Wij gaan voor een 3de, wie nog meer?

Gefeliciteerd Kee! Ik duim voor je mee! :pray:

(hier is de wens voor een 3e ff wat minderā€¦ hebben het op het moment best pittig met onze oudste ADHD. Nee, niet minder, de wens en het verlangen is er wel degelijk, maar het is nu niet verstandig :frowning: Wie weet over een (paar) jaar? :pray: )

:smiley: :smiley: :smiley: Gefeliciteerd!!!

Ik duim voor je dat het idd lekker warm bij je blijft zitten!

Groetjes,

LaBruja

KEE GEFELICITEERD!!! super nieuws!!!

liefs

Kee, gefeliciteerd!! Wat geweldig zeg.

Hier rammel ik nog lekker door, ik hoop zo dat we er volgende maand voor gaan!

Kee, gefeliciteerd!!!

Tja, wij denken dat het verstandiger is als we nog een half jaar wachten. Maar eigenlijk doen we daar niks aan. Dus het kan ook nu gebeuren. En moet opbiechten dat ik de ovu testen ook alweer gebruikā€¦ :slight_smile:

MLK hoe is het? alles nog goed met frutsie?

Nienke

nienke, voorlopig gaat alles goed ( volgens mij ) we hebben dinsdag echo, dus erg spannend! zit dan op 9+5 dus als die echo goed zit, gaan we het denk wel iedereen vertellen. Er kan op elk moment wat gebeuren, dus ga ik het na een goede echo op dat termijn niet meer stilhouden.

We hebben helaas nog niet erg veel bevestiging op wat kwaaltjes van mij na ( misselijkheid, gevoelige borsten, bekkenpijn ) Helaas ook nog geen hartje te horen gehad gister ( waren bij VK, maar ze kreeg m nog niet te pakken ) weet dat dat niets betekend hoor, bij Jesse hadden ze hem bij 9+3 ook nog nietā€¦ maar zou wat extra bevestiging toch wel fijn vindenā€¦ :think: Naja, we zwangeren voorlopig door :slight_smile: Ze voelde wel randje van baarmoeder dusā€¦ geen tekenen dat het NIET goed zou zitten

memmie :hug: :hug: :hug:

mlk mooi dat alles goed gaat. Altijd ā€˜voor zover je weetā€™ argh. Hopelijk hebben jullie een prachtige echo, dinsdag!

Nienke, toch al ovulatietesten :wink: Wij hebben afgesproken dat we daar niet aan doen vanwege het geplan en gestress. MAAR dat wil niet zeggen dat ik niet mijn baarmoedermond en afscheiding check elke dag haha. Dus toch plannen ;-).

tjaā€¦ het blijft een beetje gokken, en dat is ook wel mooi, hoor (voor ons). We ā€˜proberenā€™ tot (en met?) de zomervakantie, en als het dan niet is gelukt houden we het bij twee. Anders wordt ik te oud (ben al 35) en zit er te veel tijd tussen de 2e en de 3e, tenminste, dat vinden wij dan. Ik was razendsnel zwanger van de eerste (1e keer raak) en tweede (3e keer raak) (en van een miskraam-ā€˜kindjeā€™ - 1e keer raak), dus als ik zo tegen augustus niet zwanger ben, naja, dan moet het misschien niet zo zijn. Zo denken we er nu tenminste overā€¦

Groetjes,

LaBruja

Ik moet even lachen om Nienke haar berichtje.

We gaan er niet voor, gaan nog even wachten, maar gebruiken geen anticonceptie en ik gebruik ovualtietesten.

:mrgreen:

Succes iig.

Labruja, snap wel wat je bedoelt hoor, met ā€˜te langā€™ voor je gevoel tussen nr. 2 en 3. Tussen Jesse zit 2 jaar en 5 maanden, dat vind ik wel netjes, denk dat ik 3 jaar de max had gevonden gevoelstechnisch. Voor Jesse heb ik een MA gehad, anders had er 1 jaar en 10 maanden tussen gezeten.

Nu wilde ik niet een TE groot gat tussen nr. 2 en 3, dus oktober gestopt in de hoop weer zoā€™n 2,5 jaar er tussen te krijgenā€¦ Als alles nu goed gaat zit er straks 1 jaar en 9 maanden tussen ongeveer, dat is wel weer wat kort maar jaā€¦ je kan t niet timen he :wink: En stel het gaat wel fout of het had fout gegaanā€¦ Dan is die 2,5-3 jaar nog te redden :wink:

Het was hier wat sneller gegaan dan gedacht, dus niet echt gepland of gericht gevreeƃĀ«n, sterker nog, eind december eigenlijk vrij weinig :oops: Zo zie je maar :smiley:

Nou, ga weer verder met de kids hier, voor ze de tent afbreken!

tot snel!

Louise

bedankt voor de felicitaties! Voorlopig lijkt alles nog okā€¦

nienke: is idd een flinke evolutieā€¦ ik :thumbup: voor je

mlk: ook hier duimen voor een prachtige echo dinsdag :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

labruja: wanneer is jou nod?

