en we wachten nog steeds :? helemaal niks t mag d enaam bruin bloed niet hebben zo weinig ben ik niet gewent. wel steeds krampjes en zondag avond behoorlijke steken gehad hoop dat teven doorzet nu dit is ook niks
uhm geloof dat k na vandaag genezen ben van de 3de kinderwens…
de oudste hier van 4, is vanmiddag geen land mee t bezeilen…is drammerig en een drift/huilbui die nog bezig is… grrrrrrrr
jammer voor degene die ongi geworden zijn.
Goh, wat klink dat me bekent in de oren FN…
Hier ook een mannetje die NIET luisterd… :twisted: En een klein mannetje die jankerig is en niet wil slapen… vemoeiend!!!
Ben echt heel erg benieuwd wanneer de instanties contact met ons opnemen…
Tamara, anders toch nog een testje er tegen aan gooien?
Zo ik kom ook weer even melden!
Zoals jullie kunnen zien is het vandaag mijn NOD… eergisteren een negatieve test, maar geen bloed, geeft moed!
Heb voor mijn gevoel ook niet het idee dat de rode duiveltjes eraan zitten te komen. Ben met vlagen vandaag misselijk, licht in mijn hoofd en heb zo nu en dan steekjes in mijn onderbuik, maar anders dan normaal.
Nu kan mijn lichaam zich geweldig voor de gek houden hoor (heb ik vorig jaar wel gezien) vandaar dat ik er ook niet TE veel op wil hopen.
Mijn moeder vond dat ze het aan me kon zien, zij denkt dus dat ik zwanger ben en ook een vriendin van mij vroeg of ik zwanger was, omdat ik mijn tongpiercing uit heb moeten doen omdat het begon te ontsteken.
Ze zei dat komt door het veranderen van je hormoonhuishouding en toen ze dat zei, keek ze raar op en vroeg ze of ik zwanger was.
Drammerige, klierige, jankende, zeurende, vervelende, pestende, eigenzinnige (b)engeltjes… ik heb er hier twee rondlopen… de een is nog erger dan de ander. En toch sta ik te popelen om er weer een kleintje bij te hebben.
Las dat een oud schoolvriendinnetje van mij ook zwanger is van haar eerste, een ander schoolvriendinnetje is net bevallen, weer een andere heeft net haar kindje verloren met 35 weken… echt te zielig voor woorden als je de foto’s ziet, maar ze hebben het gelukkig wel een plekje kunnen geven, hoewel het je denk ik nooit echt los laat natuurlijk.
Ben echt vreselijk moe al dagen… lijkt echt alsof er te weinig slaapuren in mijn dag zitten.
Ik ga toch maar even stofzuigen… mijn hond verhaart als een gek! :shock: :roll:
Jee, met 35 weken je kindje verliezen… Lijkt me vreselijk Hoop dat nooit mee hoeven te maken. Collega van me heeft met 20 weken te horen gekregen dat ze een kindje kregen met open ruggetje, en nog wat kwaaltjes e.d. Dat kindje is met 23 weken geboren en lijkt me vreselijk ook :shock:
Hier ook een lastige peuter :shock: dan denk ik soms wel eens inderdaad, wat wil ik, echt nog een 3e? Maar ja, dan zie je Jesse weer die ook wel huilt hoor en soms denk ik daarvan ook van grr… wat wil je nou??? Maar die fases gaan ooit over en dan denk ik een kindje is toch het mooiste wat je in je leven kan krijgen? Op een lieve man na dan, waarmee je de kindjes kan maken… :inlove:
hoi nou toch nog even een test er tegen aan gegooit maar nee ik moe t echt afwachten tot t helemaal doorzet lekker irritant!
Hmmm… balen Tamara… :hug:
Broekje, spannend!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Idd gek he?! (erg) Lastige kids en TOCH de wens voor een 3e wondertje :inlove:
Jeetje… met 35 wkn… Niet best!
Nee… heb ook echt een potje zitten huilen toen ik het vernam.
