heb zelf geen zin om ovulatietesten te gaan gebruiken, dus wacht het hier nog ff af of het niet lukt zonder ovulatietesten… bij Elise wel en de 2e X ook ( toen helaas MA ) Bij Jesse ging het me niet snel genoeg en was 1 maand aan ovulatietesten begonnen en snapte het toch niet… dat ding werd maar niet positief… ten minste, niet duidelijk positief… ben na die tests niet meer ongesteld geworden en bij de echo wist ik toch waarom die tests niet positief werden… had een erg vroege eisprong gehad en dus te laat getest met de ovulatietests…
Dus wacht het nu nog maar ff af, had gister buikpijn en kan niet van ongi zijn al, was het nl. 2 weken geleden… misschien eisprong? dan zou ik over 2 weken ongi moeten worden. ben benieuwd, niet erg veel geklust nog deze periode, maar dat hoeft niets te zeggen…
Nee, 1x is genoeg :lol:
Ik gebruik ze omdat ik een onregelmatige cyclus heb. En heb ze onderhand zoveel gebruikt, dat ik ze goed snap.
Mlk hoe is het met Jesse? Ik ben al voor de bevalling gestopt met meeschrijven bij de januari mama’s geloof ik. Het gaat hier als een tierelier. Hij tijgerde met 6 maanden, en loopt sinds een paar weken los. :shock: gaat me veel te snel. Als ik hem een baby noem, vind ik hem er eigenlijk niet meer zo uitzien.
Nienke
nienke, met Jesse gaat het goed hoor… hij had na zijn geboorte een wat lastige start ( hij was 4235 gram en wilde niet drinken; suikertekort en fladderen als gevolg en dus ziekenhuisopname :? ) maar hij is dus al die tijd een flinke vent gebleven, met 10 maanden was hij ruim 10,5 kilo en 78 cm. lopen doet meneer nog niet; hij kruipt wel sinds een paar weken. Hij is al sneller dan zijn zus, dus ben erg gelukkig ( Elise heeft nooit gekropen, kontschoof tot ruim 1,5 en ging toen los aan een tafel staan ) Jesse gaat wel al op z’n knieetjes aan een tafel zitten, dus de rest komt wel, hoeft nog niet zo snel van me, dan heb ik tenminste nog een baby thuis
Schrijf eigenlijk ook niet vaak meer mee, geloof dat er nog maar 2 of 3 mensen af en toe wat schrijven daar; of eigenlijk vooral updates plaatsen wat de kids kunnen En het gaat zo hard… volgende maand alweer 1 jaar zeg, waar is de tijd gebleven?
Hoi allemaal :mrgreen:
Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik heb in het verleden met regelmaat mee gekletst op dit forum maar na een moeilijke periode een poosje afstand genomen van het KOK forum
Even in het kort. Vorig jaar 2009 een scheiding door gemaakt. Een lange tijd met mijn ex man in de mmm gezeten voor een brusje voor onze zoons. Nu inmiddels ruime tijd gelukkig met mijn huidige partner en we gaan voor een brusje
Als het ons is gegund hopen wij ons gezin uit te kunnen breiden met brusje! :inlove:
Ik zie ook wat bekende op deze topic voorbij komen :mrgreen: Nienke!! Hoe is het met je?
:-* Willie
@mlk1982 wrote:
Schrijf eigenlijk ook niet vaak meer mee, geloof dat er nog maar 2 of 3 mensen af en toe wat schrijven daar; of eigenlijk vooral updates plaatsen wat de kids kunnen En het gaat zo hard… volgende maand alweer 1 jaar zeg, waar is de tijd gebleven?
Nou dat vond ik al heel snel. mensen schreven over het hoe en wat van hun baby. maar er was weinig interesse in anderen. maar goed, via zo´n forum is dat soms ook moeilijk.
gr. Nienke
@Williewortel wrote:
Als het ons is gegund hopen wij ons gezin uit te kunnen breiden met brusje! :inlove:
Ik zie ook wat bekende op deze topic voorbij komen :mrgreen: Nienke!! Hoe is het met je?
Hey WW! Ik zag je naam en moest direct kijken. Een nieuwe partner dus. En voor een 3e weer! leuk man!
