30 kilo aangekomen met de eerste en 26 kilo met de tweede. Ik ben een magere stok als ik niet zwanger ben, maar oooh als ik zwanger ben vliegen ze er aan.

Bevallen is voor mij tot nu toe een eitje geweest (die 9 hechtingen niet meegerekend.)

Hannah, mag ik die PB ook :mrgreen:

Tjah die twijfels had ik met de tweede totaal niet. Maar goed. Haar start was niet leuk/goed ( ze heeft 3 maanden in het ziekenhuis gebivakkeerd en huilbaby). Dus nu ben ik me daar terdege bewust van dat het ook allemaal niet goed kan gaan. En dan is de grote vraag: heb ik daar zin in/kan ik dat aan.

Hannah, hahaha ik ook hoor… 2e bevalling was appeltje eitje… :inlove: zo kan ik er wel 10 krijgen…

Alleen net als ICL veeeeeeeel bijkomen… 35+ en ook gestopt met wegen de laatste weken… :oops: nu wel weer redelijk op gewicht… :inlove:

Jaaaaaaaaa pb pb pb… en dan als Samara, jij en ik voor nr 3 gaan… noemen we ze allemaal hetzelfde whoehahahahaha… :mrgreen:

Samaar, ik heb em dr zelf uitgetrokken, mn spiraal… wat een ROT ding… echt… puistenkop… moodswings… rugpijn… menstruatiebloed en urine stonk als een… nou ja, het stonk… nu normale menstruatie weer… geen geurtjes… puisten zijn WEG… :dance:

Maar nu wel met condoom hoor…

Niet voor het zingen de moskee uit… :wink: :mrgreen:

@faizaa wrote:

Maar nu wel met condoom hoor…

Niet voor het zingen de moskee uit… :wink: :mrgreen:

Woehahahahaha LOLOL geweldig.

Maar ik vind/vond en zal altijd de cd,s vreselijk vinden. ( ja ik weet het, nou niet moeten/geen verschil bla bla bla maar ik voel 100% verschil)

Jaaa 3x een rachid LOL

@ICL wrote:

@Hannah25 wrote:

Tja, mannen doen ons het idd niet na..... bevallen. Nou moet ik eerlijk zeggen, dat ik de zwangerschap en bevalling van onze dochter niet over zou willen doen..... Ben toen heel veel aangekomen 40+ kilo (ben de laatste weken niet op de weegschaal gaan staan, omdat ik al op de 40 kilo zat en het elke keer meer was :? ) en uiteindelijk is de ingeleide bevalling alsnog geëindigd als een sectio onder algehele narcose, na 5 mislukte ruggenprikken :cry: . De zwangerschap van M.ar.tijn zou ik zo weer overdoen.... inclusief wat mijn gewicht tijdens (en direct na) de zwangerschap heeft gedaan (ben nu 21 kilo lichter dan voor de zwangerschap, zonder te lijnen :mrgreen: )maar er moet nog meer af :oops: dus gewoon blijven bewegen en veel water drinken . Ook de bevalling..... zou er zo nog 10 van doen..... ben weer ingeleid en heb maximaal 1 1/2 uur weeën gehad (inclusief persweeën) en heb het deze keer gelukkig wel zelf gedaan. :inlove:

Anyway, doordat ik dus me redelijk goed heb gevoeld tijdens de zwangerschap, een goede, snelle bevalling heb gehad en conditioneel niet achteruit ben gegaan..... kan een 3e er dus direct achteraan.... Ook eigenlijk wel uit praktisch oogpunt.... want M.ar.tijn en de 3e moeten op dezelfde kamer slapen en dan vind ik het niet zo heel erg handig als er lang tussen zit..... :mrgreen: en m'n leeftijd speelt toch ook wel een erg grote rol.... :roll:

wauwie...dat is snel.......
Ik heb 20 uur weeen gehad :? :? ...Maar 1 perswee en toen vloog M.oncif door de kamer.... :mrgreen:

Maar ik hoop dat je snel zwanger bent!

Samara en Faizza......ik ga jullie nu pb-en :mrgreen:

hier ook de hele erge sterke wens voor een 3e,maar dan wel als de jongste 1 geweest is! dus waarschijnlijk over een maandje of 6!

Toch vind ik het ook best engHier is nu alles zo goed op regel met de beide kids

Soms denk ik oohh ik weet helemaal niet meer hoe het moet bv regelmaat en de ritme

En hoe het moet als ik maris na de psz breng en senna na de basisschool en hoe ik dat met tijd red :oops:

En de beide kids zijn zulke dikke maatjes van elkaar ze hebben echt een hele mooie band met elkaar.

Ze spelen veel met elkaar en hebben veel lol samen

Zou zo’n derde broertje/zusje dan er wel bij passen

maar ja de andere kant zag ik vandaag een buurvrouw die heeft net haar derde kindje gekregen dan begint het wel erg te kriebelen :inlove:

Maar nu wel met condoom hoor...
Niet voor het zingen de moskee uit..
:lol: :lol: :lol: :mrgreen:

condooms.... :twisted: Ik vind het echt een ramp! Ben je lekker bezig, moet het eerst weer onderbroken worden om.....

Ik heb ook 2 voorspoedige bevallingen gehad, 6 en ruim 4 uurtjes, maar ben ook wel bang voor het 'formaat' van een/de (eventuele) volgende! Tycho was 4150 gr en Jesse 4610 gr bij de geboorte! Als dat oploopt.... :shock:

Hannah, ik herken het! Ik wil dan hoogstwaarschijnlijk ook wel een 4e :mrgreen: Maar manlief is duidelijk geweest dat het bij 3 blijft (of het moet een 2-ling worden :silenced: Ben er zelf ook een).

En de kilo's... NA de kinderen zie ik wel weer. Mijn buik ziet er niet uit! Heb echt een 'hangzak' huid hangen met een tijgerprintje :sick: Echt niet sexy...er zit nog zo'n 7 kilo aan, maar dan ben ik nog (veeeel) te zwaar :oops:

Ook wij hebben besloten om voor een derde te gaan :dance:

oohh leuk wanneer?