Wij gaan voor een 3de, wie nog meer?

Ga woensdag (dan moet ik niet werken) foliumzuur kopen

Memmie: bah, zou ik ook niet direct enthousiast voor zijn, 2 keer verhuizen in een jaar (enfin in ieder geval hoef je dan niet alles uit te pakken), maar dan kan je in je eigen huis helemaal zoals je het zelf wou… Wij zijn ons huis aan het renoveren, momenteel is de badkamer aan de beurt (heb nu al een half jaar geen badkamer) enkel een douche en wc. Mijn man doet alles zelf daardoor duurt het zo lang, maar in oktober zou ze klaar moeten zijn. Ik leef dus al 4 jaar in een bouwwerf ook niet altijd even leuk, maar ook dit is nu helemaal zoals we zelf willen, plus de luxe van een ‘groot’ huis met tuin tegen een betaalbare prijs

Rexie; jij dus ook lange cyclussen. Is dit je eerste ronde na je mk ?(dikke :hug: trouwens daarvoor)

@Keetje: Hele lange, onregelmatige zyclussen zelfs. Stan niet te kijken van 38 dagen overtijd. Vorige keer toch echt kotsmisselijk geweest een paar dagen en hele opgezette borsten. Nou die tekenen herken ik wel :shock: Komen normaal niet bij een gewone cyclus voor.

Op dag 39 een test, negatief. Dag 41 ongesteld. En van mijn vorige twee zwangerschappen weet ik dat ik een vroeg eisprong heb (die zijn bevrucht op dag 9 en 11). DUs dat kan haast niet anders

Nu eerst ronde dus. Heb twee dagen geleden denk ik eisprong gehad dus we zullen t zien!

Jeetje . t Is nog vroeg. Sorry voor de typos :lol:

Spannend meiden!

Als ik jullie zo lees dan denk ik …ik wil ooook!

Vond het zooo leuk, die spanning! (totdat het te lang duurde natuurlijk).

Maar goed, gelukkig overheerst mijn verstand nog :wink:

Rexie: goed dat je lichaam gewoon verder gaat na je mk. Bij mij lag toen heel mijn cyclus in de war (waardoor ik hormonen moest krijgen om alles weer op gang te krijgen). 38 dagen is bij mij ook niet ongewoon en ik heb geen flauw idee wanneer mijn eisprong is, mijn kinderen waren altijd minder ver dan zou moeten zijn dus vrij laat veronderstel ik

Memmie: nog even wachten, maar dan kan je er weer volledig voor gaan

:silenced: :silenced: :silenced:

wij zijn bezig de financien helemaal in kaart te brengen naar wat gedonder met de b.elasting en dan kijken of ik er 10% tot 20 % bij kan gaan werken en dan kijken we verder … er is licht aan het eind van de hele lange tunnel :silenced: :silenced: :pray: :pray: :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: hoop dat alles goed komt!

:dance: Inge…gaaf!!!

wat leuk dat iedereen er voor gaat hier,

ik ben zelf nou meer aan de twijfelkant dat we toch maar zo ons gezin houden, de wens is en blijft,

maar ik vind het nou ook al l;euk , ik twijfel vrolijk verder hihihih

na het weekend heb ik weer mijn pete kindje in mijn armen gehad en dan denk ik er waarschijnlijk weer anders over hhihihh

Zou t? het is echt nog vroeg, maar heb 10 dagen geleden mijn eisprong gehad. Nu last van veel plassen, borrelende darmen en ongi gevoel. En zoals mijn man t treffend zei :je tieten zijn groter :roll:

Oeh, spannend Rexie!!! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

ik heb ook nog eens een nieuw ‘symptoom’: ben echt kotsmisselijk. Mijn lunch heeft t niet gehouden :oops:

Of zou ik t toch TE graag willen… :shifty:

Wie weet…?

Maar dan is je cyclus deze keer korter of niet???

Je zit in de klus-periode, of snap ik dat verkeerd???

Ik heb een lange cyclus, van gemiddeld 35 dagen dat klopt, maar ik heb een hele vroege eisprong (dag 8-10). Dus t zou kunnen, maar ik vind het allemaal wat raar. Misschien heb ik gewoon een virusje…zegt ze na een nachtje slapen

maar ook nu ben ik heel misselijk, en koffie… nee bedankt :sick:

Ik hoop voor je dat het ‘raak’ is en niet dat je hoofd/lichaam een spelletje met je speelt :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Dan kun je 14 dagen na je eisprong ‘al’ testen toch? Of moet je je hele cyclus wachten? Hoe was dat bij je andere kids?

Spannend rexie!!!

Ik duim alvast voor je!

Iedereen die nu bezig is voor een derde wonder, succes dames!

Wij willen eind volgend jaar zoiets voor een derde gaan. Dan gaat Levi ook naar school toe, en is Yari wat ouder.

Nu zou ik ook wel leuk vinden, maar ik weet wat me nog allemaal te wachten staat qua ontwikkeling mbt Yari en dat vind ik dan echt te zwaar als ik er ook nog zwanger bij ben (aangezien me tweede zwangerschap niet de aller fijnste zwangerschap was!).

breek ff in

meiden,

ik wil graag jullie hulp vragen bij de volgende poll :oops:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=92861

sorry voor het storen :oops: :oops: :oops:

iig bedankt voor een momentje van jullie tijd :-*

breekt weer uit

bij mijn andere kids had ik pas een positieve test een paar dagen na mijn NOD, maar de echo wees heel duidelijk uit dat de bevruchting echt veel eerder moest zijn geweest dan 14 dagen voor mijn NOD.

Blijkbaar bouwt het HCG bij mij langzaam op ? (…ben ook niet de lichtste, misschien is dat t?..) Moet in elk geval nog wachten tot de 10e voor een test, als ik het zolang volhou.

Al met al de hele dag beroerd geweest, en heb me gered op krentebollen en ontbijtkoek. Manlief had vanavond lekker licht gekookt, dus die heeft een dikke :thumbup: verdiend!

waarom kan ik nou aan niets anders denken… :shifty:

oeh rexie spannend! Wat heb je dan toch al vroeg symptomen ook

Bij mij is het nooit zo gegaan, symptomen kwamen later… Bij Briek testje gedaan omdat ik opnieuw naar de gyn moest om te kijken hoe mijn cyclus het deed (na mk problemen mee gehad) en ik nog steeds niet ongi was geworden (schrok me een bult dat ik zwanger was) en bij Tuur test gedaan omdat ik naar een feestje moest en ik op z’n minst van frustratie een wijntje wilde drinken (met plezier gelaten :lol: )

ik :pray: voor je, maar nu moet je nog zo lang wachten voor je kunt testen…

Cin. welkom

pegje: twijfelen en dromen is ook leuk…