Wij gaan voor een 3de, wie nog meer?

ja idd ik ben na de pil 1 keer ongesteld geweest dit hadden we echt niet verwacht mn eerste 2(1keer ma) was ik met 1maand zwanger en over dreumes 2 hebben we bijna 6 mnd gedaan, en we hebben t maar 1 keer gedaan in de vruchtbare tijd :oops:

Onze oudste is 16 maart jarig dus hoop voor hem dat de beeb of er ruim voor word geboren of ver erna (1ste zwangerschap 1week overtijd en 2de zwangerschap 1week te vroeg)

nou ja eerst de echo maar afwachten of t allemaal goed is,ben wel wat minder zenuwachtig enzo als bij de andere 2 heeeeel erg raar.

tamara heel herkenbaar hoor dat je minder zenuwachtig bent…

had ik juist bij de 2e.

Tamara dan mag ik je nu echt officieel feliciteren, het is nu over duidelijk!

GEFELICITEERD meis! Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe!

Dank je wel allemaal hahah schrijf ik hier boven dat ik veel minder zenuwachtig ben nou de twijvels van of t wel goed is/gaat slaan alweer toe.

Ik was de afgelopen dagen erg misselijk maar dat kwam dus door de buikgriep erge diarree :shock:

dus niet meer misselijk ja de koffie smaakt erg vreemd :think: terwijl ik voorheen rookverslaafd was mar al jaren gestopt ben maar nu dus koffie verslaafd ik kan echt niet zonder maar nu begint ttoch vreemd te ruiken hahaha.

dus hier ook weer onzeker wilde dat dat eens over was na 2 kinderen helaas dus er zit niks anders op om in spanning t ezitten tot 4 augustus

Ik heb wel een beetje een bolle buik erg leuk zou je zeggen maar we willen t tot t echo geheim houden, lang leve de wijde truitjes (houd ik niet zo van altijd jurkjes en strakke truitjes)

ik heb gister lang met mijn vriend gepraat en ik ga hier niet meer mee schrijven :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

@ingemamavan2 wrote:

ik heb gister lang met mijn vriend gepraat en ik ga hier niet meer mee schrijven :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

:hug: :hug: :hug: :hug:

misschien over een paar maanden dat hij wel wil… :pray:

ingemamavan2 :hug:

@tamara24 wrote:

ingemamavan2 :hug:

:hug: :hug: :hug:

Tamara gefeliciteerd!!! :dance:

Ben even afwezig geweest, druk druk druk.

Zieke kids, man en zelf ook ziek geweest. Dus even :thumbdown:

Verder gaat alles oke. We willen nog steeds een derde maar willen ook nog even wachten.

Wel ga ik vandaag of morgen wel een testje doen. Ben zo misselijk geweest de afgelopen dagen en moe dat ik (hoewel ik vrijwel zeker weet dat het een virus is geweest) toch het zekere voor het onzekere wil nemen. Ik menstrueer nl niet tijdens de stopweken van de pil dus tja…

Inge… :hug:

Smurf, beterschap daar! :hug:

Lastig (maar wel lekker) dat je niet ongi wordt tijdens de stopweek.

Dan (ook al denk je aan een virus) zou ik voor de zekerheid ook ff checken, zeker bij die klachten!

Hopelijk is alles snel weer ok bij jullie!

Mieden, fijn weekend!

Wordt weer zweten en puffen… Hoeft van mij niet zo heet…('t is ook nooit goed :roll: )

:-*

Trouwens, ik rammel mij te pletter… Ik zie zoveel baby’s om mij heen :inlove:

Toen Tycho deze leeftijd had die Jesse nu heeft, bleek ik onverwacht zwanger. Helaas is dit toen mis gegaan, maar was ik daarna snel zwanger van Jesse.

Mijn kleine mannetje is alweer bijna 1 jaar! Waar is de tijd gebleven?! En waar is mijn baby gebleven?! Hij loopt nu de hele kamer rond… echt geen baby meer. Toch vind ik deze leeftijd ook erg leuk! :inlove:

Ik heb even het hele topic doorgelezen.

Ik herken veel van wat er geschreven wordt over de twijfels.

Ik rammel ontzettend :slight_smile:

Mijn verstand zegt dat we nog moeten wachten maar mijn hart zegt wat anders :wink:

Maar m’n man is er nog niet aan toe dus ik moet wel wachten.

Ik hoop dat we eind dit jaar voor de 3e kunnen gaan!

