Wij gaan voor een 3de, wie nog meer?

Nienke: idd niet echt een regelmatige cyclus… Hopelijk heb je snel duidelijkheid

Hier niet echt nieuws,fijn weekendje gehad in de ardennen. Heerlijk om er eens tussen uit te zijn…

groetjes

Vandaag precies 6 maanden :), we hadden hem voor de lol in het autootje gezet, vond hij nog leuk ook. ha ha.

xxxxxxxxxx foto weer verwijderdxxxxxxxxxx

Kee. leuk jou ook hier tegen te komen. Denk dat jij je het niet meer herinnert, ik schreef ook kort mee bij de maart mama’s 2009 maar kreeg helaas een miskraam.

lieke… wel grappig… want ik ben dus ook een mrt mama 2009… :wink:

bij mij is het inmiddels 6 wkn geleden dat ik ongi was.

vanmorgen getest… negatief.

maar vind het niet zo erg… als ik naga dat ik dus al 2x een rontgen heb moeten laten maken…

Heeeeyyy Lieke! leuk!

Hier hetzelfde gevoel gehad hoor: dit is niet de laatste keer. Ik ga er toch weer steeds meer mee bezig merk ik. In het begin dacht ik…ach hij is nog maar 6 maanden, ach hij is nog maar 7 maanden, maar nu denk ik: sjee hij is alweer 9 maanden.

Kee, ook negatief getest. Irritant he die cycli. Kost ook een boel geld als die zwangerschaps- en ovulatietesten. :eh:

Nu op dag 33, maar nog geen ongi te bekennen… :zzz:

gr. Nienke

Lieke: ik had het gevoel dat ik jou al was tegengekomen, maar wist niet meer juist hoe de vork in de steel zat :oops: Ben blij om te lezen dat het na zo’n ellendige mk toch gelukt is. Geniet nu maar van dit schatje :inlove: en dan nog een derde!

Pitje: wat wil dit zeggen voor jou, want volgens mij zit jij toch onder medische begeleiding hé? Toch lastig dat het met die cyclussen zo onduidelijk is…

Nienke: en jij?

wat een schatje trouwens Lieke! :inlove:

@Kee wrote:

Pitje: wat wil dit zeggen voor jou, want volgens mij zit jij toch onder medische begeleiding hé? Toch lastig dat het met die cyclussen zo onduidelijk is....

/quote]

wij zijn niet bezig... dus dan was het een verassing geweest...

maar klopt ben onregelmatig.. maar moet zeggen na aukje was het toch redelijk regelmatig...

en opzich als je niet bezig bent is dat lange heeeeeerlijk... maar om zwanger te worden een crime... vooral omdat je weet dat je eigenlijk gewoon niet zwanger kunt worden...
weet ook dat als we voor een 3e gaan ik weer de mmm in mag... maar dat heb ik er voor over hoor...

Pitje, toch knap dat je er elke keer zoveel voor over hebt. je moet toch elke keer weer de energie ervoor opbrengen. en dat lijkt me bij de 1e nog weer makkelijker (alles is nog nieuw en je hebt nog geen andere kinderen die aandacht nodig hebben), dan voor de 3e.

Hier vandaag ongi geworden. 35 dagen dus. Raar hoor, 3 keer een superkorte cyclus en dan nu weer 35 dagen. Maar goed. Misschien dat ik nu een goede eisprong heb gehad, want bij de korte cycli kon ik niet echt een duidelijke eisprong waarnemen met de testen. Heb nu weer de digitale van CB besteld.

Wat ik wel frapant vind, is dat ik nu de ´zwanger worden´ tabletten van de Etos gebruik. Dit heeft volgens mij een positief effect op mijn cyclus.

Lieke, dat je dit onderwerp opzoekt zegt al genoeg volgens mij trouwens…

Nienke, 35 dagen da’s even lang als de mijne :hug: Hopelijk kan je nu wel een duidelijk ei spotten… Wij gaan (voorlopig) nog niet voor de testen. Wel goed dat die tabletten lijken te helpen

Pitje: idd die lange cyclussen zijn heerlijk als je niet zwanger wil worden, maar als je zwanger wil worden… Niet leuk als het allemaal niet van zelf gaat :hug: maar goed dat de mmm bestaat

Hier is de klusweek gestart :smiley: Hopelijk heeft het succes

@Kee wrote:

Pitje: idd die lange cyclussen zijn heerlijk als je niet zwanger wil worden, maar als je zwanger wil worden… Niet leuk als het allemaal niet van zelf gaat :hug: maar goed dat de mmm bestaat

ja hier ben ik heel erg blij mee... al die lieve mama's die hun urine inleveren ben ik zeer dankbaar, dankzij hun ben ik een mama geworden.

en moet zeggen als je aan zoiets begint.. je verlegt je grenzen en schaam me ook minder tegenwoordig..

succes met klussen.. :wink:

Hallo dames,

Ik kom hier heel voorzichtig meeschrijven… ik zou heel graag een derde kindje willen. Mijn man wil (nog) niet voor een derde gaan. Maar heeft aangegeven dat hij het misschien over een tijdje wel wil. :pray:

Ik heb een dochter van 2,5 en een zoon van 1. Bij onze dochter heeft het ongeveer 3 jaar geduurd voordat ik zwanger was. Na een operatie (endometriose) telde ik meteen aan!!! Bij mijn zoon was het meteen raak! Ik hoop dat ik van mijn man snel “groen licht” krijg, want het begint steeds meer te kriebelen.

