Wij gaan voor een 3de, wie nog meer?

dank je wel sproetje :slight_smile: Ik ben er nog niet overuit eigenlijk, nog steeds beduusd, is het echt waar? dit is de 2e ronde, was begin november gestopt met de pilā€¦ nu hopen dat ik me niet weer compleet bij het andere topic moet gaan aansluiten, maar vooralsnog gaat het goedā€¦ nog geen kwaaltjes alleen, maar dat is niet zo vreemd nog voor de 4 weken natuurlijk :slight_smile:

Hopelijk heb je een beetje afleiding de komende tijd.

Want wat gaat dat dan opeens langzaam hƃĀØ.

Maar niet te druk maken hoor.

Gaat vast goedkomen :-*

afleidingā€¦ tja, een peuter en een baby, maar kan er nu al alleen maar aan denken. Maar moet straks nog even KV tests halen :roll: voor morgen ( NOD ) en ik zit te twijfelen of ik volgende week nog een clearblue test haal met indicatorā€¦ en dan langzaam aan wat afspraken maken, directe familie meldenā€¦ dan kom ik de volgende 4 weken wel door tot een echo ( hoop ik :roll: ) en dan nog hopen dat t tot de 12 weken niet alsnog fout gaat, maar jaā€¦ die kans heb je altijd. Wat dat betreft had ik liever pas volgende week positief getest maar jaā€¦ ik maakte zo leuk dom een rekenfoutā€¦ :think:

EDIT: toch al een CB test met indicator gehaaldā€¦ kon het niet laten, hoop dat ik wel rustig aan kan doen met de rest dan want voor een echo moet ik toch zeker nog een week of 4-5 wachten minimaalā€¦ de CB zei trouwens:

ZWANGER :slight_smile: 1-2 weken, dus 1-2 na conceptie = 3-4 weken zwanger. Klopt wel dus :slight_smile: Nu even genieten en rustig aan doen en kijken tot de kwaaltjes komen :slight_smile:

MLK gefeliciteerd! Tja dat wachten, kon je maar hupsakee door vanaf 12 weken he. En het lijkt zo lang te duren altijd die wekenā€¦

Hier binnenkort maar weer aan de ovutesten, want heb een paar keer cyclus gehad van 22-23 dagen, dus de kans zit er in. Kan ook 35 dagen duren, dus de ovutesten zijn al weer aangeschaft.

Nienke

ik ben een leek op het gebied hoorā€¦ maar wanneer heb je dan een eisprong (hoeveel dagen na je menstruatie) ?

oessie, ong. 2 weken na je 1e dag laatste menstruatie en 2 weken voor je eerstvolgende menstruatie, maar dat ligt dus aan je cyclus.

hmmm ja en die cyclus van mij is ver te zoekenā€¦ ach ja we zien het welā€¦ het heeft geen haast :wink:

@nienke2 wrote:

Labruja, ik herken het wel hoor. eerst wilde ik het perse! ik zag mezelf altijd met 3 kinderen. En nu alles zo goed gaat met 2 kinderen, denk ik, waarom? straks kan ik het niet aan, loop ik mezelf voorbij (want ik heb altijd 100 andere dingen die ik ook wil doen), of is het een kind wat veel aandacht vraagt/nodig heeft. Nu hebben we toch 2 gezonde vrolijke kinderen?..nou ja, ik denk dat we gewoon lekker verder gaan zoals we nu doen. Niet teveel mee bezig zijn en we zien welā€¦

Nienke

Zeer herkenbaar! Ik zag mezelf ook echt met 3 kids.

Maar nu denk ik: hmm waarom eigenlijk? Heb 2 gezonde kids, ben gelukkig, kan het nu nog allemaal aan.

Veel twijfels die bij mij in 1x zijn komen opdagen: dadelijk kan ik het niet aan, hoe zou het zijn alsā€¦

Soms wordt je gewoon gek van jezelf!

MLK. Proficiat :inlove:

jawel, met een meisje van net 3 en een jochie van 1,5 jr ben ik meƃĀ©ĆƒĀ©r dan klaar voor een 3e.

ben idd ook wel een beetje bang voor reacties. het enthousiasme nam met nr 2 al af, laat staan bij nr 3.

aan de andere kant doe ik het ook niet voor hen maar voor ons gezin.

deze maand hebben we elkaar meerdere keren diep in de ogen gekeken, maar zijn verder niet actief bezig!

doei doei

Oja reactiesā€¦ heeel lang geleden eens laten vallen dat voor ons de beslissing nog niet helemaal genomen was, en had je mijn schoonmoeder moeten horenā€¦ Alsof drie kindertjes hebben totaal onverantwoordelijk zou zijnā€¦

Oh well, zou voor geen goud haar leven willen leiden, dus nou ja. Maar ok. Verder reageert hier iedereen over het algemeen wel positief.

Enneh, we hebben definitief de condooms in de prullenbak gemikt. Hiep hoi.

