Hoi,
Nou hier vanmorgen een negatieve test… Had het wel verwacht. Toch veel tegenstrijdige dingen. Gevoelige borsten (heb ik nooit voor ongesteldheid), buikpijn als beginnende ongesteldheid, geen pms (normaal wel) en geen bloed. Maar mijn cycli varieren ook van 28 - 35 dagen (nu dag 29) en ik heb echt geen flauw idee wanneer ik een ei-sprong heb gehad.
Maar ik ga er van uit dat we binnenkort ronde drie in gaan. Nieuwe ronde nieuwe kansen…
Wel maf hoe je je lijf zo scherp in de gaten houdt, zeg. Noormaal let ik niet op die seintjes en nu wordt ik er een beetje gestoord van. Ah Well…
Kee hoe gaat het met jou, dan? Hoe voel je je? En MLK?
Mamavan2, voor jullie hoop ik dat het deze ronde gaat lukken!!! Herkenbaar van die verdwijnende beren…
Ik moet ook eerlijk zeggen dat het van mij ook snel raak mag zijn, wordt er niet jonger op…
Groetjes,
LaBruja
Maar Femke, zo oud ben je toch nog niet?? :shifty:
Moah wat is oud, ben 35… Ik heb altijd in mijn hoofd gehad dat dat mijn kinderwensgrens was… Maar nou ja, alles is relatief
Groetjes,
LaBruja
@LaBruja wrote:
Haha Nienke of als ze er nou eens eentje te vondeling legden… Maar ja, dat gebeurt me nou nooit…
Groetjes,
LaBruja
Het zwanger zijn wil ik niet missen hoor! Heb bij de 2e ook niet echt nagedacht alsof het de laatste keer was. Dat vind ik wel jammer, mocht dat wel zo zijn geweest.
35 jaar? valt wel mee voor de 3e toch?
Labruja, zit zomaar te denken. Ik zou je zo bij de zw.testen tegen kunnen komen bij de DA in W. …hihi. ik zou je niet herkennen natuurlijk.
@LaBruja wrote:
Moah wat is oud, ben 35… Ik heb altijd in mijn hoofd gehad dat dat mijn kinderwensgrens was… Maar nou ja, alles is relatief
Groetjes,
LaBruja
Inderdaad. Ik had voor mezelf altijd de grens van 25 in m’n hoofd… ben blij dat dat nooit is gebeurd. Had toen met de verkeerde persoon een relatie en ik ben heel blij, dat ik met hem geen kinderen heb gekregen. M’n eerste kwam vervolgens pas toen ik 30 was en de 2e toen ik 37 was. Nou ja, hopelijk komt de 3e net voor m’n 40e… moet het deze keer wel goed gaan , want anders red ik dat niet eens meer :shifty: .
Kom ook even langswaaien, Jee, jammer Femke… Of misschien toch nog? Alles kan… Ik had het ook niet verwacht afgelopen december/januari, maar toch bleek 11 januari een licht positieve test en de streep is nog niet vertrokken Sterker nog, begin er steeds meer aan te ‘wennen’ dat dit kindje er waarschijnlijk ECHT gaat komen ( ben een flinke tijd bang geweest voor nog een miskraam, maar nu met 11,5 neemt de angst eigenlijk steeds meer af!) En dus nu zijn we echt aan het bekijken hoe we het in de praktijk gaan doen, want de 2e ronde raak had ik nooit gedacht, dus is het leeftijdsverschil tussen J&beeb niet zo heel groot ( 19 maanden ) wat voor wat praktische problemen zorgt in een flat Maar daar komen we wel uit… 1 ding tegelijk!
Hoe gaat het verder met de rest?
groetjes, Louise
Hoi Hoi
Was ik ook weeer eens :oops:
Labruja… ik hoop dat het gauw raak mag zijn… en vind 35 nog wel meevallen hoor…
Mlk fijn dat het goed gaat… toch altijd weer spannend…
HIer ben ik zaterdag ongi geworden… wederom een cyclus van 34 dagen, dus dat geeft de burger moed… zit er in ieder geval iets van regelmaat in… wel baal ik dat ik onwijs ziek ben als ik ongi ben… dat was toch echt wel voordeel van het spiraaltje hoor…viel vanmorgen zelf flauw toen ik mijn dochter naar school brach… viel boven op haar… vervolgens viel ziij weer tegen een stoel aan…echt sneu
heb koppijn en ben misselijk bah… hoop dat die dagen weer gauw om zijn… en maar weer op voor de volgende ronde…
Haha fijn dat jullie 35 nog mee vinden vallen.
Ik ben in elk geval nog niet ongesteld, maar heb ook vaan een cyclus van 5 weken en drie dagen, en dat is pas VOLgende week woensdag. Maar de afgelopen keren 4 weken, dus ik wacht gewoon tot ik misselijk wordt Ik test volgend weekend wel weer eens.
haha Nienke stel je voor, dat zou grappig zijn… Maar ik zou jou ook niet herkennen, idd. en ik koop daar eigenlijk nooit zw. testen want dan weet gelijk het halve dorp “Oh ben je zwanger van de derde???” “EHM Dat weet ik dus niet anders kocht ik geen test ;-)”
Oessie, mooi dat er weer wat ritme in komt!!!
MLK 11,5 week alweer. Wow, dat gaat snel (voor mij dan )! Hartstikke goed, meid! Gaat het een beetje soepel?