Ik dacht niemand schrijft hier meer ,want ik kreeg geen mailtjes meer dat er een nieuwe post was…HIHIH lees ik ineens allemaal nieuwe ontwikkelingen …

Toch maar gewoon zelf langs waaien hier

Gefeliciteerd Tamara super gaaf…

Inge mamavan2 ik denk aan je…

heb even niks te melden eigenlijk…geniet wel heerlijk van het afgekoelde weer vandaag HIHI…kom gauw weer

Hallo,

Ben terug na een heerlijke vakantie in Italië (die heel welkom was na een moeilijk einde van de maand juni…) Ben heerlijk ontspannen, heb lekker genoten van de wijntjes die ik zonder problemen mocht drinken, lekker alles gegeten wat ik wou, kortom het nog even hebben van mijn lichaam alleen voor mezelf en nu ben ik er klaar voor… Vanmorgen begonnen met mijn laatste stopweek, dan nog 3 weken voorbehoedsmiddelen en dan gaan we er terug voor :dance:

darkangel: welkom, hoop dat je man er snel klaar voor is!

Memmie:zie dat ook met Tuur, dat is echt geen baby meer. Tijd voor een nieuwe :wink: Maar idd een leuke leeftijd, ze leren nu in een keer zoveel, lopen, zelf eten, drinken, spreken…

smf: en wat zei de test, hopelijk is het de uitslag die je wil

inge: :hug: hopelijk kan je hier snel terug mee schrijven :hug:

Tamara: gefeliciteerd

Romayne: welkom

Sidny: :hug: nieuwe ronde, nieuwe kansen…

kee spannend…

Ik heb het hier al, het gevoel dat Jesse geen echte baby meer is :shock: :? De 1e tandjes zijn er, hij draait rond in de box en verschuift zich van links naar rechts. Draait op z’n buik… Dat echte pasgeborene baby is er al een tijdje vanaf, al vinden omstanders hem toch erg klein en ‘baby’ Maar goed, hier duurt het nog even voor we aan een 3e gaan beginnnen, Als we groter wonen en Jesse 3 is. Wel is het zo dat Patrick daar echt achter staat; Hij zegt het zelf. Als ik heb nu heb over de toekomst zegt Patrick wel, als Jesse 5-6 is zal de beeb alweer 2 zijn… :shock: Nou, nog even niet zover denken. 1 ding tegelijk :shock: Nu eerst maar Jesse zien groeien eeennuuhhh…

nu even herhalingsreceptje regelen want ben bijna door de pilstrip heen :shock: ( laatste pil vandaag, helpppppp )

DarkAngel, welkom hier! Ook nog ff in de wacht dus…

Kee, fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad! En dat je heeerlijk hebt kunnen genieten van het eten en de wijntjes :smiley:

Je mag weer bijna… spannend!!!

Mlk, de tijd gaat zoooo snel! Wat heeft je zoontje een mooie naam :inlove: :mrgreen:

Jij moet dus ook nog een paar jaartjes ‘rammelen’…

Idd eerst maar heerlijk gnieten van jullie mannetje!

enneuhhhh, goed dat je 't zegt… ben ook met mijn laatste strip bezig! Moet ook snel bestellen!

Jesse is inmiddels een jaar geworden, dus ik ben helemaal baby-loos… :frowning:

Kleine man gaat ook veel te snel! Hij liep met 11 mndn en klimt sinds dinsdag ook op de bank… zijn we mooooooi klaar mee :roll:

Meneertje gaat er nl niet fatsoenlijk af, nee…loopt, kruipt, duikt, rolt er zo vanaf en dat kan dus niet als we er NIET bij zijn. Heb nu ogen in heel mijn hoofd nodig!!!

Gelukkig staat de box nog in huis. Hij moppert eerst soms even, maar kan er ook nog heel leuk in spelen gelukkig!

Hoe is het met de rest???

Zwangere meiden ook alles goed???

word niet zo veel gekwebbeld meer hier of is iedereen op vakantie ??

sssssssssssstttttttttttt : :silenced: :silenced: :silenced: :silenced:

ik heb al paar keer misschien gehoord en geen duidelijke "nee dat weet je toch’’ meer :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ooooohhhh, Ingemamavan2 :pray: :pray: :pray:

Het is idd geen duidelijke NEE!!!

Misschien is hoopvol! Ik hoop het voor je! :pray:

Idd erg rustig hier… hopelijk door heerlijke vrije dagen en/of vakantie!

:silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced:

ik word volgend jaar augustus 25 en zou dan een mooi verjaardags kado vinden om dan te stoppen.:pray: :pray: :pray: … dus wie weet … en dan op mijn 50ste oma :angel:

:lol: Jij kijkt wel erg ver vooruit! :wink:

Het zou idd een mooi cadeautje zijn! Hopelijk is je vriend/man er dan ook aan toe! :pray:

ja wel een beetje want nu is nog zo snel en ik wil liever geen 2 in de luiers alle respect voor de mamas die het wel doen maar ik zie dat niet zitten…

niet om geld of zo maar om leeftijd… dus liever minimaal wel 2 jaar er tussen

en dec word m 1

dec 2011 word hij 2

en zou dan ongeveer weer mama kunnen zijn juni / juli 2012

vind ik wel mooi en is m 2,5 jaar en dtje net 8 jaar