Kee, so far, so good, dusā€¦ Heb je al een afspraak (echo) geplanned? Mijn nod is ehm over twee weken ā€¦ We hebben dus een erg gezellig weekend :wink: maar ik snap niet erg veel van mijn lichaam, allemaal tegenstrijdige tekens, dus we moeten maar afwachten of het wat gaat worden, dit keer.

Louise, ja drie jaar vinden we hier ook wel de max; tussen F en B zit maar iets van anderhalf jaar, dan komt dit kindje er dus toch een klein beetje 'achteraanā€™en dat gat moet niet te groot worden, anders krijgen we straks 2 tegen 1, zeg maar. Jij hebt het prachtig geplanned, trouwens.

Groetjes,

LaBruja

Hallo dames,

Mijn man en ik zitten eindelijk op een lijn. We willen een derde. Bij ons ging het de laatste 5 jaar heen en weer. Eerst wilde ik wel een derde maar hij niet en vervolgens hij wel maar ik nietā€¦

We hebben een dochter van bijna 8 en een zoon van 5. Liever had ik ook iets minder leeftijdsverschil gehad, maar ja je moet er wel samen voor gaan. Deze week slik ik mijn laatste pilletjes en danā€¦ Hopelijk is het ons gegund om nog een kindje te mogen krijgen.

selkas! welkom!

labruja: mijn eerste echo is pas 18 maart :evil: ik had deze ronde ook tegestrijdige tekensā€¦ :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

hallo dames,

hoe is het hier allemaal?

@kee, 18 maart duurt dan nog wel even, maar dan kun je het wel goed zien. hopelijk gaat de tijd een beetje snel voor je.

@selkas, leuk ook voor een derde. hier is het leeftijdsverschil ook wat groter. ze zijn nu nog 6 en 4. achteraf denk ik, het was misschien leuker geweest als ze dichter op elkaar hadden gezeten, maar nu maken de kinderen het bewust mee. ik denk dat alles zo zijn voor een nadelen heeft. maar inderdaad, deze keuze moet je maken met zijn tweeen en dat is het belangrijkste.

@labruja, hopen op een postitieve test :thumbdown: :thumbup:

hier zitten we weer op het wachtbankje, maar manlief is al een week met hoge koorts thuis, dus een zinloze maand waarschijnlijk, of er moet een langlevend zaadje verdwaald zijn geraaktā€¦ ik hoop het zo. :pray:

fijne zondagavond allemaal nog.

Selkas: welkom!

Haha langlevend verdwaald zaadje :lol: ik zie het voor meā€¦ helemaal in zijn uppie, om hulp piepend, tot er een groot moederlijk eitje komt waar hij kan schuilen :wink: :thumbup: :thumbdown:

Kee: oh goed teken dat jij ook vage tekens hadā€¦ wie weet. Mijn vorige ongesteldheod was aan de late kant en bizar heftig, denk zelf dat het een ā€˜chemical pregnancyā€™ was, zeg maar. Daarna cervix zacht en hoog, nu wel ā€˜vruchtbareā€™ afscheiding maar alles wel hard daarbinnen. Oh well, we zullen wel weer zien. Maareh, 18 maartā€¦ dan ben je een week of acht? Na ja, dan kunnen ze idd veel zien, alā€¦ maar wel spannend, dat blijft het. Hoe voel je je nu zelf?

Groetjes,

LaBruja

Selkas, welkom!

Wij gaan er volgende maand voor!!

Hey dames,

Druk, druk, druk geweest. ook weinig bezig geweest met zwanger worden. En deze maand de eisprong ook verkeerd ingeschat en ook niet de mogelijkheid gehad om er gebruik van te maken. Maar, nu kregen we bericht dat een kennis zwanger is van de 3e. hhmmmmā€¦toch wel beetje jaloers.

Als ik denk aan het geregel, het werk wat er achter weg komt, zeg ik: neeeeee! Als ik denk aan de gezelligheid (vooral als ze wat groter zijn), zeg ik: jaaaaaaaa!

Kortom, weer aan het twijfelen. was ik maar gewoon ineens zwanger als verrassing. voor de verandering! in plaatst van eerst tig keer ovutesten doen, paar miskramen, teleurstelling, enzā€¦

:think: :frowning:

Nienke

Haha Nienke of als ze er nou eens eentje te vondeling legdenā€¦ Maar ja, dat gebeurt me nou nooitā€¦

DarkAngel, leuk volgende maand al!!

Groetjes,

LaBruja

en labruja hoe zit het met jou?

:thumbup: :thumbdown: :thumbup:

hoi allemaal,

hier ondertussen in ronde vier aangekomenā€¦ en hoe lang we er ook beren hebben gezienā€¦ we zien nu niks meer alleen dat we niet kunnen wachtenā€¦

@nienke, dat gevoel heb ik ook lange tijd gehad, maar dat gevoel ging niet weg en werd steeds erger, van gezellig, de drukte ging steeds meer naar de achtergrond en de jaloezie erger, wanneer iemand zwanger was.

hopelijk kun je rust hierin vindenā€¦ het mooiste zou natuurlijk zijn als het een verassing is dan wordt de keus voor je gemaakt, maar als je daar op hoopt dan denk ik dat je het diep van binnen met heel je hart en ziel wilt en dat iets je verstandelijk tegen houdā€¦ en volgens mij wint je gevoel (bijna) altijd.

groetjes