oessie: wat voor een gedoe is dat zeg met je ex-werk, trekt nergens op. Je moet toch begeleid worden in een nieuwe job. Gelukkig wel goed nieuws ivm je cyclus!
labruja: spannend! ik duim met je mee…
Ik weet niet hoe het zit met mijn cyclus, over 10 dagen mijn nod. IK denk wel dat we rond de juiste periode hebben geklust, nu maar hopen dat het raak is en dan hopen dat het blijft plakken…
ik wil ook…
maar hub 3 universiteiten zij niet te betalen… (en volgens hem moeten we daar van uit gaan want tegen die tijd is het wel zo duur zegt hij dan)
dus nog maar ff wachten
hoop als ik straks mijn vaste contract heb hem kan ompraten :think:
en 3 MBO scholen dan? das iets goedkoper… :eh:
Nou ben na de miskraam wel verdrietig geweest natuurlijk. maar het was niet zo heftig dan die 3 x voordat ik zwanger was van ons zoontje. Ik ben ook helemaal niet meer jaloers op iemand met een dikke buik of als ik roze/blauwe slingers zie hangen voor de ramen. Dat had ik voorheen nog wel. Maar de stap om echte babydingen weg te doen vind ik nog te groot. Die liggen eerst nog wel best op zolder (of worden nog gebruikt)
Ach we zien het wel…
Nienke
Hallo,
Zou ik nog met jullie mee mogen schrijven?
Groetjes
hey dames,
ik heb hier in november een paar keer gereageerd, inmiddels zijn we bij ronde 3 aanbeland en hebben we er erg veel zin in. in het begin nog erg veel twijfels, nu winnen de leuke dingen het van de twijfels.
lees dat er een paar in de tussentijd zwanger zijn!!! GEFELICITEERD voor deze dames… hopelijk een voorspoedige zwangerschap. voelde jullie gelijk dat jullie zwanger waren, ik vroeg me deze ronde erg af of ik dat bij de tweede nou gelijk een gevoel bij had of dat dit later kwam. deze ronde had ik trouwens alleen maar een gevoel dat het niet zo was… en dat was ook zo.
voor de dames die hard aan de klus zijn, veel klusplezier en hopelijk snel een nieuw wondertje in de buik. weten mensen om jullie heen dat jullie voor een derde gaan, hier heb ik tegen mijn moeder verteld en deze vind het net zo spannend als ons… ze is ook helemaal enthousiast.
voor de twijfelaars, ik hoop dat jullie eruit komen en dat je er dan een goed gevoel bij hebt.
liefs
@aapie, zag je jouw jongste nog klein is, wat leuk.
mijn jongste zit alweer op school, we hebben 1,5jaar lang beren gezien en getwijfeld. nu hebben we zoiets van hadden we toen de natuur maar zijn gang laten gaan. voor mijn gevoel zijn ze straks met zijn tweeen en een kindje alleen.
spannend!! zal hard werken worden zo kort op elkaar. maar wel heel leuk.
@trotsemamavan2 wrote:
@aapie, zag je jouw jongste nog klein is, wat leuk.
mijn jongste zit alweer op school, we hebben 1,5jaar lang beren gezien en getwijfeld. nu hebben we zoiets van hadden we toen de natuur maar zijn gang laten gaan. voor mijn gevoel zijn ze straks met zijn tweeen en een kindje alleen.
spannend!! zal hard werken worden zo kort op elkaar. maar wel heel leuk.
Mijn jongste is inderdaad nog niet zo oud :mrgreen:.
Nou moet ik zeggen dat ik ook niet verwacht op zeer kort termijn al zwanger denk te raken. Ik geef nog volledige bv en heb ook nog geen menstruatie gehad.
We willen de natuur zijn gang laten gaan. Maar dat we voor een 3e gaan staat wel vast. Ik zelf hoop eigenlijk zwanger te raken als hij een jaar is. Dus nu zijn we nog een beetje voorzichtig. Je weet tenslotte nooit hoe het gaat lopen.
spannend hoor! toen mijn kids klein waren moest ik er juist niet aan denken. wel lastig om voorzichtig aan te beginnen, zeker omdat je nog geen menstruatie hebt, je weet dan helemaal niet natuurlijk wanneer er een eitje op komst is.
ingemamavan2: er bestaat altijd zoiets als een studentenjob…
nienke: ik heb ook wel de indruk dat de mk er veel minder hard inwerkt dan de 2 vorige (voor Briek) maar ik blijf het toch klote vinden. Het was veel meer de knop omzetten dan mijn ‘zekerheden’ kwijt te zijn…
aapie: hoe meer zielen, welkom hoor
trotsemamavan2: fijn dat jullie van start zijn, spannend weer. Ik wis het met mijn mk wel… Nu weet ik het niet, nijg eerder naar niet
Gisteren werd het zoontje van mijn broer 1 jaar. Er kwamen vrienden op visite met hun dochtertje van 4 weekjes oud.
rammel rammel
zo klein, zo lief!!