Denk je nu weer de MM in te moeten, of hoop je op de natuurlijke manier zwanger te worden?
Tja, ik heb deze week net vernomen weer een miskraam gehad te hebben. maar heb in januari wel een gezonde zoon gekregen!
gr. Nienke
Nienke, is idd lastig op zo’n forum. Alhoewel we het bij mijn dochters groepje niet hebben, daar zijn we zelfs verder gegaan op priv’e forum. Maar helaas niet zo’n groep met jesse, jammer. Verder aan het werk dusater terug.
och Nienke wat ontzettend :evil: voor jullie! :hug: Wauw wel een mooie gezonde beeb afgelopen januari :dance: Wat gaat het hard zeg!!
Ik ga weer heel hard voor je duimen dat je weer snel inverwachting mag zijn en dat je in 2011 een wolk van een zoon/dochter erbij mag krijgen.
Ik weet niet of ik weer de mmm in zal moeten. Met mijn ex man was het vooral van zijn kant dat het zwanger worden niet op de natuurlijke manier lukte want hij had erg slecht zaad. Maar ook ik had lichte endometriose en op de laatste echo was wel te zien dat mijn baarmoederwand gekarteld was. Dus het is opnieuw weer heel erg spannend en kijken er naar uit om een positieve test in handen te hebben.
We zijn er beide gelukkig nog wel heel nuchter onder.
Hier idem, ik zag de naam ww en moest ook kijken, meid ik hoop dat je snel zwanger mag zijn van een brusje! Succes!
hallo iedereen,
Willie wortel welkom! Hopelijk ook snel een derde met je huidige partner!
Zelf ben ik al weer over mijn dipje, wat een zak chips allemaal niet kan doen :lol: En nee schuldig voel ik mij daar niet over, ik ben best tevreden met mijn gewicht…
nienke: ik heb/had net hetzelfde. Twijfels en zorgen, het hoefde niet meer, maar mijn man was ook zo, nu wil hij het echt… Soms wil ik niet meer, soms weer wel… De ‘swung’ is er wat uit, ik zal al blij zijn als ik voor het eind van het jaar terug ongi word. In het nieuwe jaar zien we wel weer…
Lieke: spannend hoor!
LaBruja: vervelend dat er niet echt een beslissing is, ik denk dat hier het genieten van onze jongens is dat hem ook overstag doet gaan voor een derde
mlk: hopelijk ook oor jou snel duidelijkheid over je cyclus
Marieke wat leuk om jou hier ook weer tegen te komen :mrgreen: We hebben toendertijd een hoop afgekletst bij de wannabe mama´s
Ik zag dat Lieke ook mee kletst in dit topic…Lieke hoe is het met je? En wat goed dat je al een ei hebt gespot met de ovulatietesten :thumbup: Spannend weer allemaal.
Kee een zak chips mag ook best toch, vooral als je het even nodig hebt in een dipjes periode :drool: Ik ben ook niet iemand die op mijn gewicht hoeft te letten gelukkig…Blijf altijd redelijk stabiel…
Labruja ik snap dat wel hoor dat je probeert je man over te halen voor een 3de…Maar vaak duurt het bij mannen even voor die kriebel/wens weer komt…gewoon inderdaad niet te veel over hebben :inlove: werkt vaak wel :lol: Af en toe een subtiele opmerking tussendoor doet ook wel wonderen…Ik zag laatst bij grappige tv reclamens een reclame die ook over het overhalen voor kindje ging bij een man. Die vrouw in de reclame ging als een klein kind liggen gillen en rollen op de grond met een ovulatie test in haar hand om haar zin te krijgen. Zag de humor er wel van in :lol:
Verder ga ik hier niet meer met ovulatietesten aan de gang. Ik heb dat in september gedaan en had vreemdgenoeg 6 dagen achterelkaar een positest in handen (streepjes beide even donker)…Ik laat het lekker op zijn beloop (denk ik)
Ik voel nu wel dat mn :evil: eraan beginnen te komen, dus helaas geen positest deze maand. Maar ik heb geduld :liar:
Ik ben trouwens deze maand wel begonnen met Efamol PMP Omega 6 met Teunisbloemolie. Dat zorgt voor regelmaat in een cyclus en minder last van PMS(aldus de bijsluiter en de goede ervaringsverhalen die ik heb gelezen op internet)(wie weet helpt het) Ook foliumzuur wordt hier netjes elke dag ingenomen…
Nou zometeen ga ik even naar de stad nog wat sinterklaas inkopen doen. Hopelijlk blijft het weer nog even goed, maar als ik buienradar moet geloven is het al bijna hier :think:
Iedereen alvast een fijne sinterklaas avond en een fijn weekend :mrgreen:
Zo gebruik ik de ‘zwanger worden’ tabletten van de Etos. Werkt bij mij goed om een redelijk korte cyclus te hebben. Rond de 34 dagen gemiddeld.
