Kee, leuk dat jullie er bijna weer voor gaan!! Spannend!
Ingemamavan2, dat klinkt goed! Geen duidelijke nee van je man! Fijn
Hier alles prima. Gisteren heerlijk geknuffeld met mān neefje. Zo lekker klein, bleef hem maar knuffelen en kusjes geven smelt
Toen rammelde ik wel even hard haha
Maar heb het ook weer over trouwen gehad, ik zou toch eigenlijk wel getrouwd willen zijn voordat de derde komt.
Hopelijk vraagt hij me dit jaar nog ten huwelijk!
Hallo,
weinig nieuws te melden, vandaag moest ik opnieuw aan het werk (had nog een weekje vakantie thuis) Bah!
Darkangel: af en toe een klein hintje kan misschien helpen
ingemamavan2: dat klinkt al iets beter dat het mag lopen zoals je zelf wil
memmie: oh, ook zoān duveltje: onze Tuur kan er ook wat van en de box is hier al een half jaar weg. Tuur schreeuwde moord en brand als hij er in moest. Hij heeft wel al geleerd (met vallen en opstaan :mrgreen: ) dat hij niet met zijn hoofd eerst uit de zetel kan, maar meneer hier wil persĆĀ© zelf de trappen op en af en niet kruipend maar staand. De deur kan geen halve seconde openstaan of hij zit op de trap. En alles wil hij zelf doen, ik mag hem met niets helpen, maar ik moet zeggen dat hij de dingen ook heel snel beet heeft. Nee, een babyātje is het echt niet meerā¦
Ik geef zelfs grote hints maar dat werkt ook niet
Hij weet dat ik wil trouwen en hij ook, dus ooit zal hij me vragen .
Tja, dan moet je afwachten darkangel
ingemamavan2ā¦ mooie planning. als ze 2 zijnā¦
Was je zo snel zwanger van de 1e 2?
enne hier een mama met 2 kleintjes in de luiersā¦ vind het wel fijn dat ze maar 17.5 mnd schelen, MAAR moet er wel bijzeggen dat ik meteen heb gezegd dat nr 3 welkom is als er teminste 1 op school zitā¦
Darkangelā¦ dit jaar duurt niet lang meerā¦ :mrgreen:
hier doen we nog rustig aanā¦ zijn veel veranderingen.
ik ben nog steeds werkzoekende. mijn vader sukkelt met zijn gezondheid. en er is een mogelijkheid dat wij eind dit jaar het huis kunnen uitbreidenā¦ (als het allemaal lukt dan)
dus een 3e doen we nog even rustigā¦ maar ja kan goed zijn dat aan het eind van het jaar de uitbreiding van het huis niet doorgaat, wij gaan verhuizen en nr 3 snel erachteraan komtā¦
@Pitje27 wrote:
ingemamavan2ā¦ mooie planning. als ze 2 zijnā¦
Was je zo snel zwanger van de 1e 2?
dtje de eerste was een (ongelukkig gelukje) en de
2de 3de ronde na hormoon spiraal....
dus ik verwacht bij de 3de als die komen mag ook binnen 6 maand wel zwanger te zijn
ik kom ook weer even spieken.
Inge, fijn dat je man toch nog een beetje twijfelt en geen duidelijke nee verkoopt. Dat geeft weer hoop.
Van mijn 1e was ik ook per ongeluk zwanger. Van de tweede in de 6e ronde. Toen ik eenmaal ovutesten gebruikte was het binnen 2 maanden raak. Mijn cyclus wijkt een beetje af dus we klusten helemaal verkeerd.
Stiekem verwacht ik dus ook binnen 6 rondes wel zwanger te zijnā¦ :silenced:
Pitje, die van mij schelen ook ongeveer 17,5 maand.
De oudste is inmiddels uit de luiers en zit op school. De jongste maakt nu af en toe gebruik van het potje.
Dus nr. 3 wordt straks de enige in de luiers :inlove:
Morgen zit mijn vakantie erop en moet ik weer werken.
Aan de ene kant jammer maar aan de andere kant heb ik er ook wel weer zin in.
spannend hier zeg zovelen die er voor gaan ,
ik ben peggy ik heb een tijdje meegeschreven , maar ik lees ook meer mee
wij zelf zijn al meer dan een jaar aan het twijfelen, en een tijdje terug was ik er uit, we gaan voor een 3de , maar noutoch weer die twijfels,
d emeiden zijn noou vrij groot , ik ben al een tijd uit de luiers, (heerlijk) ik kan effe snel met ze de auto in geen hele koffer dat ik mee moet nemen voor een baby ,
en kan ik dat LATER wel allemaal betalen, we zijn gewone werkende mensen, hij 5 dagen ik 3 , maar kan ik dan de studieāw voor 3 betalen, en alle andere dingen, wat heb ik liever , meer luxe voor de kinderen of nog een kindje er bij ,
ik blijf twijfelen, mijn verstand zegt nee ,maar mijn hart schreeuwt ja
die twijvels heb ik idd ook gehad maar dat zien we dan wel weer en wie zegt dat ze all 3 willen studeren misschien gaan ze wel werken leren doen en dan heb je je daar zo druk om gemaakt we zien wel.
de oudste zal ws precies 4 jaar zijn als deze spruit word geboren en de middelste net geen 2 jaar.
ze hebben wel veel aan elkaar met spele straks dat is leuk
Ik ben een keer naar een paranormale beurs geweestā¦
En een zoān medium zei tegen mij: āLuister altijd met je hart, die heeft het juiste antwoord. Je verstand zit alleen maar in de wegā
vond het wel een mooie.
