WW, spannend. ik zou de eerste dag tellen als de dag dat het echt doorzet. Maar ja 1 dagje maakt qua klussen (mocht het nodig zijn) toch niet echt uit?
Nog steeds wel bloedverlies. twijfel of ik zal bellen. ben zo bang dat ik dan weer naar het ZH moet voor een echo. heb ik echt geen zin in. heb genoeg echo’s gehad.
De kerstboom staat! niet met hulp van dochter, want die is ziek. Ik wil graag nieuwe kerstballen. ik twijfel of ik het nu zal doen, of over 2 weken als ze in de aanbieding zijn. Als ik iets wil, wil ik het direct! haha.
Nienke
nienke, een X te veel bellen gaan toch geen kwaad? als je het zelf niet vertrouwd… :think: Snap het wel hoor, je wilt er ook even niet meer mee bezig zijn lijkt me. Bij mijn MA dachten ze op een echo te zien dat er alleen nog wat oud bloed zat, echter begon ik 5 dagen later stolsels te verliezen, niet normaal. Dat werd dus totaal onverwacht alsnog een spoedcurretage :? Jee die tijd heeft veel met me gedaan zeg, niet normaal!
Maar eehhh… hoelang heb je nu al bloedverlies? en tja, wat is veel? Meer dan bij een menstruatie, of minder? het lijkt in de wc al snel veel he, door het water.
Kerstboom, leuk! Denk dat wij hem morgen neerzetten, hub heeft nachtdiensten maar morgen is hij uit de nacht en donderdag zijn we ook samen vrij, dus 1 van deze 2 dagen. Vind het wel leuk om het altijd samen te doen.
ff naar de wc en daarna een peuter in bed stoppen… dan kan ik even in huis aan de gang totdat hub wakker word…
drukdrukdruk
groetjes,
Louise
Nienke hoe is het nu met je? Is het bloedverlies al minder geworden en heb je de vk al gesproken?
Louise wat van dat je morgen samen een dagje vrij bent met je man! Wij gaan vandaag ook de kerstboom halen(we willen dit jaar een echte)
Hier nog steeds geen :twisted: Ik ga ook voorlopig nog niet testen, eerst maar eens zien of de :twisted: nog niet doorbreken…
Ik wordt trouwens echt gek van de hoodpijn! Sinds eergister kwam het opzetten en het gaat gewoon niet weg helaas…Hopelijk ben ik er snel vanaf
Spannend williewortel, ik zie dat je twee dagen overtijd bent…ik duim voor je.
Ik heb hier een tijdje geleden neergezet dat ik zo graag een derde kindje wil. Mijn man leek hier helemaal niet mee bezig te zijn maar gisteren zei hij tegen mij: als alles straks beter gaat met de oudste…en dat hoop ik…dan zou ik denk ik best nog wel voor een derde kindje willen gaan.
Ik ben dus helemaal in feeststemming, de kerstboom staat dus mijn dag kan niet meer stuk…ondanks dat ik me de longen uit het lijf hoest.
Ik hoop dan ook in juni/juli 2011 de pil te kunnen laten staan…
groetjes van een hééééél blije mama
Wat geweldig Conny! Ik ken de voor geschiedenis van jullie oudste zoon dan wel niet maar ik hoop ook voor jullie dat het snel allemaal goed gaat.
:mrgreen: :lol:
Nog steeds flink bloedverlies, heb net VK gebeld. ze vond het toch wel zorgerlijk. Zou wel minder moeten worden nu. Ook omdat er toch wel elke keer wat stolsels meekomen. Lekkere details he?
Het is ook raar omdat ze tijdens de echo zeiden dat ze bijna niks meer zagen, een beetje vocht nog. Maar dit is echt meer dan ´een beetje´
Morgen dus naar het ZH voor een extra inwendige echo. Ik hoop dat het met tabletten op te lossen is, of helemaal niks natuurlijk.
Nou ja, eerst hier mee bezig. voordat ik me op mijn nieuwe cyclus kan richten. :?
Nienke
nienke: wat vervelend van dat bloedverlies, hoelang ben je nu al aan het vloeien. Bij mij heeft het deze keer ook wel een hele tijd geduurd, maar ik had geen krampen ofzo, uiteindelijk is het gestopt. Heb je ook pijn?
conny: fijn, hopelijk loopt alles snel beter met je oudste wat proberen jullie nu?
