om praktische redenen had het ook handiger geweest om nog effies te wachten, maar dan zijn er weer praktische redenen om nog even te wachten… enz, enz. Bovendien weet je nooit wanneer je zwanger raakt, dus heb/had ik zoiets van… laten we dan ook maar meteen voor het eggie beginnen.
Nog steeds niet ongi trouwens… 4 weken en 5 dagen… :think: denk dat ik als ik maandag nog steeds niet ongi ben er maar eens een testje tegen aan gooi… aan de andere kant, voel me ook totaal niet zwanger… :think:
Mlk, spannend. kun je het zo lang afwachten?
De echo zag er vanmorgen goed uit. Nog wel een stolseltje, maar niet groot genoeg om nog een curretage uit te voeren. Gelukkig maar! Nu maar hopen dat mijn cyclus weer goed op gang komt.
Gr. Nienke
helaas vandaag ongi geworden… eigenlijk maar goed ook want anders zou ik rond 22 augustus uitgerekend zijn, onze dochter is van 10 augustus… Maar wel jammer… maar nu verder oefenen in een nieuwe ronde, weet in ieder geval nu een cyclus, dus weet waar ik volgende ronde rekening mee kan houden!
gr. Louise
Louise, op naar een volgende ronde vol klusplezier
Ik ga deze ronde nog niet met ovu testen aan de gang. eerst maar een ronde afwachten, gewoon klussen wanneer we zin hebben. Ik vind het ook totaal niet erg moet ik zeggen (het klussen sowieso niet :oops: , maar ik bedoel het niet ermee bezig zijn)
WW, al nieuws?
Nienke
wat ziet alles hier mooi wit, heel wat sneeuwpret gehad met de kindjes
nienke: gelukkig ziet alles er nu al veel beter uit. En fijn dat je er rustig onder kan blijven…
mlk: :hug: ach, volgende ronde dan maar. Er zijn idd atijd wel praktische redenen om het uit te stellen, daarom gaan we ook maar voor 1 maandje en eigenlijk doe ik het ook wel een beetje voor de andere 2, maar vanaf januari ga ik er helemaal weer voor
oessie: een beetje oefenen kan natuurlijk geen kwaad
ik hoop dat ik me hier volgend jaar ook weer kan melden…
hub vind het financieel nog al zwaar met 3 kids…
dus vind hij 2 wel genoeg…
ik heb net een baan gekregen per 1-1-11 en een contract voor een jaar…
die daarna verlengt gaat worden in vast
als dat lukt zal dat mooi zijn en meer kans om hem te overtuigen van 3
het zijn toch wel even 20 uur in de week extra geld
Inge…welkom! 20 uren extra inkomen is niet niks. Hopelijk is je man daarmee overtuigd. Tot die tijd kun je rustig mee blijven schijven, hoe meer mensen, hoe meer vreugd. :lol:
In mijn vorige berichtje had ik het nog over ovu testen die ik deze ronde niet zou gebruiken…uhm…heb er eentje gedaan en die was positief. knalde er van af. Dus heb hubbie maar verleidt. Ik had gewoon sterk het gevoel dat mijn eisprong er aan zat te komen en heb nog genoeg testen liggen. Blijkt dus maar weer dat ik mijn lijf wat dat betreft goed ken
Verder naar de homeopaat geweest, heb dezelfde korrels meegekregen als de vorige keer (toen werd ik de maand erna zwanger zonder dat dit op een miskraam uitliep). Niet dat ik er nu op reken dat de volgende zwangerschap geen miskraam zal zijn hoor. Maar baat het niet, schaadt het niet dacht ik zo.
Verder nog nieuws?
gr. Nienke
nienke: wat fijn om nu al zo’n duidelijke cyclus te hebben… hopelijk is de volgende test ook positief en idd baat het niet, dan schaadt het niet. Waren je vorige mk voor je laatste voldragen zwangerschap?
inge: hopelijk kan je wens voor een derde nu uitkomen, al wordt het natuurlijk ook niet makkelijk als je ook meer gaat werken (al kan dat natuurlijk,ik werk ook 32 uur)
Hier bijna kerstmis vieren, nog 1 dagje werken en dan 2 weken vakantie :lol: kijk er echt naar uit, eerst een weekje thuis en dan een weekje wintersport, zalig…
nog meer nee 20 vind ik wel genoeg is al een hele hap…
en ik had me hier al eerder gemeld maar hub was het er niet mee eens dus ik hoop dat hij dat wel gaat worden…
Meiden ik ben helemaal verbijsterd!!!
Vanmorgen nog niet ongesteld en als ik uit ga van weer een 24 dagen cyclus had ik afgelopen donderdag ongesteld moeten worden. Vorige maand had ik overigens een 26 dagen cyclus dus had ik gister ook ongesteld kunnen worden.