ICL ach ja die mentale grenzen… Grenze shmenzen, toch? Zeg ik nu ook maar tegen mezelf…
Bien, ik ga even onder de douche, ben aan het hardlopen geslagen, goed he?!
Groetjes,
LaBruja
HUH ICL ik heb je niet eens gefeliciteerd…: GEFELICITEERD !!! :inlove:
En ik ga voor je duimen dat het deze keer dus wel helemaal goed gaat!
Groetjes,
LaBruja
Femke, gaat hier goed hoor, op de misselijkheden en ‘normale’ kwaaltjes na. Wat bekkenklachten, maar die had ik bij Jesse ook vrij vroeg ( nu wel nog vroeger trouwens ) en tja… ik weet waar dat waarschijnlijk op uit gaat lopen, dus ga me daar nu nog niet te druk over maken…
ICL; GEFELICITEERD!!!
ICL: gefeliciteerd!
Kee en ICL, gefeliciteerd!! Baby’s, blijf ajb “plakken”!
@ Nienke, jullie twijfelen zo nu en dan lees ik? Heb ik zelf ook hoor, maar zoals hier al eerder is gezegd, m’n gevoel wint het nog altijd van m’n verstand.
Ik schrijf hier veel te weinig, de meesten kennen me niet eens denk ik :lol:
Anyway, nummer 3 is van harte welkom hier, ware het niet dat m’n cyclus nog niet zo regelmatig is en dat m’n LF de laatste keer slechts 8 dagen was. :roll: Dat schiet niet op. Ik heb gisteren m’n eisprong gehad, was duidelijk te voelen en met de testjes ook gespot. Nu maar weer afwachten.
Ik lees hier ook dat de meesten een grens hebben voor wat betreft het leeftijdsverschil tussen de kinderen en de eigen leeftijd… Tja… aan die grenzen doe ik niet meer, ik had geen keuze, anders was er nooit een 2e kindje gekomen hier.
@ ICL, ik ben ook blij dat ik niet te vroeg aan kinderen ben begonnen, want dan was het met m’n ex geweest. Mijn god, daar moet ik niet aan denken.
Hier ook hoor Lieke, ik doe ook niet meer aan leeftijdsgrenzen… had er ook niet aan moeten denken om met m’n ex een kind te krijgen (was ook een enorme ellende geworden, want hij woont tegenwoordig nog steeds in Luxemburg). En ook bij mij was er dan nooit en 2e gekomen en al helemaal geen 3e :roll: .
Oooh en Lieke, ik PB je even over de lengte van je LF :-* .
Lieke, heb jij dan soms niet zoiets van: gooi die testen het raam uit !!!
Jij bent er ook veel mee bezig geweest, gehannes met cycli, eisprongen, innestelingen, enz…soms ben ik het zo zat!
ICL gefeliciteerd! wauw ik duim me rot!
Hey Nienke, nee, nog geen neiging om de testen uit het raam te gooien :lol:, maar we zijn ook nog niet zo lang bezig.
Als ik in jouw schoenen zou staan, met wéér een miskraam zou ik die neiging waarschijnlijk wel hebben :hug:
Bij mij overheerst het gevoel van “opschieten” want ik ben 36, misschien zit het er niet meer in. Wél heb ik gezegd, deze keer geen ziekenhuisgedoe, geen IUI, maar misschien verleg ik die grens ook wel weer :roll:…
De eerste 12 weken stress, daar zie ik wel tegenop… maar eerst maar eens zwanger worden.
ICL gefeliciteerd!!
Ik zit nu op dag 30, ik hoop dat mijn cyclus weer net zo is als vorige keren (ongeveer 31 Ã 32 dagen).
Verder is het rammelen weer iets minder geworden.
Komt misschien omdat ik bijna ongi moet worden.
Na de ongi zal ik weer erg hard rammelen hihi
He meiden,
Ik heb nog even een tip: bij babyboomshop heb ik net voor 19 euro zoveel 30 ovulatietesten besteld + 6 zwangerschapstesten + drie vroege zws testen gratis er bij… Komt nog verzendkosten van 1 zoveel overheen.
Verder mooi irritant, volgende week rondom mijn ei-sprong zit mijn man in Kopenhagen… ah well, dan maar een ronde overslaan…
Groetjes,
LaBruja
@nienke 2
Herkenbaar. Ben ongepland zwanger van een 3de. Als ik denk aan later zie ik vooral de gezelligheid en vooral voor de kinderen zelf denk ik dat het leuker is. Maar…als ik denk aan de praktische regelingen, het extra werk, hoe krijg ik het in godsnaam gecombineerd met mijn werk, de periode geboorte tot 2-2.5jaar… dan krijg ik het soms wel heer erg benauwd…
@LaBruja wrote:
He meiden,
Ik heb nog even een tip: bij babyboomshop heb ik net voor 19 euro zoveel 30 ovulatietesten besteld + 6 zwangerschapstesten + drie vroege zws testen gratis er bij… Komt nog verzendkosten van 1 zoveel overheen.
Verder mooi irritant, volgende week rondom mijn ei-sprong zit mijn man in Kopenhagen… ah well, dan maar een ronde overslaan…
Groetjes,
LaBruja
Da’s balen dat je man in Kopenhagen zit :? .
Mocht je trouwens aan deze testen niet genoeg hebben… dan weet ik een nog véél goedkoper adresje