Helemaal omdat ze al een zoontje heeft en dit was een meisje… maarja moeder natuur heeft zo haar eigen ondoorgrondelijke redenen denk ik dan maar. Je snapt het soms toch niet en ik denk dat je het ook niet moet willen snappen.
ja, ja… ik zit toch best wel in spanning hoor… normaal heb ik voor mijn menstruatie ook wel witte vloed, maar die is nu nergens te bekennen, althans niet in de normale proporties, dus vandaar denk ik ook mijn vermoeden dat mijn cyclus of wat langer is of… :inlove:
Maar ik wacht nog even braaf af
Hier dankzij alweer een week slecht slapen met de waterpokken van Tuur ook even op het einde van mijn latijn. Het arme ventje staat nu helemaal vol en hij heeft koorts en het jeukt zodat hij niet kan slapen (en ik dus ook niet). Ben op woensdag thuis van het werk, maar hij was zo hangerig, huilerig en vervelend dat ik er horendol van werd. Hij is nu trouwens ook niet echt goed aan het slapen. Dacht vandaag ook even is het wel verstandig om er 3 te nemen…
Broekie: spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Op 35 weken je kind verliezen: vreselijk!
tamma: lastig :hug:
KEE…Ik denk dat iedereen dat wel heeft als je in een periode zit waarin het allemaal wat druk is enz…als je weinig slaapt en zieke kinderen hebt daar wordt niemand blij van denk ik…en dan ga je twijfelen …kan ik dat wel met 3 enz enz…
wat erg zeg je kindje verliezen met 35 weken jakkes
Broekie dat is wel erg spannend zeg!!!
Tamara zo irritant he wachten!!!
ik wil het wel …ik wil het niet …ik wil het wel…ik wil het niet…ik wil het wel…
ik kan het niet…ik kan het wel…ik kan het niet…ik kan het wel…
Dikke kus
goedemorgen!!!
nou hier nog steeds geen duivels (ook niet zwanger hoor) zo irritant :wall:
ik wil rode duivels :lol:
Broekje, SPANNUUUNNNDDDD!!!
Nog steeds geen :evil: ? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Tamara, dan mogen ze ( :evil: ) idd ook wel snel komen he?!
Kun je weer verder…
er lijkt wat door te komen :dance:
ja hoor eindelijk vandaag :twisted: echt begonnen
hihih dta ik hier nog zo blij mee kn zijn :lol:
Nou dames,
Spannend was het zeker, maar nu is de uitslag bekend! :inlove:
IK BEN ZWANGER!!!
Het is aan de ene kant nog een beetje onwerkelijk, maar aan de andere kant had ik zo’n sterk gevoel dat ik zwanger ben.
En dat op de dag dat onze jongste op school ging wennen… voor haar een enorme mijlpaal natuurlijk en dan erachter komen dat je zo’n dag nog een keer gaat meemaken :mrgreen:
Nu lekker genieten van het idee/gevoel!
broekie… wat leuk… en wat snel zegt… 1x raak… :mrgreen:
Gefeliciteerd…
DANK JE WEL!!!
Nou inderdaad, wij hadden zelf het idee dat we wel even zouden moeten wachten. Ook omdat ik al best een lange tijd aan de pil zit.
Tja de eerste kwam door de pil heen
De tweede was ook na 1 x keer raak
en de derde dus ook… :inlove:
Wij hebben het vorig jaar ook geprobeerd, alleen was het in onze relatie toen niet helemaal lekker, we hebben het toen 3 maanden geprobeerd, maar niet zwanger geraakt.
Zei vanmorgen al tegen mijn man; Het heeft gewoon zo moeten zijn. Nu zit alles goed tussen ons en in ons gezin en het is in één keer raak!
whaaaa! Super gaaf Broekie :inlove: Lekker genieten!!!
Tamara :hug: en fijn dat je duidelijkheid hebt nu. Mijn duimen draaien voor jou hoor deze maand
broekie gefeliciteerd!!!
ach we we hebben geen haast gelukkig dit jaar zou wel leuk zijn dan hahaha de jongste is nu net 1 jaar
maar elke maan is t nu spannend natuurlijk hihihihiih
Hey Broekie wat super gaaf zeg…gefeliciteerd meid…geweldig