Wij gaan voor een 3de, wie nog meer?

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Ik moet m’n banner aan gaan passen… oftewel ik moet moven naar het forum ‘zwanger zijn’ :inlove:

hoera marcella :dance: :dance: :dance: geweldig, je mag verhuizen hoor, maar je mag hier ook nog wel eens langs komen

maar je mag ook een topic aanmaken zwanger van een derde en dan kom ik me zo snel mogelijk aansluiten :lol:

proficiat!

wat leuk :inlove:

hier wat minder ga mij zelf ook wel steeds meer afvragen echt 3 ? of 2 en klaar ? jongste nu al bijna een jaar nog 1 jaar erbij en zo ongeveer uit de luiers en al weer groter en makkelijker… meer kans mijn baan te houden enz steeds meer voordelen ten dan ozichte van nr3 er bij en met nr 3 duurder ik moet werken groete auto duurdere vakantie enz enz enz dus nog even een ding goed over na te denken maar ik heb nog tijd en een spiraal

Marcella, gefeliciteerd!!!

Hier nog steeds een hub die nog niet helemaal om is. Ik moet hem de tijd geven denk ik.

Liefs,

Sil

Sil en inge…succes met het uitvinden/overhalen voor een 3e :thumbup:

Marcella…gefeliciteerd! dat was een korte geschiedenis dat je hier schreef. ik hoop dat ik je achterna mag gaan. Ben je een juli mama?

Vandaag dag 15 en nog geen positieve ovu test.

Nienke

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

zwanger!!!

Gisteren nog getest met een ‘goedkope’ test, pas na 15 min 2de streepje (terwijl er stond dat je na 5 min kon aflezen) maar niet na 30 min… Dus vandaag met de dure ('t is toch voor een laatste keer ) clear blue (zwanger 1 Ã 2 weken) :thumbup:

Kee! :thumbup: :thumbup: :smiley: :smiley:

Ik wens je een goede zwangerschap toe.

Zelf heb ik vorige week zaterdag een pos.ovulatietest gehad. Een superdonkere streep. En toen nog de smiley er achteraan. Dat je er zo blij mee kunt zijn.

Nienke

Kee, wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd!

Hier helaas toch besloten niet voor een 3de te gaan. Aan de ene kant heb ik er ook vrede mee, maar aan de andere kant vind ik het erg jammer nooit meer zwanger te zijn, nooit meer borstvoeding te geven enz. Maar goed. Het verstand moet ook spreken en op dit moment is het beter om het bij onze twee schatten te houden. Wie weet over een aantal jaartjes nog.

Bedankt!

sil: spijtig, maar als je er vrede mee kunt hebben is het ok…

nienke: ik duim voor een pos test voor jou

Kee, GEFELICITEERD!!! Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe!

Nienke, mijn duimen draaien ook voor jou!

Sil, een moeilijk besluit lijkt me…

Fijn dat je er zelf ook vrede mee hebt.

Ik denk echt constant aan een 3e wondertje :oops: :inlove:

Noem het ook vaak en dan heeft mijn man zoiets van 3e??? ALS we ooit voor een 3e gaan!

Dan heb ik echt zoiets van JA, EEN 3e JA! Als de tijd er rijp voor is! Ik kan het me niet voorstellen dat het nooit gaat gebeuren… Ik zou het echt heeeeeel erg moeilijk vinden als hub het niet meer ziet zitten.

Nu is het nog niet verstandig. We krijgen in dec de sleutel voor ons nieuwe huis en we zijn nog druk bezig met de diagnose van Tycho, onze oudste (ADHD, ontwikkelingsachterstand in spraak/taal en gedragsstoornis). Krijgen nu ouderbegeleiding.

Als we eenmaal gesetteld zijn (in ons nieuwe huis) en we kunnen Tycho goed ’ handelen’ dan willen we misschien voor een 3e wondertje gaan. :inlove:

Sil, zo te horen heb je er vrede mee, of toch nog moeite om aan het idee te wennen? lijkt me best moeilijk om zo´n knop om te zetten.

Memmie, jij klinkt er ook klaar voor :inlove: :thumbup:

Mijn man begon van de week ook ineens te twijfelen. Niet vanwege de drukte of het werk wat er achter weg komt. maar meer omdat hij het idee heeft dat bij 3 kinderen er altijd 1 buiten de boot valt. Hij zegt, ze spelen dan vaak met z´n 2-en en dan doet 1 niet mee. En qua karakter is de kans groot dat er 2 bij elkaar passen en 1-tje dus niet.

Mijn tegenargument is dat er ook genoeg gezinnen zijn waarbij de 2 kinderen totaal niet met elkaar overweg kunnen. Hij zegt totaal niet ´nee´, maar zou het niet erg vinden als ik nu niet zwanger blijk te zijn.

Daar over gesproken… heb 13 dagen geleden een positieve ovu gehad en nu nog niet ongi. Meestal word ik dat 12 dagen na de pos. ovu test… :think:

Durf nog niet te testen. misschien zodat ik nog even wat langer kan dromen dat ik evt. zwanger zou kunnen zijn… :wink:

gr. Nienke

Het is inderdaad wel moeilijk. Maar ik weet ook dat het beter is om het nu bij twee te houden. Ik weet zeker dat ik het een plaatsje kan geven, maar ik denk dat wanneer er in mijn omgeving iemand zwanger wordt ik het wel weer even moeilijk vind dat ik dit nooit meer zal zijn.

Helaas zijn gevoel en verstand vaak tegenstrijdig…

Nienke :pray: Spannend zeg!!!

Spannend Nienke :pray:

Uhm…

Zwanger :inlove:

Gisteravond een superlichte streep op zo’goedkope test. Vanmorgen die van de Kruidvat (2 voor € 5,-) en die was duidelijker. Nog niet superdonker, maar het was ook niet met ochtendurine. Heb wel ongi krampen, maar ja dat kan erbij horen. Ben blij, maar ook bang vanwege de 3 miskramen die ik tussen de 1e en 2e heb gehad…afwachten is begonnen

Wat goed zeg! Gefeliciteerd :inlove: :dance: :thumbup:

Gefeliciteerd!!!

Nienke: gefeliciteerd! Hier niet zo’n goed nieuws, heb donderdag (vooral oud) bloed verloren, verder dan weer niets (mijn vorige mk is ook zo begonnen) dus de schrik zit er goed in

Maandag ga ik voor een test bij de gyn…

wat voor test krijg je dan?

Megaknuffel voor de spannende komende tijd :hug:

Nienke, GEFELICITEERD!!! :dance: :inlove:

Kee, spannend… :hug:

Ik hoop dat je maandag goed nieuws hebt! :pray:

Ik wens jullie beiden een hele voorspoedige zwangerschap toe!

Ik heb zelf ook 2x een mk gehad en dan zijn zeker de eerste weken erg spannend.

Ik hoop voor jullie dat alles goed mag (blijven) gaan!

Kee, succes vandaag :pray: