ja het is kiezen tussen geen kindje en over anderhalf jaar vrijheid, als de jongste naar school gaat…
of wel een kindje en dan nog 4 jaar wachten… maar wel het genot van een mooi derde beebje…
denk ook dat als ik eenmaal werk, het wat makkelijker is… ik heb het nodig om bij te komen… :lol:
jaaaaa over 9 maanden is t een heel ander kind… :liar: :mrgreen:
jouw meiske zo? Ja joh…? :mrgreen:
Ooooh, ik weet nu ook alweer dat er (hoogst waarschijnlijk) een 3e kindje in ons gezin komt als het ons gegeven is :inlove:
Ik had het gevoel al ruim een week na de geboorte van Jesse, onze 2e zoon. Zo ineens tijdens een heerlijke wandeling met ons gezinnetje :inlove: Dit was niet mijn laatste zwangerschap en niet ons laatste kindje… Hoop niet dat ik de indruk wek dat Jesse (en Tycho) mij niet gelukkig maken, heeeeeel erg zelfs (is niet uit te drukken), maar 't is nog niet compleet!
Mijn eerste zoon is een kleine drukte maker, een dikke boef, kleine klimkabouter en een echt ontdekker! Op het moment ‘lekker’ dwars en luistert niet al te best. Maar gelukkig zijn dit momenten van de dag en is hij de andere momenten erg lief.
Tycho is nu echt aan het uitdagen zeker nu Jesse er is en hij net 2 is geworden (ik ben 2 en ik zeg nee…nou dat klopt!!!) Maar moet eerlijk zeggen dat het me nog 100 punten meevalt. Had het erger verwacht (wat niet is kan nog komen…ik weet het :silenced: ).
Heb soms dagen dat ik denk; En ik wil nog een 3e!!! Maar dan denk ik er al snel achteraan…JA! :mrgreen:
Jesse is echter (tot nu toe) een heel lief, mooi, tevreden en rustig mannetje. Hij slaapt al door sinds hij 2 weken was (tycho ook) en slaapt overdag ook nog best veel. Het enige wat hem onrustig maakt zijn de darm krampjes…
Kortom een combinatie die best goed te doen is!!! :inlove:
ALS we er tegen de tijd er nog net zo over denken, dan gaan we rond april 2011 (:shock: wat lijkt dat nog ver weg!) voor een 3e wondertje. :inlove: Tycho gaat dan naar school en Jesse gaat dan 2 dagdelen naar de peuter.
Oh memmie… wat klinkt je enthousiast…
En dat terwijl je kleintje echtttt nog een kleintje is… :inlove:
Jesse is idd nog erg klein en ik geniet ook giga van hem :inlove: :inlove: :inlove: Het is echt een heerlijk kind!
(Tycho ook hoor! Iedereen heeft het er maar over hoe druk hij is, maar wij weten niet beter! We weten wel dat hij druk is, maar hebben er vanaf het begin mee te maken en dat hoort bij hem! Hij is niet vervelend druk, maar altijd bezig. Heerlijk om te zien! Maar…Soms ook erg vermoeiend…!)
Tycho is vandaag een dagje bij pake en beppe (hebben hem opgehaald), dus heb Jesse ff helemaal alleen!
Heerlijk! Ook omdat ik wéét dat Tycho zich echt giga vermaakt bij zijn grootouders, 6 handen op 1 buik :inlove:
Genieten blijf ik doen! Nu eerst met mijn 2 mannetjes en wie weet over een paar jaar wel met mijn 3 kindjes :mrgreen:
Ja zo bedoel ik het idd ook… hoe leuk zal je het wel niet hebben met je 2 prinsjes als je toch ook de wens voor een 3e weer hebt… :inlove:
Hier ook opa en oma fan… vind ik zelf ook lekker, even 1 op 1 met je andere kindje… :inlove:
Ik had het na Lev ook direct; ik wil een derde.
Zie banner
En Fai, idd, nu denk ik wel af en toe: pffff hoe moet dit met een orkaan in huis?
Maar het komt goed. Moet wel :mrgreen:
Tja, je kan niet terug… this is it… :mrgreen:
Maar kan me voorstellen dat je soms moet slikken als je eraan denkt…
Ik wil er… nog even… niet… aan denken…
Lev een orkaan? Is dat een jongensding…
Alhoewel Samara dr meiske dus ook een orkaan is… :think:
LOL, ze is een handenbindertje. geen klauteraar of lefgozer :mrgreen: Maar deze MOET in the picture staan. Aandacht= leuk. Dus de hele dag dingen uitvreten. Ze speelt niet en sjouwt achter je aan.
Maar verder een super kind hoor. Het een meisje meisje, kan zoo lief zijn voor poppen, beren en ons :inlove: Leert snel en weet precies hoe ze haar broer op de kast moet krijgen. ( zo leuk om te zien… moet ik stiekem om lachen :mrgreen: anderhalf jaar oude tuttebel.)
Ik zei tot een paar maanden geleden. het blijft hier bij 2! Maar na de zomer en een vakantie genietend van mijn gezinnetje wist ik dat ie nog niet af was.
Ja hier ook… ik beklaag me… soms teveel :oops: maar zou em niet kunnen missen… die jongen zit in mn hartje, heel diep…
Ben trots op em en moet altijd om em lachen… hij is liever dan mn meiske… wilt altijd knuffelen met haar (zij niet met hem) en kruipt bij iedereen op schoot… :inlove:
Hoe doen jullie dat met de slaapkamers…
Wij hebben een ruime zolder, waar wij nu slapen… heerlijk…
Dus op de 1e 3 slaapkamers waar we er 1 als kledingkamer hebben ingericht… Nenna heeft een hele grote kamer en Bolle ook wel…
En auto… welke auto? :think:
LOL wij gaan dus naar zolder. En in de 3 slaapkamers benenden de kids. Auto…we hebben een 407 sw, 3 driepuntsgordels dus past mooi.
Ik klaag ook te veel over mijn moppie. Moet ik ook niet doen want mensen krijgen soms een verkeerd beeld van haar, want oooh wat is ze mijn lieverd, mijn engel, mijn alles. ( net als knul hoor)
Ik snap jullie echt! Je wilt niet klagen over je lieverdjes, maar we hoeven het ook niet altijd mooier voor te doen dan het soms is! Soms is en zijn het echt MONSTERSSSSSSS :lol: Wat ze ook uithalen en verzinnen, het is soms erg lachwekkend en goed gevonden maar ze moeten nou eenmaal weten wat wel en niet kan/mag!
Heb vandaag de mat als 'straf’plekje voor Tycho aangesteld…pfff!
Hij walst me steeds door de tuin :evil: en lacht me uit als ik hem erop aanspreek :snooty: , dusssss… het was echt nodig! 't Maakte wel ff indruk :thumbup: Hij bleef erna echt ff bij me plakken ( :inlove: )
Hopelijk blijft het indruk maken…
Hahaha memmie, amen!
Ah je zit in dÃe bekende fase. Gaat over en denk vooral veel “Zennnnnnn”
@samara wrote:
LOL wij gaan dus naar zolder. En in de 3 slaapkamers benenden de kids. Auto…we hebben een 407 sw, 3 driepuntsgordels dus past mooi.
Ik klaag ook te veel over mijn moppie. Moet ik ook niet doen want mensen krijgen soms een verkeerd beeld van haar, want oooh wat is ze mijn lieverd, mijn engel, mijn alles. ( net als knul hoor)
Waar heb jij je kasten dan? passen ze op zolder?
Ja ik herken t wel hoor, want ze zijn ook zooo lief… :inlove:
@Memmie wrote:
Ik snap jullie echt! Je wilt niet klagen over je lieverdjes, maar we hoeven het ook niet altijd mooier voor te doen dan het soms is! Soms is en zijn het echt MONSTERSSSSSSS :lol: Wat ze ook uithalen en verzinnen, het is soms erg lachwekkend en goed gevonden maar ze moeten nou eenmaal weten wat wel en niet kan/mag!
Heb vandaag de mat als 'straf’plekje voor Tycho aangesteld…pfff!
Hij walst me steeds door de tuin :evil: en lacht me uit als ik hem erop aanspreek :snooty: , dusssss… het was echt nodig! 't Maakte wel ff indruk :thumbup: Hij bleef erna echt ff bij me plakken ( :inlove: )
Hopelijk blijft het indruk maken…
Hier is de gang het strafhoekje…
Ow vreselijk, soms wel 300x terugzetten…
Maarja, ze moeten het wel leren he… en dan soms, net als Samaar… even weg, afkoelen… tot 10 tellen… :silenced:
@faizaa wrote:
@samara wrote:LOL wij gaan dus naar zolder. En in de 3 slaapkamers benenden de kids. Auto…we hebben een 407 sw, 3 driepuntsgordels dus past mooi.
Waar heb jij je kasten dan? passen ze op zolder?
Ja ik herken t wel hoor, want ze zijn ook zooo lief… :inlove:
Hihi de kasten passen gewoon op zolder. ( er staat nu al een grote, voor het betere dumpwerk)
Heb ik iedereen weggejaagd, of is iedereen druk met de 2 die ze al hebben? :mrgreen:
oh das handig… bij ons op zolder passen geen hoge kasten… Ja in het midden hahaha maar daar staat ons bed…
nee nog niet druk hier met gericht schieten… :mrgreen:
Wij kunnen over een week of 2 weer gericht gaan proberen te schieten :mrgreen: (vandaag weer ongesteld geworden )… en dan maar hopen dat de BV niet terug gaat lopen op het moment dat er wel redelijk snel een 3e onderweg is :shifty:
boh , icl , jullie gaan er wel heel snel na de 2de voor een 3de, dat zal vast zwaar worden , met en kleintje dat nog altijd gedragen word met een 3de kindje al onderweg ,
ik vind het erg leuk om te lezen hoe iedereen er verschillend over denkt,
op het moment denk ik weer , we wachten toch nog ,maar een tijdje, en volgende week denk ik weer , nou wil ik er voor gaan , ik ben zooooo een twijfelaar, daarom wachten we gewoon nog een tijdje :mrgreen:zeker tot gevoel en verstand op een lijn zitten :mrgreen:
WOW ICL wat cool. Idd ik weet niet hoe dat zit met zwanger zijn en BV. Faizaa geloof ik wel. ZIj heeft zelfs tandem gevoed. :inlove:
Stoer hoor zo snel een derde. Ik moest er na de bevalling even niet aan denken. Maar ik vind bevallen gewoon niet zo leuk :mrgreen:
Irritant he pegje. dat heb ik ook nog steeds hoor. Die twijfel. Maar als ik het nu niet doe, en de wens is er zeker wel, doe ik het nooit weer. Omdat alleen practische redenen mij een beetje doen twijfelen.