Het sneeuwt hier in het noorden van het land alweer.
Man is nu op pad voor een skipak voor de oudste. Nergens meer te krijgen in een winkel, dus nu maar via marktplaats.
Nienke
Goedemorgen allemaal :D,
Allemaal een goed weekend gehad?
Hier zijn de kids weer goed verwend door Sinterklaas en zijn pieten
Maar ben blij dat de gekte weer voorbij is :oops:
Hier nog geen :evil: op mijn nod, dus zit op het wachtbankje
Jaaa! iedereen hier ook verwend en mams ook heeeel blij dat de gekte weer voorbij is. Op naar de kerst! ook leuk. van de week de kerstboom maar eens opzetten. En alles wat erbij komt.
Heb nog best last van de miskraam. Nog steeds redelijk veel bloedverlies en snel moe. Als het morgen nog zo is, maar eens bellen met de VK.
Succes met wachten WW. enig idee hoe je cyclus loopt?
Hoe is het met de rest?
gr. Nienke
Ow Nienke dat is erg vervelend zeg dat je nog zo´n last hebt van de miskraam Inderdaad verstandig dat je even contact opneemt met de verloskundige. Hoop dat je er snel van af bent van het bloedverlies en de klachten. :hug:
Mijn cyclus is de laatste maanden heel regelmatig met 24 dagen. Nu al 4 maanden 24 dagen. Vanavond heb ik ook wat spotting dus het zal zo wel komen en dus klopt het weer met 24 dagen. Ik zit alleen te twijfelen of ik dit tot mijn eerste nieuwe cyclus mag berekenen :think: Omdat ik nu pas roze verlies heb of moet ik morgen dan maar aanhouden? :think: gut ik weet het echt niet…
Williewortel wat een mooie korte cyclus! Hier weet ik het niet, was voor jesse altijd wisselend en tijdens de pil was ik ook eerder ongesteld dan moest. Ik hou. Denk maar 4 volle weken aan, en dan maar eens kijken. Nog een paar dagen dus. Cyclus tel ik altijd pas bij echt bloedverlies, meestal dag ervoor wat meer slijm, enz.
Ja he mlk ik ben al sinds 2007 niet meer aan de pil en eerst wisselde mijn cyclus nog wel eens tussen de 24 en de 28 dagen maar is nu steeds heel stabiel.
Alleen nu is het vreemde dat ik helemaal geen roze verlies meer heb :think: Dat is echt voor het eerst…Gisteren had ik ook even heel erg buikpijn en kreeg toen een heel klein beetje roze verlies en nu dus niks meer.
Ik wacht het wel even af
Zou het dan raak zijn? Spannend. Hoe lang waren / zijn jullie aan het oefenen?
Wij zijn nu in de 4e ronde En geen idee of het zover is…voel me niet anders dan anders…Ik denk dat ik gewoon moet afwachten helaas…Heb al zoveel geduld :liar:
Spannend… Ik duim voor je! Hier zou ik met 4 weken overmorgen ongesteld moeten worden, maar kan net zo goed daggie of 3-4 langer zijn… Weet mijn cyclus niet, vind ik wel irri. Wel al stemmingswisselingen, die heb ik altijd vlak voor ongi, maar ja, dat past ook bij zwangerschap dus… Nou, we gaan hier de dag beginnen. Peuter en beeb zijn het zat in bed!