Het financiele plaatje zien we dan inderdaad wel. Wij sparen voor beide kinderen voor hun studie later. Daar kunnen ze ruimschoots een normale studie van betalen.
Voor de rest kunnen ze werken of lenen bij de IB-groep (of hoe dat nu ook heet)
Hier ook nog de twijfel, ook bij mij.
We hebben maar 3 slaapkamers dus zouden er 2 bij elkaar moeten en dat zie ik nog niet zo zitten. Financieel maak ik me niet druk.
Ik praat er wel vaak over met mijn partner, maar hij wil nog niet. Ik hoop dat hij begin volgend jaar er wel klaar voor is.
Vanaf medio september ga ik 6 zondagen naar een praatgroep, ik hoop dat dat me helpt om weer te genieten van mijn leven
Ik denk dat de twijfels en de voors- en de tegens hier al heel regelmatig besproken zijn. Ik had het er laatst over met een collega, rationeel moet er geen derde kind komen, het is een emotionele beslissingā¦ Ben nu aan mijn laatste week voorbehoedsmiddelen bezig en vanaf volgende week gaan we er terug voorā¦ We zien wel, ik heb geen glazen bol om in de toekomst te kijken
zo vandaag laatste nuvaring verwijderdā¦ Nu even een ronde op gang komen van de cyclus en dan mag ons derde kindje komen :dance:
kee spannend zegā¦
hoihoi!
na een beetje onverstandig āklussenā en iets te lang overtijd (vroege miskraam?)zijn we dr toch overuit: -heel emotionele beslissing idd- hier moet ook een derde kindje komen! Er zijn alleen maar practische opstakels, ons hart zegt dat we t gewoon moeten doen.
Condooms opgeborgen en we zien t wel!
Ik heb al twee zoons, van 4 en 2.
Liefs en succes
wat leuke 3de kindjes suc6 dames
Kee, spannennnnddd!!!
Rexie, voor jou ook!
Suc6 en veel plezier met klussen voor jullie 3e wondertje(s)!
Hier net terug van vakantieā¦wat gaat de tijd snellll!!!
Gisteren is onze oudste alweer 3 jaar geworden :shock:
Al een beetje op de camping gevierd en zondag het echt feestje!
Rexie: dan gaan we er dus samen voorā¦
goed, nu even afwachten hoelang mijn (veel te lange) cyclussen nu weer gaan worden, start op 35 dagenā¦
Memmie: leuk feestje gehad?
Jaaaa! We hebben 2 heerlijke dagen gehad!
Eerst op de camping en gisteren hebben we Tycho zijn verjaardag thuis gevierd voor de ārestā. Erg gezellig!
Ik ben ook gestopt met de pil, maar niet om zwanger te worden hoor!
Heb al een hele lange tijd erg last van hoofdpijn. Soms zo erg dat ik er beroerd van was en over moest geven. Moet nu 2 maanden stoppen met de pil en dan kijken of het misschien daar aan ligt.
Heb nog steeds wel hoofdpijn, maar niet zo extreem meer.
Het krieblet nog steeds enorm! Zeker als er allemaal babyās in de buurt zijn (zoals gisteren op het feestje, 3 van die heeeeerlijke zachte lekker ruikende poppies :inlove: :inlove: :inlove: ). Ik hoop ook zo dat het āstraksā allemaal mooi en gestrucureerd is en gaat en dat we dan de wens voor een 3e wondertje uit kunnen laten komen.
Eerst moeten we weer verhuizenā¦ (wonen net een half jaar in dit huis) Het huis waar we tijdelijk in wonen tot ons eigen klaar is (nieuwbouw, hoekwoning) was verkocht, dus wij wat anders zoeken en gevonden (vrienden van ons). Is het toch niet verkocht, maar wij hadden het al toegezegd en jahā¦ wat doe je dan??? Het zijn wel vrienden die erop rekenen. Ook is het huis waar we per okt in komen een stuk confortabeler en heeft een slaapkamer meer zodat Jesse op een eigen kamertje kan :dance: :silenced: :oops: Het is weer voor een half jaar, dan is ons eigen huis ook klaar. Maar wat een gedoe zegā¦Pfff! 2x verhuizen in dik een jaar :shock: Bah!
Dus als we eindelijjk echt gesetteld zijn in ons nieuwe huis en als alles rondom Tycho goed geregeld is en ik heb eindelijk vaste uren/dagen op mijn werk dan kijken we wel weer eensā¦ lijkt nog zo ver weg, maar het kan ook snel gaan allemaal! Afwachtenā¦ echt mijn sterkste kant :liar:
Kee, jij hebt dus ook lange cycliā¦balen! Ik ben ook altijd erg onregelmatig geweest, varierend tussen de 28 en 39 dagenā¦lastig!
Hopelijk komt jullie wens voor een 3e kindje snel uit!
Gezellig, zo samen met Rexie!
Hoe is het met de rest??? Enmet de zwangere meiden???
Vast druk aan het kletsen bij de 9 maanden mamaās