Groetjes,

LaBruja

hier ook hoor, mensen die het niet snapten of snappen, het niet slim vinden door omstandigheden, enz. Ik ben er klaar mee, wij hebben gekozen, het is nu zover :slight_smile: ( nu maar hopen dat het zo blijft :pray: ) en we zijn dolgelukkig ermeeā€¦ De rest heeft maar pech en iemand die echt drama erom schoptā€¦ die heeft het risico toch echt met ons aan de stok te krijgen want mensen die stennis erom schoppenā€¦ ( en ja, dat kan echt hoor :shock: )

welkom Gaby!

ach vroeger was het heel normaal als je 7 kinderen had (en dat zou ik nu ook weer niet willen), met de reactie van anderen houd ik me niet bezig alleen met mijn eigen twijfels die zeker af en toe de kop op steken, maar voorlopig nog niet zo sterk zijn dat we er mee stoppen

Dank je Kee!

Ook hier dagelijks twijfels hoor. Doen we er wel goed aan? Dagen we het lot niet te veel uit nu met 2 mooie gezonde kids? Doen we hun geen te kort met een 3e? Kunnen we het wel aan straks weer de nachten door halen? Is het niet te druk??

Maarrr dan het gevoel van nog zoveel liefde te gevenā€¦!

Deze maand iig 2e ronde!

Doeii doeii

MLK, gaat nog steeds goed lees ik. mooi zo, ik blijf duimen.

Ik lees veel twijfels hier. De meesten gaan nu de kant op van: wel een derde, we zien wel hoe het gaatā€™

Bij ons is het momenteel: voorlopig toch niet en misschien wel helemaal niet. Ons jochie is nu 1 jaar en eigenlijk hebben we niks meer gebruikt sinds zijn geboorte. 1x miskraam gehad, dus 1x zwanger geworden.

Op de 1 of andere manier begin ik er vrede mee te krijgen. We hebben 2 gezonde kinderen. Ze zijn vrolijk, we kunnen ze alles geven. Wij krijgen weer wat meer vrijheid terug. Voor hobbyā€™s, leuke dingen. Dat is bij ons ook heel wat waard. Wat wil je nog meer?

We zijn nog niet zo ver om het definitief te maken (sterilliseren), hebben besloten condooms te gebruiken voorlopig. Maar ons kennende, zou het ook maarzo kunnen dat dit een keer vergeten wordt. NIET met de intentie om zwanger te worden trouwens.

Ik zal wel af en toe blijven spieken hier hoor!

gr. Nienke

nienke: daā€™s ook best herkenbaar, zeker vlak na mijn mk hoefde het voor mij niet meer. Al dat rot-gevoel, waarom niet tevreden zijn met wat ik hebā€¦ Maar mijn man wil nog wel, en ook ik wil eigenlijk nog wel maar dan wel nu. Tuur is er bijna 2, weet ook wel dat we weer heel wat moeten opgeven als er een derde bij komt. Binnen een paar jaar ga ik dat ook niet meer willen, denk ik. We gaan er nu wat ontspannen tegen aan, als ik binnen een paar maanden niet zwanger ben dan gaan we gerichter klussen en als het dan niet mag zijn, laten we het ook zoā€¦

wij gaan rond maart/april voor een 3e kindje :slight_smile:

vind het heel spannend

welkom dark angel

Hoi Hoi was ik ook weer eensā€¦

Heb het druk met van alles en nog watā€¦ niet meer met mijn nieuwe baan, want ben al ontslagen :? ā€¦ oke het werk lag me ook niet echt maar de hoe ze dit allemaal gedaan hebben, slaat nergens opā€¦ er bleken er dus 150 te zijnaangenomen, waarvan ze bij voorbaat wisten dat er maar 25 er na 3 weken nog zouden zijnā€¦ grrrrā€¦ naja ik had mijn targets niet gehaald dus lag eruitā€¦

vrijdag ben ik ongi geworden :dance: da houdt dus in dat ik een cyclus van 34 dagen hadā€¦ nou zal je vertellen dat ik dat nog nooit heb gehad, meestal zat er wel 8 weken tussenā€¦

deze maand dus voor het echieā€¦ :thumbup:

Hoi allemaal,

Oessie wat ehm niet netjes van je ex-nieuwe-wergever. Balen joh!

Dark Angel, welkom, en Gaby ook nog :oops:

Nienke, tja, af en toe overvalt de twijfel me ook nog wel eens, hoor. en mijn rationele kant geeft je helemaal gelijkā€¦ Maar ja.

Wij moeten nog een paar dagen wachten met testen, dan zullen we zien of we geluk hebben. Morgen is mijn NOD maar volgens mij heb ik 1,5 week geleden in het weekend mijn ei-sprong gehad, dus in theorie wachten we met testen tot zondag. Maar hopelijk kan ik mijn man ompraten om morgenochtend alvast te proberen :wink:

Groetjes,

LaBruja