Nou goed vanmorgen dus nog steeds niets en ik voelde me ook niet anders…Wilde weten waar ik aan toe was(wel ben ik heel rustig en beetje vreemde smaak in mijn mond)
En dus besloot ik een test te doen :shock: :shock: :shock: :shock:
En dit is het resultaat…Ik was al naar het toilet geweest dus had geen “verse ochtend urine gebruikt” pfffff echt tranen van geluk :inlove:
Breek even in
williewortel gefeliciteeeeeerd :lol: :lol:
Breekt weer uit
Dank je Karin!!! Wat leuk om jou ook weer even hier tegen te komen
Ik ben echt zooooo gelukkig! Nu dat het goed mag gaan!
Ow en iedereen de mooiste wensen voor het nieuwe jaar…Dat het maar een babyboom mag worden!
Hey Willie van harte meis! :lol:
He Williewortel GEFELICITEERD!!! Gaaf zeg!!!
Gelukkig nieuwjaar voor iedereen, trouwens!!
Hebben jullie een goede kerstvakantie gehad?
enneh… mijn man wil wel!!!
Pfffffff, spannend. Hij wilde gisteren al zonder condoom en raar genoeg wilde ik dat niet! Bizar, maar nu het dichterbij komt wil ik toch nog even heel bewust kiezen, en niet mijn ratio zomaar aan de kant schuiven.
Aan de andere kant, volgens mij heb ik nu zo’n beetje een eisprong. Das dan wel weer erg verleidelijk!
Groetjes,
LaBruja
Willie wortel wauw wat leuk zeg!! gefeliciteerd
La bruja, haha het gaat bij jullie net als bij ons… ik heb zoiets van laten we er maar direct voor gaan, maar heb ook angst en dat houdt me erg tegen… zie op tegen bevallen, en ik heb een bepaalde regelmaat nu in mjn leven, en dat zal met een 3e weer door de war gehaald worden…
dus hier nog steeds niet voor het echie …
Wolliewortel, gefeliciteerd! Hier op de wachtposititie, 10 januari of 11 januari wete we meer. Ik zie vast dingen die er niet zijn, maar zit met 1 supergevoelige borst sinds vannochtend… Maar snap het niet, echt aan 1 kant maar… Wat kan dat nou zijn???
Oessie, ja maf is dat. ben ik er eerst van overtuigd dat ik suuuuper graag een derde wil, wil mijn man eindelijk ook, ga ik zelf weer twijfelen. Pffff. Alsof het nu pas een echte keuze wordt ofzo.
Maareh, wij konden ons niet inhouden en hebben de condooms overboord gegooid, en ik weet bijna zeker dat ik een ei-sprong had…
Spannend dus, moeten we over een week of twee dus maar eens zien.
Wel een raar gevoel, voel me zelfs een beetje schuldig naar mijn twee jongens toe, alsof ze niet genoeg zijn ofzo, maar das onzin…
Ik vind het maar een verwarrende situatie.
Maar ik merk dat ik wel heel hard hoop op een positieve test! Gelukkig
mlk: voor jullie ook spannend! Zou grappig zijn als we weer tegelijk zwanger zouden zijn
Groetjes,
LaBruja
Nou huh ben dus ongesteld??? Na 7,5 week. Weird. Terwijl ik durfde te zweren dat ik een keer had overgeslagen en van’t weekend mij ei-sprong had.
Ik geef het op, ik snap mijn lijf niet meer.
Dan maar gewoon om de dag sex de komende maanden haha. Not.
Nog maar eens goed nadenken in elk geval, of beter, navoelen. Of nog beter, voorvoelen
Groetjes,
LaBruja
Gelukkig nieuwjaar!
Die is voor WW in ieder geval goed begonnen. Gefeliciteerd! rare gewaarwording lijkt het me, na de vorige keer dat je zwanger probeerde te worden.
Ben hier ongi geworden. Wel raar, want had 17 dagen geleden een positieve ovu test. En meestal wordt ik 12 dagen erna al ongi. Maar ik ben het gewend, het zal ook eens normaal gaan.
Labruja, ik herken het wel hoor. eerst wilde ik het perse! ik zag mezelf altijd met 3 kinderen. En nu alles zo goed gaat met 2 kinderen, denk ik, waarom? straks kan ik het niet aan, loop ik mezelf voorbij (want ik heb altijd 100 andere dingen die ik ook wil doen), of is het een kind wat veel aandacht vraagt/nodig heeft. Nu hebben we toch 2 gezonde vrolijke kinderen?..nou ja, ik denk dat we gewoon lekker verder gaan zoals we nu doen. Niet teveel mee bezig zijn en we zien wel…
Nienke
WW… wauw SUPER !!!
Iedereen een heeeeeel goed nieuwjaar trouwens!
Ben erg druk geweest, probeer nu wat meer mee te doen hier :lol:
Moet nog bijlezen!