Bij hem zijn het vooral de praktische dingen die hem tegenhouden… is de auto wel groot genoeg enz…

Dames, heel veel succes met het in vervulling laten gaan van jullie derde kindjes wens! :wink:

Sil welkom! eerst nog ff oefenen dus :wink:

Nog nieuws dames?

Kee lukt het klussen :smiley:

gr. Nienke

Heej ja hier nog een nieuweling :D.

Tijdens onze vakantie hebben manlief en ik en heeeeeerlijk gesprek gehad over hoe we denken over wie weet nog meer kindjes. Ik had ergens zoiets van ‘ach ja, is ook wel lekker rustig even geen nieuwe zwangerschappen (en bijbehorende kwaaltjes)’.

Hij vertelde dat wat hem betreft kindjes welkom zijn, het zijn kadootjes en je weet nooit wat er nog voor moois in het verschiet ligt. En ach, praktische dingen daar passen we ons vanzelf wel weer op aan.

Echt zo’n gesprek waarbij je helemaal zit te genieten helemaal op één lijn zit (zo’n beetje de diepste lijn binnenin, volg je 'm nog). En hoewel ik eigenlijk besloten had dat dit míjn jaar is (ben weer iets meer gaan werken, tot zover 14 kilo afgevallen), ging het na dat gesprek weer helemaal kriebelen. Ik ben 35, ik wel wel ooit meer kindjes (als het lukt), sja wanneer is ooit? Dat is nu! Als ik 50 ben en me bedenk, dan kan het niet meer.

Afijn. Sinds ruim 2 weken voel ik allemaal spiertjes in m’n borsten, is m’n humeur en m’n energie alsof ik hele dagen energy drinks drink (en ik geloof niet dat het psychisch is, want niet zwanger zijn zou ik ook heel prima vinden omdat ik zo lekker bezig ben met afvallen). Terwijl ik altijd zeer voelbare en merkbare cyclus had met bijbehorende buien. Nu geen centje pijn, vandaag ook geen centje ongesteld, dus wie weet.

Ik ga ervanuit dat het niet zo is, ik heb nog nooit gehoord van een bijwerking als “veel energie hebben en hele dagen goed humeur”.

Dus ja. Ik spreek mezelf regelmatig toe dat ik moet dimmen. M’n lijf voelt anders, m’n hormonen zijn duidelijk anders, ik geniet van de kids en alles.

Of misschien ben ik eindelijk echt ontzwangerd en weer in normalen doen na toch veel maanden wat minder kunnen hebben :lol:.

Een paar dagjes afwachten en dan eens een hint geven richting mannetjelief (een duidelijke hè). Zijn reactie zou wel heel erg super zijn als het zo was, maar nee nee nee ik verbeeld me vast alles.

:mrgreen:

Sil, WELKOM!

Ik hoop dat je man ook snel voor een 3e wondertje wil gaan! :pray:

Marcella, spannend! Wat heeeerlijk zo’n gemoedelijk gesprek met je lief :inlove:

Hoe is het met de rest???

Al (leuke) nieuwtjes???

Sil en Marcella welkom!

Wat spannend Marcella, ik ben benieuwd wanneer denk je te testen?

Kee lukt het klussen
:thumbup: :wink:

Hier is het nu afwachten maar denk ik, 't zou leuk zijn :pray:

Marcella, leuk welkom!

En inderdaad, waar in je cyclus zit je? ergens rond je NOD dus?

Hier geen idee wanneer nu mijn ei komt. ben alweer druk bezig met ovu testen. Tja als je cyclus ineens van 22 naar 35 dagen gaat, is de keuze reuze!!!

gr. Nienke

Hihi, dank voor jullie welkomstwoorden. Uhhm ik ben nog niet helemaal thuis in de termen hier (het zou m’n 3e kind nog maar worden :lol:), maar wat is NOD? Niet ongesteld datum ofzo?

Ik had in ieder geval afgelopen weekend ongesteld moeten worden. Nog steeds niks, wel activiteit “daarbinnen”, maar anders dan ongesteld. (eigenlijk weet ik het wel maar ik geef het nog niet toe aan mezelf, want stel je voor dat ik het mis heb dan voel ik me teleurgesteld)

Cyclus is denk ik regelmatig, 28 dagen. Heb het nooit goed bijgehouden, denk dat we tot de lucky bastards behoren die er schandalig kort over hoeven te doen. Het zou wel in het patroon passen van de vorige 2, zeg maar :oops:.

Sja misschien eind van de week maar eens een test halen (hoewel, morgen gaan we boodschappen doen, zou praktischer zijn om…).

Jeetje waar komt die adrenaline toch vandaan nu ik erover typ in plaats van alle gedachtes eraan nog nuchter weg te duwen met “weet je niet. Niet aan denken”.

Marcella, dus je gaat er vanuit dat je al zwanger bent? spannend hoor. gewoon testje halen! voor ons ook leuker. :lol:

Zelf op dag 13 en nog geen pos.ovutest. maar dat kan ook nog 11 dagen duren…

Nienke

Breek even in hoor! Leuk Lieke en Nienke dat jullie voor een derde kindje gaan! Spannend weer! :inlove:

Nee, ik doe niet mee hoor… :wink: Hier is het goed zo! Ik zag toevallig Nienke bij de laatste post staan!