He Rexie, balen. Succes over zo’n 2 weken
Nog geen smiley. Maar ik vind 1 ding wel raar. Als ik een goedkope ovutest doe heb ik al een vrij donker streepje, nog niet positief). En als ik die digitale eruit haal, dan is ie nog vrij licht. Zal dat komen omdat die digitale gevoeliger is en pas echt duidelijk positief is als het echt zo is?
Memmie, blijf je meelezen hier?
gr. Nienke
Nienke, ik heb geen ervaring met ovu testen…
En ja, ik blijf mee lezen omdat ik voor mezelf weet dat de 3e er wel komt… ooit… (als manlief dat dan ook nog ziet zitten natuurlijk! Lijkt me erg moeilijk trouwens, als bij de een de wens zo sterk is en bij de ander (partner) niet, pfff! Hopelijk zijn we het er over een tijd samen over eens )
Rexie :hug: volgende ronde dan maar!
Hier nog geen nieuws… Donderdag is mijn nod als ik op 28 dagen zit, maar meestal is mijn cyclus veel langer. Momenteel denk ik toch weer niet dat ik zwanger ben, maar woensdag moet ik naar de tandarts en die zal moeten verdoven dus nu ben ik aan het twijfelen of ik dan toch niet moet testen. Maar meestal test ik pas op dag 40 ofzo… weet nog niet goed wat te doen, anders moet ik maar met de tandarts bellen :think:
Hmmm, da’s idd lastig… Ik zou het voor de zekerheid toch even doen denk ik, of gewoon melden bij de tandarts dat de mogelijkheid er is dat je zwanger zou kunen zijn. Ze mogen toch niet kletsen. Maar goed, dat moet je willen natuurlijk.
Spannend! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Nog niks Kee?
Hier niet een echte duidelijke eisprong gespot. Geen positieve digitale ovutest. En wel een donkere gewone (met streepjes). Maar of die nou positief was? Wel 2x geklust in die periode, dus de kans is er weer. Nu nog een dikke week wachten. :thumbup:
Nienke
hier nog steeds geen ongi, maar ik heb een testje gedaan op de dag dat ik naar de tandarts moest en die was negatief. Ik verwacht er dus ook niet te veel van, het beetje zwangerschapsverschijnselen die ik waren al een hele tijd geleden dus als ik zwanger was geweest dan had hij nu al positief moeten zijn. Ik hoop nu maar dat ik snel ongi word… Ik haat die lange cyclussen…
nienke: hmm :think: nu heb ik we al dikwijls gehoord dat zo’n ovulatietesten onduidelijk zijn. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
@kee…nog ff wachten dus.
Heb het soms ook hoor. beetje misselijk, beetje moe…dan ga je wel denken. maar ja, die dingen heb je misschien anders ook wel, alleen nu hoop je dat ze van de zw.schap komen. Zo gaat het bij mij tenminste.
Tja, die ovu testen. Beetje vaag soms. En als bijvoorbeeld je LH piek net begint als je je test net gedaan hebt, dan kan het ook zijn dat je hem net mist. Ik ga er daarom maar vanuit dat de eisprong dichtbij de donkerste ovu test zat. Nog een week wachten…
Nienke
Nienke :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
O wat lees ik nu Nien, ook voor een derde aan de klus , leuk!!!
Ben benieuwd , nog een paar dagen geduld lees ik. :-*
En jij alweer bijna 12 weken! :shock:
Tja, nog eventjes en dan weten we het weer. Zou wel sinds jaaaaren zijn dat ik een constante cyclus heb en een korte. Ben benieuwd of dat ook echt zo is.
Nienke
Hier dan toch :evil: :evil: op bezoek. Zal dus voor volgende ronde zijn…
Kee, jammer… :hug:
Op naar de volgende ronde! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Kee, jammer zeg. We kunnen samen naar de volgende ronde denk ik. Nog geen ongi, maar vandaag een negatieve test. Het is dag 23 en omdat ik al 2 keer een cyclus had van 22 dagen, dacht ik ff dat er een kans was. Maar denk dat het heel binnenkort wel einde verhaal is voor deze ronde.
Nienke
nienke en kee… :hug:
Nienke: :hug: 22 dagen is dan wel weer een korte cyclus. Hopelijk duurt het nu niet al te lang meer voor je duidelijkheid krijgt. Hier is de ongi al weer voorbij, dus vol goede moed voor de volgende ronde
Rustig hier!
Nu dag 28, maar nog geen ongi. Op dag 23 en 25 een test gedaan, maar negatief. Nog ff afwachten dus.
Wel raar hoor, mijn cycli waren 38 - 43 - 30 - 30 - 24 - 22 - 23 - 22 - ?? (minstens 28)
Nienke
He meiden, ik ben al maanden niet meer op KOK geweest, maar dit is een leuk onderwerp :lol: Nee, wij gaan nog niet voor een derde, ik heb nog niet eens een cyclus na de bevalling en geef nog borstvoeding waardoor onze kans sowieso erg klein is. Maar ik had al heel snel voor en na de bevalling het gevoel dat ik alles nog een keer wilde meemaken, voorzover het ooit nog zal lukken.
Nienke en Marieke, leuk jullie hier tegen te komen!
Nien nog steeds geen ongi?
Hoi Lieke hoe is het nu bij jullie?
Vergeet ik je helemaal te feliciteren Marieke :oops: Gefeliciteerd!!
Nienke, best spannend.
Oh. ik krijg er helemaal zin in. Het gaat hier trouwens uitstekend. Zoooo gezellig met 2 kindjes. (ok… ook wel wat druk soms :lol: ). Zal nog eens een foto plaatsen.
Thnx!
En jaaaaaaaaaaaaaaaaa plaats eens een foto! :inlove: