@ICL wrote:
Klinkt misschien een beetje stom, maar daar ben ik niet bang voor… Het is meer dat ik bang ben dat het een volgende keer wéér niet goed gaat :shifty:
ik hoop dat je snel zwanger wordt… en blijft…
@ICL wrote:
Klinkt misschien een beetje stom, maar daar ben ik niet bang voor… Het is meer dat ik bang ben dat het een volgende keer wéér niet goed gaat :shifty:
Nieuwe dames, leuk! En Mlk ken ik, van de januari 2010 mama’s. Mijn man heeft dat ook hoor. Hij wil het liefst een kamer voor elk kind. Maar ja, dat gaat hier echt niet lukken. Ik denk als kinderen niet anders weten en altijd bij elkaar op de kamer hebben geslapen, ze het zelf geen probleem vinden. Bij een bepaalde leeftijd gaat dat wel spelen denk ik. Maar voor die tijd hoop ik wel verhuisd te zijn.
Trouwens, de vraag of het hier goed blijft gaan. Had vanmorgen wat rood bloed bij het afvegen. Nog geen krampen, maar ik heb een naar voorgevoel. Net nu ik een afspraak had gemaakt voor een echo
Nienke
Wij zijn stilletjes aan ook bezig voor een derde.
Ik zit zelfs al een klein beetje op het wachtbankje.
Wil het heel graag…maar vind het doodeng.
Alle onbezorgdheid is weg…maar de wens word nu langzaamaan groter dan de angst.
Dr zullen vast momenten komen dat ik er anders overdenkt, maar uiteindelijk zal het het waard zijn.
nienke, jee, al zwanger… Da’s snel alweer na de januaribeeb! Ken een aantal van jullie ook al, vanaf verschillende plekken ICL ook, van zwanger worden na een MK/MA
Tja, toen manlief het zei dacht ik maar tja, dan hoe dan ook maar geen pil meer even en nu in ene al ongesteld… :shock: Betekend wel dat we al voor een ronde zouden kunnen gaan deze maand, spannend! Sta er zelf wel achter maar denk nog steeds ojee… maar daar zet ik me maar overheen, want de wens naar een 3e is veeeel groter!
Hub heeft zelf zijn kamer toen hij jong was gedeeld en vond het vreselijk, maar komt ook omdat hij geen goede band heeft/had met dat zusje. Hier gaan Elise/Jesse hoe dan ook goed samen en mocht het zover zijn, dan kijken we wel wie gaan teamen Ligt ook aan wat het zou worden denk ik tegen die tijd. maar daarvoor nog 9 maanden zwanger en ook nog een paar maandjes in de wieg, dus daar hoef ik me nu ook nog niet zo druk over te maken…
@ Nienke, hopelijk blijft het allemaal goed gaan. wel naar dat je er geen goed gevoel over hebt. maar komt vaker voor dat je een klein beetje bloed verliest, zeker in het begin.
ga voor je duimen :thumbup: :thumbdown:
@ollie spannend op het wachtbankje, hoe lang moet je nog wachten.
iedereen verder veel succes met klussen
groetjes
nienke ik hoop dat alles goed blijft gaan… ik heb bij melissa en fenna ook veel bloedverlies gehad…
en mijn afspraak is gemaakt… donderdag gaat het spiraaltje eruit :thumbup:
Bij Jesse ook gebloed, denk 1,5 week ( tussen de 5-7 weken was dit ong. ) we hadden toen een echo staan voor 9 weken al, maar was zo overstuur ( ook door ervaringen van de MA ) dat we hem al eerder hebben gehad ( met ruim 7 weken ) en alles was gelukkig goed Toen hebben we nog een echo met ruim 11,5 week gehad om het termijn te meten, want onder de 8 schijnt dat erg lastig te zijn… ik krijg bij elke echo er trouwens een dagje bij cadeau qua zwangerschapsduur
Ik duim voor je, en zolang je geen echte stolsels verlies hoeft het niets te betekenen he, maar dat weet je natuurlijk wel al na 2 zwangerschappen!
hier nog rustig aan… wij willen eerst duidelijkheid over ons huis over we hier blijven of gaan verhuizen…
De wens voor een 3e is er, bij beide… maar nog even rustig aan…
Oessie en mlk welkom!
Ollie: ook welkom en wanneer verwacht jij duidelijkheid?
nienke: nee hé, ik duim me nu dus te pletter dat het bij dit kleine beetje bloedverlies blijft…
we hebben precies wel allemaal wat nare ervaringen achter de rug… mk, zware bevallingen, problemen met de kinderen
en toch is een derde zo welkom :think:
Ik verwacht volgende week duidelijkheid te hebben.
Heb alleen op dag 9 ook iets van eisrprongklachten gehad, dus dan zou het nu al kunnen.
Maar ik wacht.
Begin vorige week was ik nog heel hoopvol, nu begin ik toch steeds meer te denken dat het niet raak is.
Ollie welkom!
Bedankt voor jullie medeleven. het lijkt bij die ene keer rood bloed te blijven. voor de rest heel lichtbruin bij het afvegen, maar stelt niks voor. (ik heb trouwens met 7 weken een echo, nog 10 daagjes wachten)
Mlk, ja zo snel na de januari beeb. tussen onze eerste 2 kinderen zit 4 jaar leeftijdsverschil. als dit sneller was gegaan hadden we langer gewacht. maar ik ben bijna 30 en man bijna 34, dat vind ik oud genoeg eigenlijk.