williewortel: spannend! Hopelijk raak! Ik heb een dag of 3 geleden ook heel klein beetje roze afscheiding verloren, maar is nu ook voorbij. Heb nog nooit een innestellingsbloeding gehad, dus dat geloof ik niet echt. Mijn cyclus is nog echt niet op orde na de mk vrees ik, hoop zo dat ik niet terug aan de hormonen moet
mlk: kerstboom zetten, leuk! Bij ons zal dit pas na het weekend zijn…
Wij gaan trouwens dit weekend een weekendje zonder de kinderen naar Amsterdam :dance:
Jeetje Nienke wat enorm balen zeg!!! Hoop echt dat je nu snel van het vloeien af bent! Ben benieuwd naar wat de gyn morgen zegt…
Kee ook spannend zeg voor jou dus…Ik hoop dat je inderdaad niet aan de hormonen moet. Ik vond dat echt vreselijk
Wat heerlijk een weekendje er tussen uit met je hub! Geniet ervan…
Hier ben ik ongesteld geworden…dus hop hop volgende ronde
Mn cyclus is weer 2 dagen verlengd dus ben benieuwd naar volgende maand…
Nog ruim een week en dan gaan we op wintersport een weekje. heerlijk even nergens aan denken en lekker knus als de kinderen avonds liggen te slapen voor de open haard :inlove:
Nienke, ook hier benieuwd wat de gyn zegt… hoop dat er weinig te zien is verder nog, maar uit eigen ervaring… :think: Maar dit is ook niet goed hoor, zeker niet nu nog stolsels…
Williewortel, lekker wintersport, weekje ertussen uit
Hier 28 dagen na vorige menstruatie… eens kijken wat van de week mijn cyclus gaat doen, dan weet ik waar ik volgende maand rekening mee kan houden! Ben wat humeurig geweest afgelopen weken, da’s meestal teken dat menstruatie eraan komt, maar vandaag oppervrolijk, zelf eehh… tja, opgewonden :oops: Dat had ik bij Elise haar zwangerschap ook heel erg
Maar kan dus alle kanten op, we hebben weinig geklust dus ik ga er eigenlijk niet van uit, maar een ongelukje… In spanning dus, nog een weekje dan moet ik toch zeker wel wat weten…
nienke :hug:
Ik ben nog steeds niet ongi geweest naar verwijderen van spiraal… Hoelang duurde dat bij jullie? Ik heb hem 2 weken geleden laten verwijderen…
De :evil: :evil: zijn er :lol: :lol: Klinkt een beetje raar in dit topic, maar ik ben best wel blij dat ze er zijn, cyclus is dus toch vanzelf terug op gang gekomen :lol: Het wachten is voorbij, we kunnen opnieuw starten. Dat wil wel zeggen dat mijn vruchtbare periode waarschijnlijk zal vallen in de eerste week van jan, dan zijn we op wintersport dus zal er waarschijnlijk niet veel van komen, maar de volgende ronde is ook goed :mrgreen:
oessie: nooit een spiraaltje gehad, ik kan je niet helpen…
nienke: weet je al iets?
mlk: toch altijd een beetje spannend…
williewortel: ongi :hug: , maar goed er start nu een nieuwe ronde…
Hoi Allemaal… nou nog steeds niet ongi, maar mijn cyclus is ook altijd wel langer geweest dan 4 weken. Toch vandaag testje er tegenaan gegooid, was bij de kruidvat en kon het niet laten ze mee te nemen… tja, dan moet je er ook maar 1 proberen natuurlijk… :think: negatief helaas Nu heb ik hem wel net gedaan, niet met ochtendurine… anyway, we wachten nog even door :think:
Allemaal op het wachtbankje, lees ik al.
Ben donderdag naar het ZH geweest. Ze zag duidelijk geen vruchtzakje (maar dat wisten we al), maar nog wel dik baarmoederslijm. En dat moet eigenlijk weg zijn als de miskraam compleet is. Daarom blijf ik vloeien. Ze willen het nog een week aanzien, heb HB waarde geprikt. En dus volgende week weer kijken of het baarmoederslijm weg is.
Het vloeien is nu nog maar minimaal, maar vind het wel fijn dat die afspraak er staat, want mijn cyclus is al zo moeilijk. Dan weet ik in ieder geval dat de miskraam compleet is en dit een nieuwe cyclus niet in de weg staat.
Nienke
nog steeds wachten hier… :think: 4 weken en 4 dagen na 1e dag laatste menstruatie, zondag met ochtendurine was de test negatief, maar weet van mezelf dat ik altijd wel wat wisselde toen ik niet aan de pil was van J & E… Maar tijdens de pil was ik wel netjes zo rond de 4 weken, 4 weken en 2 dagen ongesteld… Het heeft geen nut iedere dag te testen, dus doe ik maar niet… voel me ook niet zwanger maar vind t wel typisch dat de ongi dan toch wat lang wegblijft… misschien wil ik wel te graag en dat voor een 1e rond… :think:
ik heb nog nooit een normale cyclus gehad, dus ik heb werkelijk geen idee hoe of wat… ik ben 1 keer door de pil heen zwanger geraakt (dat is een MA geworden) toen met melissa, werd ik na de MA niet meer ongi, en ik kwam er dus pas bij 9 weken achter dat ik zwanger was, en bj fenna net zo , k was pas om de 8 weken of zo ongi, ene keer 2 weken, andere keer 6… zat geen regelmaat in… heb nooit ovu testjes gebruikt, en voor k het wist was ik weer zwanger,
hier dus nog steeds niet ongi na het verwijderen van spiraal, is nu 3 weken geleden
gelukkig is het vloeien nu minder nienke, hopelijk ben je er nu gauw klaar mee, de confrontatie heeft nu wel lang genoeg geduurd :hug:
mlk: spijtig van die negatieve testen, 't had toch leuk geweest… nog even wachten dus
oessie: gelukkig dat jij ondanks de onregelmatige cyclus toch makkelijk zwanger raakt, hopelijk gaat het nu weer snel!
wij hebben besloten om dit maandje over te slaan, 'k vind het wel een beetje spijtig, maar het is om verschillende redenen praktischer dat ik deze maand niet zwanger raak… ach we hebben nog tijd
praktische redenen om niet zwanger te worden?..daar hebben wij nou nooit rekening mee gehouden…haha. Maar voor sommige zaken misschien wel beter. (onze kinderen zijn bijvoorbeeld 4 dagen na elkaar jarig :mrgreen: )
Vloeien is zo goed als voorbij. Ben benieuwd of morgen op de echo ook blijkt dat alles nu weg is. kunnen de ovu testen weer de kast uit.
Oessie en Mlk…irritant he dat het niet duidelijk is. Of dat je het ergens kunt lezen…over 4 dagen word je ongesteld
Nienke
wij hebben daar ook nooit eerder rekening mee gehouden hoor… maar nu dus eens wel, maar niet langer dan een maand hoor :mrgreen:
wat deed de echo?
haha hier ook beetje om practische redenen dat we vanaf feb/maart pas voor het echie gaan hoor