Wij gaan voor een 3de, wie nog meer?

labruja…

dat gevoel ken ik… ik heb al meerdere keren tegen mijn man gezegd van please… (niet zo overdreven hoor) maar wel al meerdere keren over gehad.

voor mijn man is het wel goed… (en voor mij op dit moment ook hoor) maar wij sluiten in de toekomst niks uit.’

nooit verwacht dat het kriebelgevoel ook weg kan ebben… :dance:

Oessie en MLK veel plezier :smiley: :wink:

En Labruja succes met je man :slight_smile:

Hier geen bloedverlies meer gehad. nog 4 dagen tot de echo. ben er nu toch wel veel mee bezig hoor. en dan moet ik maandag ook nog gewoon aan het werk. de echo is om 14:30.

Nienke

nienke: spannend! duimen draaien :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: komt wel goed!

succes nienke morgen met de echo… hopelijk is je werkdag snel voorbij

Mijn duimen draaien ook voor jullie!

Hopelijk een prachtige echo morgen! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Suc6 met je ’ lange’ werkdag!

Heeel erg bedankt dames.

Maar het heeft niet geholpen. Het is weer niet goed (zie verhaal voor juli 2011 mama’s). We zijn best verdrietig, maar hadden er rekening mee gehouden. We houden onszelf steeds voor: we hebben 2 gezonde kinderen, daar zijn we reuze blij mee!

Dus ik mag weer met jullie meekletsen. Het was al bijna schoon in de baarmoeder, dus dat scheelt. Nu weer wachten hoe mijn cyclus gaat worden en bezig met die ROT ovulatietesten!

Nienke

oh nienke wat balen zeg :hug:

Wat jammer Nienke.

Sterkte voor jullie!

:hug: :hug:

Wij gaan door naar de volgende ronde.

Nienke… :frowning:

:hug: :hug: :hug:

Nienke wat verschrikkelijk voor jullie!!

sterkte :hug:

Nienke: wat verschrikkelijk :hug: dat had ik echt niet meer verwacht

Het zit de juli-mama’s ook niet mee

Ow Nienke…

Wat BALEN meid!

Dikke knuffel… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Groetjes,

LaBruja

Even ego…

Als er nog iemand tegen mij komt vertellen dat ze zwanger zijn en dat het tegen juli is ga ik gillen! Het is echt niet dat ik het die mensen niet gun, maar ik was het ook en ik wou dat ook graag vertellen :evil:

sorry, nummer 4 vandaag was er een beetje te veel aan, gewoon ook voor dezelfde datum uitgerekend…

bah, ik ga een pak chips eten op de zetel

kee :hug:

jee Nienke, had het zo gehoopt… :frowning:

Kee :hug:

Hier druk aan t oefenen nog, weet nl. niet wat mijn cyclus is zo zonder de pil ( met de pil was hij al onregelmatig dus we oefenen gewoon ff door :wink: ) We zien het allemaal wel, we hebben geen haast.

kee… kan het me voorstellen, hoor!!! hoop dat de chips lekker was en dat je de hele zak zonder schuldgevoel leeggegeten hebt!

Hier heeft mijn man irritante moodswings… dan weer misschien, dan weer ne absoluut niet, dan zou het hem toch weer leuk lijken NOH.

Ik wil nog steeds erg graag, ook al ben ik hartstikke dankbaar en gelukkig met onze twee jongens.

Betrap mezelf er op dat ik zit te verzinnen hoe ik mijn man met truucjes om kan laten gaan :oops: :oops: :oops: :silenced: Niet door te liegen of de condooms lek te prikken ofzo, hoor… Maar door hem blood te stellen aan lieve kleine kindjes enzo haha. Maar nee, doe maar niks, hij moet het echt uit zichzelf willen. Ik ga hem maar eens een hele tijd niet aan zijn kop zeuren, geloof ik (misschien werkt dat wel :silenced: ).

Groetjes,

LaBruja

hier is het juist dat hub heel graag wil al een hele tijd, ik ben nog maar net overstag. en het heeft geen haast bijmij…hub vind het prachtig als hetzover zou zijn.

heb overigensnog steeds bijna niet gevloeid na het verwijderen van het spiraal :think:

LaBruja…haha, meestal werkt het bij mannen averechts als je ze confronteert met kleine baby’s. Toch? Mannen vinden kinderen die groter zijn vaak leuker toch?

Mijn man twijfelde ineens en toen bleek ik zwanger. Dus ik zei na de echo, nou je kunt je nu nog bedenken voordat we verder gaan met weer zwanger proberen te worden. Maar hij was heel resoluut: ik heb er nu aan geroken. We gaan er gewoon weer voor.

Terwijl ik nu juist weer begin te twijfelen. Zo van, straks is de 3e een zorgekindje. Met 3 kinderen heb je toch wel veel te regelen en blijft er weinig tijd voor onszelf over, enz…

Maar ondertussen zijn de ovulatietesten wel alweer besteld :lol:

Kee :hug: snap het heel goed hoor. je probeert niet jaloers te zijn, maar het is gewoon niet eerlijk altijd!!!

Hè gatver Nienke, weet niet wat ik zeggen moet :hug:

Waarom nou niet meteen “goed” :frowning: :hug:

Hier vandaag voor het eerst een ovulatietest gebruikt en het lijkt erop dat hij positief is :eh: (heb dit merk nog nooit gehad ), al zou het natuurlijk kunnen zijn dat ik (nog) geen eisprong heb ivm borstvoeding.

Ik wacht af

[/spoiler]

Lieke…spannend.

Misschien kunnen we nog een keer samen schrijven bij de 9 maanden mama’s, ipv van bij de ‘zwanger worden mama’s’

Zou gezellig zijn!

Heb nu nog bloedverlies. Ik denk dat ik eerst maar eens mijn eerste menstruatie afwacht voordat ik de ovulatietesten ga gebruiken. (denk ik :liar: )