Labruja, ik herken het wel hoor. eerst wilde ik het perse! ik zag mezelf altijd met 3 kinderen. En nu alles zo goed gaat met 2 kinderen, denk ik, waarom? straks kan ik het niet aan, loop ik mezelf voorbij (want ik heb altijd 100 andere dingen die ik ook wil doen), of is het een kind wat veel aandacht vraagt/nodig heeft. Nu hebben we toch 2 gezonde vrolijke kinderen?..nou ja, ik denk dat we gewoon lekker verder gaan zoals we nu doen. Niet teveel mee bezig zijn en we zien wel…
Nienke
Heb ik ook geregeld! Maar komt wel goed… denk ik dan… :lol:
tuurlijk herken ik het ook, maar ik kan wel eeuwig blijven twijfelen… schiet niemand iets mee op en het korte verschil van leeftijd vind ik toch ook wel erg belangrijk!
Deze afgelopen periode vrij weinig geklust, dus zal wel weer niet zo zijn deze periode… als ik afgelopen cyclus aanhoud ( da’s de enige cyclus die ik even kan aanhouden 4+2) dan zou ik morgen ongesteld moeten worden, dus we wachten het weer even af… 11 november, 11 december, 10 januari… maar goed, kan net zo goed zijn dat deze cyclus dus weer langer is, het is in het verleden zo wisselend geweest… duim mee in ieder geval
en haha ja ik ben ook een enorme twijfelkont hoor, wel niet wel niet… mijn gevoelens zeggen ja, mijn verstand zeg wacht nog even…
heb morgenavond een sollicitatiegesprek… wel spannend hoor, werk al bijna 11 jaar bij het zelfde bedrijf, alleen kan ik daar niet zoveel uren meer maken, dus ga nu bij een telemarketingbedrijf solliciteren
zijn terug van een weekje wintersport. Leuk geweest, maar jammer genoeg is het weer voorbij Voor iedereen een gelukkig en vruchtbaar jaar!
Willie Wortel: gefeliciteerd!! Wat een fijn begin van het nieuwe jaar :dance:
Hier weinig nieuws te melden. Herken de twijfel heel hard, maar probeer er niet te hard over na te denken. Wij hadden beslist om deze maand over te slaan dus hier geen positieve test te verwachten. Ben wel deze week een week eerder dan verwacht ongesteld geworden dus kunnen er nu tegen aan
Dus iedereen heeft hier zijn twijfels. Ik probeer ook vooral te denken aan de tijd als de jongste een jaar of 4 / 5 is. Dan wordt alles makkelijker. Qua tijd wat je voor jezelf overhoudt tenminste.
owjee… hier een heel erg licht maar toch wel zichtbaar streepje met de kruidvat test… ook paars en binnen 5 minuten, maar zoals ik al zeg: erg licht… bij E en J was hij veel donkerder, dus denk of deze maand een lange cyclus, of het gaat alsnog mis :? Duim voor me, over 2 dagen opnieuw testen en kijken of hij donkerder is geworden en dan weet ik meer…
twijfel heel erg omdat hij zoooo licht is… maar hij is wel zichtbaar met het blote oog dus… nog even in spanning
EDIT: kleine misrekening gemaakt hier; niet de 11e maar de 16e ongesteld geworden… dus dat zou een lichte streep kunnen verklaren, gewoon dramatisch vroeg getest… maar of dat dan goed gaat blijft natuurlijk de vraag, want bij zeer vroege zwangerschappen gaat het 1/4 fout geloof ik… :think:
Mlk…sjee, das goed nieuws. maar nog ff afwachten inderdaad. als je al zo vroeg wel een licht streepje ziet, is er al wel een goeie hoeveelheid in je urine geweest…spannend
foto maken was wat lastig, camera stelt niet goed scherp en daardoor is het lastig zichtbaar.
maar dit is de test van gister zonder ochtendurine en de streep is ietsie duidelijker op de echte test.
vandaag toch de andere KV test gedaan, de dipsticks zijn namelijk erg slecht af te lezen… de KV test van vannochtend is nog iets duidelijker. daar nog geen foto van. Morgen maar m’n laatste dipstick gebruiken en dan nog een setje KV tests halen… :roll: dan kan ik die donderdag doen, dat is 4 weken na vorige menstruatie. Maar ik denk dat ik deze periode dan juist een korte cyclus heb gehad, anders kan ik nooit zo testen. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan, want de kans op een zeer vroege miskraam ( voor 4 weken ) is heel erg groot en tja… dat merk je natuurlijk niet als je niet voor de 4 weken test, dan lijkt het op een gewone menstruatie… :think:
edit: dit is de foto van beide tests, bovenste van gister, onderste van vandaag
thx Ow… ik ben zo aan het dat het goed gaat… Hub wilde het bij de 1e test nog niet geloven maar zei bij het zien van de 2e test, ja, die is wel een stuk duidelijker he? En vervolgens ja… als je zo vroeg getest hebt dan kan het allemaal wel zo zijn… ( hij gelooft het nog niet echt, ik geloof de tests wel maar ben zo angstig voor zo vroeg testen, zeker aangezien ik als ik ga rekenen geen idee heb wat mijn cyclus dan moet zijn geweest, maar zeker niet de 4+4 zoals de vorige keer… dan had ik nooit gister al positief kunnen testen… maar hier nog even verder!)
maak me gek… De dipsticks die ik van de week nog geprobeerd had voor de KV test en gister ook en vandaag de laatste gedaan, het streepje is nu ook op de dipstick prima leesbaar en word steeds duidelijker… volgens mij zijn de 1e 4 weken wel goed aan het gaan… nu maar zeuwachtig gaan zijn tot de 6 weken dan maar he?