Kee, ja raar he? hihi
Nienke
Nienke, gefeliciteerd!!! Maar jee wat een spanning weer… Ik ga me sufduimen hier
Kee, niet goed gegaan… Bah… :hug:
ICL, het zit weer niet mee hè :hug:. Ik ga duimen :thumbup: :thumbdown: Dat is het enige waar ik bang voor ben mocht het weer zover zijn… weer al die miskraamellende…
Ik geloof dat m’n cyclus weer een beetje op gang komt, had paar weken geleden een soort van ongesteldheid en nu hopen dat het snel ergens op lijkt… die cyclus van mij! ICL, hoe was jouw cyclus in combi met borstvoeding, wel ok?
Heh Lieke .
Mijn cyclus met de BV was heel wisselend. Varieerde tussen de 25 en 36 dagen. Het enige “voordeel” dat ik had, was dat ik, alleen als er een bevruchting plaatsvond :shifty: , 1,5 dag na m’n eisprong een heel klein beetje bloed verloor. Hierdoor wist ik dus wanneer m’n NOD zou zijn. M’n laatste cyclus had ik op dag 12, na een MK, al m’n ovulatie. Nu is het inmiddels 4 weken geleden dat ik gecurreteerd ben en ik heb geen flauw idee wanneer (en of) ik m’n eisprong al heb gehad. Dacht eerder dat ik na een dag of 9 a 10 alweer m’n eisprong had… maar denk nu dat dat toch niet het geval is geweest :think: .
ICL ik vind dat ook zo moeilijk na de mk, voordien had ik een beetje zicht op mijn cyclus nu is het weer helemaal onzeker. Ik ben ook bang dat het weer helemaal mis gaat zoals na mijn vorige mk, al die spanning…
nienke: gelukkig maar! Hopelijk een heerlijk kloppend hartje op de echo!
Ollie: spannend, kan nog alle kanten op…
Hier is onze badkamer zo goed als af, we kunnen in ieder geval al douchen enzo (nog wat kleine dingen, spiegel ophangen, laatste electriciteit, plintjes, enz.)
Zaalig, wat een luxe… een grote inloopdouche ipv een kleine, koude en oude douchebcaine. Ga me zo dadelijk helemaal roos douchen
Ben echt benieuwd hoe mijn cyclus zal zijn straks… voordat ik zwanger werd van Fenna was dat namelijk een zooitje…
lieve dames,
Ik ben hier al een poosje niet geweest in de hoop dat ik er dan minder over na zou denken maar dat is dus niet zo.
Heb me een tijdje neergelegd bij het idee dat we zouden blijven bij twee kinderen.
Nu onze kleine meid bijna 1 jaar is (as woensdag) komt alles weer terug en zo ook mijn verlangens naar een derde zwangerschap en kindje.
Ik ben jaloers op elke zwangere vrouw die ik zie (en het lijkt wel of ik ze kan ruiken of zo)
Ik gun iedereen een mooie zwangerschap en een wolk van een baby maar ik wil zelf ook nog zo graag een keer!
De hele dag denk ik eraan en mijn verstand roept steeds: doe het niet want je krijgt er spijt van!
We hebben zorgen over onze zoon van 4,5 jaar die binnenkort wordt geobserveerd omdat hij zo ontzettend druk is.
Ik werk nog parttime maar dit werk slokt me momenteel ook op.
Dochterlief begint te lopen en niets is meer veilig voor haar.
Maarja, ik ben al aan het rekenen wanneer ik de pil kan laten staan enz enz…
Manlief is ook niet echt duidelijk, hij wil eigenlijk niet maar het lijkt hem ook wel weer leuk dus nu wil hij wachten met de beslissing tot er meer duidelijk is over onze zoon.
aarrch…ik dacht dat het aan de ontzwanger hormonen lag maar ik weet het niet.
groetjes
nienke, hoe gaat ie nu? ben ongesteld af, dus… we gaan er denk echt voor deze maand? :shock: :think: :shifty: Hub z’n reactie verbaast me nog steeds, maar hij blijft zeggen, zullen we deze maand een kindje maken… Naja, dan gaan we er maar voor denk ik? voorlopig tel ik nog niet mijn vruchtbare periode, maar gaan we maar eens genieten van het onveilige vrijen… over een paar maandjes maar gaan tellen als er dan niet al wat gebeurd is… Spannend…
spannend mlk1982… hoop dat het gauw raak mag zijn.
spiraal is er uit bijmij…hmmm heb ik daar nou zo tegen op gezien :think: stelde niets voor, beetje ongikrampen nu
Ow ik merk dat ik echt een beetje jaloers ben op de meiden die al bezig zijn (of zwanger…). Heb nog steeds ERG veel zin in een derde kindje. Helaas mijn man steeds minder. Moet me erg inhouden om niet “Aaaaaaaah please please please please!!!” te roepen…
Dus jouw gevoelens zijn ook herkenbaar, Conny.
Nou ja, geduld maar, en de tijd zal het leren.
Groetjes,
LaBruja
ps AAARGH ik wil gewoon een 3e!!!