Nog een maand en dan stop ik met de pil. Of we er gelijk voor gaan weet ik nog niet, misschien wachten we een maandje. Misschien ook niet
Welkom (terug) allemaal!
Darkangel: waarom wachten???
Hier ongesteld, trouwens… Volgende keer beter.
en ik twijfel toch ook nog steeds, stom.
En drie studeren, ja dat zal veel gaan kosten, maar ja, ik heb ook een gedeelte zelf betaald, en je kunt als student ook nog redelijk voordelig lenen mocht het nodig zijn. Ik hoop nog steeds dat mijn zonen timmerman en loodgieter worden, trouwens, zou wel erg handig zijn met ons oude huis. Of banketbakker…mmmmm.
Iemand hier schreef: komt wel goed… Tja, zo denk ik er nu ook over. Je moet geen domme onnodige risico’s gaan lopen, maar met liefde en een stevige basis (hoeft geen luxe te zijn, maar wel (ook financieel) stabiel) komt het ook wel goed, denk ik. Toch?
Ik zie er ook wel tegenop, hoor. Mocht het bij ons lukken dan zit ik straks met 1 op school, 1 op de peuterspeelzaal en 1 baby’tje… Dat zou 6x op een dag er op uit betekenen. wel goed voor de lijn haha.
Groetjes,
LaBruja
@LaBruja wrote:
En drie studeren, ja dat zal veel gaan kosten, maar ja, ik heb ook een gedeelte zelf betaald, en je kunt als student ook nog redelijk voordelig lenen mocht het nodig zijn. Ik hoop nog steeds dat mijn zonen timmerman en loodgieter worden, trouwens, zou wel erg handig zijn met ons oude huis. Of banketbakker…mmmmm.
Wij storten elk kwartaal de helft van de kinderbijslag op een rekening die we gaan gebruiken voor de studie voor degene die gaan studeren. Als ze allemaal 16 jaar zijn dan hebben we ongeveer 20.000 euro gespaard.
Gaan ze allemaal studeren dan delen we het door 3 en zullen ze zelf ook een deel moeten meebetalen. Gaat er maar 1 studeren dan hoeft hij waarschijnlijk niks zelf te betalen.
Gaat er niemand studeren dan wij wat leuks gaan doen
@sassie1980 wrote:
Gaat er niemand studeren dan wij wat leuks gaan doen
rara wat jij hoopt!
Nou heb ik ook wat. zegt mijn man van de week tegen mijn dochter: ik zag net een lief baby’tje. Nog heeeel klein. Vind jij dat ook zo lief? Ik wel…
En dan kijkt hij mij zo aan van…en jij?
Hij biechte op dat hij toch ook nog twijfelt, terwijl hij het zo snel met mij eens was toen ik vertelde 2 toch wel genoeg te vinden…
Ooohh! mannen!
En nu? ach we zien het wel. (waar heb ik dat eerder gelezen? :lol: )
Vind het erg moeilijk om te wachten maar ik wil deze maand nog even wat kilo’s kwijt. En dan gaan we er volgende maand voor!
Tenminste, als vriendlief het dan ook wil. Misschien dat hij eerst nog wil ‘oefenen’ haha
Bij beide kids waren we gelijk zwanger en omdat ons seksleven een beetje op een laag pitje staat wil ik niet dat hij denkt dat ik alleen om zwanger te worden wil seksen.
Ik ben gestopt met de pil
Ik hoop dat we er volgende maand voor kunnen gaan.
Ik moet nog een week medicijnen en dan nog even laten uitwerken.
Hopelijk is vriendlief er dan ook helemaal klaar voor.
Oh leuk, spannend!
Groetjes,
LaBruja
hey meiden,
alles goed hier??
@darkangel spannend, hopelijk is manlief er ook klaar voor en snel een positieve test!
ik was bij beide kids ook gelijk zwanger en nu in ronde 3, klinkt erg verwend, maar valt dan toch ff tegen. (ik weet dit klinkt verwend, sorry, ik bedoel het zeker niet om iemand te kwetsen)
hier hebben we er zolang over nagedacht en studeren. ja dat kost geld, maar wij zetten inderdaad ook de kinderbijslag apart en oma spaart nog wat. we moeten ook nog maar eens zien of ze gaan studeren. ik geloof wel dat zeker in onze situatie ik mijn kinderen materieel minder kan geven dan ik heb gehad, ik was enigst kind. mijn moeder had een goed lopend bedrijfje… die hoefde alleen maar na te denken of ze het voor mij kan betalen, ik zal straks na moeten denken kan ik dat keer 3.
nu we bezig zijn, is het hier meer de vraag, waarom zolang gewacht.
we gaan hier de klusperiode in, dus we zullen zien eind deze maand.
nog mensen dicht bij hun NOD?? spannend??
groetjes
ik ben nu 2 dagen voorbij m’n nod, morgen testen :shifty:
Kee spannend!!!
Yes! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
blijf nu maar zitten