romaye … :inlove:
dat zou ik ook wel willen maar mijn man is het er nog niet mee eens
Ik kon t gister niet laten :oops: maar dta was dus een omo witte test
En vanmorgen een licht streepje!!! :inlove: :dance: ik ga morgen nog een keer testen kijken of het idd zo is
julie horen van mij
Spannend, ik hoop het voor je
ik hoop het ook voor je
tamara… zou het al… :shifty: :shifty:
spannend… en gefeliciteerd (streep = streep)…
hier vandaag onderwerp 3e weer ter sprake gekomen… en wel door vriendlief…
complex verhaal maar het komt er op neer dat we bezig om te verhuizen/verbouwen.
en wat zegt lieffie… eh… als er 3 kinderen zijn… :shock: dusse wie weet mag ik binnenkort ook een andere banner maken… :shifty: (en bedoel ermee te stoppen he… zwanger worden… dat duurt nog wel even… zo snel al sommige doen… dat lukt ons niet)
ik vind het moeilijk mee te lezen hier omdat mijn vriend nr3 echt niet ziet zitten… en het bij mij voelt als honger wat niet te stillen is … dus ik denk dat ik voorlopig maar even niet ga lezen en mee schrijven hier
@ingemamavan2 wrote:
ik vind het moeilijk mee te lezen hier omdat mijn vriend nr3 echt niet ziet zitten… en het bij mij voelt als honger wat niet te stillen is … dus ik denk dat ik voorlopig maar even niet ga lezen en mee schrijven hier
ik snap je honger die niet te stillen is… eigenlijk heb ik dit ook gehad, mijn vriend wilde nooit een 3e (toen we net bij elkaar waren zei hij dat hij NOOIT kinderen wilde… en echt waar het in de beginperiode echt getwijfeld… ik wilde dus absoluut kinderen.
maar moet zeggen hij zegt zelf ook dat hij er zoveel plezier uithaalt … dit is ook een omslag, dus misschien dat je vriend ook nog bijdraait en tot die tijd… lekker hier mee babelen en zwijmelen… dan gaan wij dit gewoon lekker samen doen…
ik wil echt wel en als het aan mij zou liggen zou ik beginnen als ik 25 ben … (word augustus 24) en is mijn jongste ruim 2,5 en de oudste ongeveer 8 en groep 5 en de jongste peuterspeelzaal…
maar ja we zullen zien ik
deze zijn van vanochtend t verdubbeld met 48 dus ws zullen ze morgen beter zijn denk ik. maar eerder teste ik omo wit met deze testen(veel en veel te vroeg maar moest even kijken of ze geen vals pos. aangeaven hihiih)
We wachten af spannend we hadden als t zo mag zijn niet verwacht dat t zo snel zou gaan bij nr 2 duurde het bijna 6mnd en de eerste 1 mnd en voor nr 1 een MA gehad toen ook meteen zwanger
Dat streepje wordt wel duidelijker, alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
Tamara, ik zie ze ook :dance:
Gefeliciteerd meis! :inlove:
dank je wel!!
Heb er vanmiddag nog eentje gedaan en die was zelfs nog duidelijker
Ik ga morgenochtend nog eentje oden en dan bel ik de HA voor een verwijbrief voor de gyn (medische indicatie)
Het word steeds spannender de test was vandaag donkerder. tis net of t niet zo is zo raar ben veel rustiger als bij de eerste 2.
Ik heb bij al mn 2 zwangerschappen bloedingen gehad hoop dta dat wegblijft.
Ben nu al misselijk hoop dta t zo blijft en niet erger word ben bij onze tweede ruim 4mnd kots misselijk geweest.
EN nu al moe moe nou ja dat gaat uiteindelijk na 9maanden wel weer weg hihihihih.
en de bevalling daar zie ik geeneens tegenop heel raar,had ook wel een soort van stortbevallingen van 4 uur en 2 uurtjes in totaal tweede keer was ik nog maar net in t zoekenhuis en nu hoop ik ook wel op tijd te komen
Alleen t probleem (wat je probleem kunt noemen haha) ik heb nu al geen platte buik meer en kan t nog even verbergen ben zo opgeblazen dit buikje wat ik nu heb had ik bij de eerste met 12 weken.
En ja wijde kleding draag ik nooit, wil nog niks laten zien tot we een echo hebben gehad zal met 7 weken zijn dan gaan we het bekend maken
[/url]
:inlove: Tamara, da’s duidelijk hoor!! :thumbup: Gefeliciteerd! (je moet alleen op die pagina ingelogd zijn om de foto’s te bekijken… en niet iedereen heeft ook een login voor die site )
hoe krijg ik ze er wel goed op?
6juli
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NMH3XMNI.jpg
5juli
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TJIAKWBG.jpg
tamara… zoals ik al zei… streep is streep… :mrgreen: maarre
super zeg, gefeliciteerd… :-*
niks vaags meer aan denk ik :D
@tamara24 wrote:
niks vaags meer aan denk ik
zeer duidelijk… :mrgreen:
leuk joh… super… heolang hebben jullie erover gedaan? iets van 2 mnd of niet?