Wij gaan voor een 3de, wie nog meer?

Rexie. Maar je zit nu toch in je vruchtbare periode of niet?

Spring vanaf hier in he, haha dus kan zijn dat ik wat info mis :oops:

Duim voor je!!! :pray:

Kee. Dank je wel!

Haha geweldig zeg! Dan is dat wel enorm apart denk ik, als je geen kwaaltjes hebt eigenlijk en dan toch een positieve test :inlove:

Cin: Welkom!

-heb maar ff mn onderschrift weggehaald want die brengt iedereen maar in verwarring- :lol:

Nog steeds beroerd, borrelende darmen en zware borsten.

En MOEOEOEOEOEOEOE :zzz: :zzz: :zzz:

Kee: ergens benijd ik je wel hoor, niet merken dat je zwanger bent. Had je ook helemaal geen misselijkheid, of kwam dat pas later?

De enige keer dat ik echt iets voelde, was toen ik een mk kreeg… gevoelige (.)(.), opgeblazen gevoel, emotioneel,… ik snapte toen niet dat je niet kon merken dat je zwanger was. Ben hier ondertussen wel van terug gekomen :lol: Misselijk werd ik wel, niet lang na de test meestal en dan 6 maanden lang :x maar goed voor de rest bijna probleemloze zwangerschappen en bevallingen, dus mij hoor je niet klagen

Hoe is 't hier???

Wat zijn ‘we’ stil!

stilte voor de storm hoop ik…

gisteren (paar dagen voor NOD) stiekum een test gedaan, want ben zo moe en algeheel minnetjes, maar niet ziek als je begrijpt wat ik bedoel :slight_smile:

en misselijk.

Maar ja. test gedaan dus : een streepje.

Het is nog te vroeg… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:pray: spannend!!!

Spannend! Ik hoop dat je over een dag of wat een dikke 2e streepje hebt! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

heb ook nog even getemperatuurd: nog steeds hoog!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

waarom kan ik aan niets anders denken…?

Omdat het zoooo leuk en spannend is om ermee bezig te zijn…? :wink:

ach, een streepje is een streepje! voorzichtig gefeliciteerd!

hier is het ook een beetje afwachten voor mijn :evil: :evil: , heb zo af en toe de gedachte dat ik misschien zwanger ben. Het idee was om eerst een ronde af te wachten maar ik heb nu ook niet meteen opgelet wanneer wel of niet te klussen en dus alles kan. Niet echt veel tekenen (die heb ik dus niet) een vaag misselijk gevoel, wat meer gevoelige borsten, beter ruiken maar waarschijnlijk beeld ik het me allemaal een beetje in. Nog even afwachten dus (ik heb meestal lange cyclussen) ik test pas tegen 20 september

Hallo dames,

Merk dat ik hier toch wel vaak kom neuzen en dat het steeds meer gaat spelen. Jaaaa, ook wij gaan voor een 3e. Wel heel relaxt, als bescherming voor mezelf en omdat de 2e nog maar 8 maanden oud is. Ik hoop natuurlijk wel dat ik snel zwanger ben.

We hebben al een heel verleden achter de rug wat betreft zwanger worden. In het kort: 2003/2004 onregelmatige cyclus, na 10 maanden zwanger geworden van onze dochter (nu 4,5 jaar oud). Toen 3 miskramen, en na 2 jaar proberen eindelijk zwanger van onze zoon, nu dus 8 maanden oud. En nu heb ik dus regelmatige cyclussen, maar weer heel kort. Op dag 10 ongeveer een eisprong en op dag 21/22 ongesteld. Zou het voor de verandering eens mee gaan werken allemaal?

Ik zit nog midden in de babydingen, dus wat dat betreft zou het heel anders zijn dan 8 maanden geleden. Toen was het 4 jaar geleden dat ik de reiswieg, flesjes, spuugdoekjes, enz… gebruikte.

Rexie…spannend lees ik. Voor de rest moet ik er nog een beetje in komen hoor!

Maar goed, heb nu ook weer ovulatietesten gebruikt de afgelopen maanden. Nu ik vrij zeker weet hoe mijn cyclus in elkaar steekt, heb ik ook de digitale van CB gekocht. Zo leuk, die met een smiley! Maar wel duur, dus hopelijk hoef ik ze niet weer te kopen :wink:

Tot snel!

gr. Nienke

Rexie…ik heb ook getemperatuurd 5 jaar geleden. Is er een reden voor dat je het doet? duurt het allemaal wat langer?

@nienke2: nee, dit is ronde 1 (of twee als je ons per ongelukje dat eindigde in een MK bij 5 wkn meetelt. Heb ergens gelezen dat je temp weer omlaag gaat vlak voor je ongi. Daarom had ik even gekeken.

Bij de eerste was t in ronde 1 raak, bij de tweede in ronde 2. Nu ronde 3…? :mrgreen:

Hey Nienke!

Leuk dat jullie voor een derde gaan :inlove:

Om je alvast een hart onder de riem te steken; het kan ook heel anders verlopen dan je verwacht (of waar je bang voor bent).

Zie banner :wink:

Ik duim voor een lief brusje :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

rexie… :dance:

Beebiebeer! hey, das grappig. Bij jullie dus de 3e onderweg. En nu in 1 keer zonder problemen en gedoe? Lijkt me zo fijn dat het een keer zo kan. Succes met de zwangerschap! en gefeliciteerd.

Rexie. Nog geen testje ertegenaan? Hoge temp is goed. Ik wist altijd dat ik 12 dagen een hoge temp had, als het dag 13 nog was, dan werd ik snel ongi of ik was zwanger.

Je doet het om inzicht in je cyclus te krijgen?

gr. Nienke

Gisteren nog geen smiley. zal er zo nog een tegenaan gooien. Hopelijk een vette :smiley:

gisteravond nog getest… negatief

en vanochtend toch nog verrast door :evil: :evil: :evil: :evil:

Helaas…op naar ronde 2!

Nienke 2 spannend hoor!

@Rexie wrote:

gisteravond nog getest… negatief

en vanochtend toch nog verrast door :evil: :evil: :evil: :evil:

Helaas…op naar ronde 2!

Nienke 2 spannend hoor!

:hug:

He, jammer Rexie… Idd op naar ronde 2! :pray:

Nienke, ook spannend voor jullie dus!

Ook voor jullie draaien mijn duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Op naar de eerst komende :smiley: (smiley) en hopelijk de laatste :wink:

Hier blijven we (ik en mijn stokkies) ff flink rammelen… Ik bedenk me nu dat ik rond deze tijd, toen Tyhco zo’n 14 maanden was ik alweer zwanger raakte van Jesse (na een mk hiervoor). En als alles ‘normaal’ was dan zouden we weer graag een kindje willen verwelkomen (wilden graag 3 kindjes vrij dicht op elkaar, zo’n 2 jaar ertussen), maar we moeten eerst rust krijgen! Maar heb wel sterk het gevoel dat er wel een 3e komt, ooit! Tenzij manlief er helemaal klaar mee is… Blijft toch spannend!

Hoe is het met de rest???