Wij gaan voor een 3de, wie nog meer?

Leuk! Ben ik niet de enige jonge mama! :mrgreen:

Hallo meiden!!!

Wat zijn sommige nog lekker jong :oops: jaloers :slight_smile:

nee hoor mag niet klagen ik hoop wel voor mn 30ste klaar te zijn en dat duurt nog 2 jaar dus het valt wel mee.

Nou wij hebben de problemen kamers en auto opgelost.

Er komt een grotere auto zon 7persoonsding dus ruimte zat.

En we gaan onze kleinste kamertej wat nu een computerdomein :shock: is omgetoverd tot babykamer.

Voor de baby willen we dan een wieg kopen waar hij/zij 6mnd in past en dan daarna de kamer van de middelste slaapt in ledikantje etc. die op de babykamer zetten en dan krijgt de middleste t bed van de oudste en de oudste een nieuw bed.

Op deze manier hoeven we niet veel aan te schaffen.

En ik heb een buggypod tweedehands gekocht. de oudste doet nu vaak erg lastig wil niet lopen dus die kan ik nu al mooi gebruiken .

Ik kan eerdaags al testen ben benieuwd al was t niet echt de bedoeling dta we al begonnen :oops: maar ach zij mn vriend hihihi

T is stillig hier :smiley:

Kon het niet laten om een testje te doen helaas(misschien logisch) negatief

Tamara; Het is inderdaad nogal stil hier hahaha

Leuk dat jullie een nieuwe auto gaan aanschaffen, weten jullie ook al welke? Tegenwoordig heb je zoveel keuze in mpv’s.

Balen van je negatieve test, maar misschien inderdaad gewoon te vroeg getest. Ik ga volgend weekend testen (als ik niet ongi ben geworden).

Ach… jong… wat is jong? Ik zeg altijd je bent zo jong als je je voelt :wink:

En geloof me op dit moment voel ik me 80! Ben gisteren onwijs door mijn rug gegaan, toen ik mijn fiets op slot zette. :frowning:

Dus lekker aan de pijnstillers en rustig aan doen.

het word een opel zafira maar wel een sprtieve uitvoering anders owr het helemaal zon burgerbak hihihih

Wat balen van je rug joh!! heb t een keer gehad en kon echt 2 weken lang alleen maar op een stoel zitten of liggen vreselijk!!! gelukkig nog geen kinderen anders is t nog erger!!

Ik heb altijd meteen een goede cyclus na t stoppen van de pil dus dat zal nu ook wel heb mn ei gevoeld tussen 24/26 had toen erge buikpijn onderin en oten was het in ene weg maar 2 dagen lang pijn gehad niet fijn. we zullen zien zit geen haast achter

Hay Meiden!

Spannend voor jullie Broekie en Tamara (hopelijk te vroeg)!

Ik ben weer aan de pil gegaan… Gisteren de laatste pil van mijn 1e strip gehad, dus mijn 2e ongi (na 1,5 jaar; zwangerschap en BV) zit er weer aan te komen…

Het blijft kriebelen! Gisteren naar mijn vriendin geweest die 2 weken geleden is bevallen (ks) van een 2-ling :inlove: :inlove: Zooooo mooi, zo piep-klein, zo vertederend!

Maar goed, hier is het balletje voor Tycho gaan rollen (onderzoek zh) en dat was best heftig moet ik zeggen!

Tycho wordt/is aangemeld bij het MOD (medisch orthopedagogisch dagcentrum). Kijken of ze hem daar goed kunnen sturen en ons van daaruit ook kunnen begeleiden daarin. Pffff… Hij had het zelfs al over speciaal onderwijs :shock: Vond ik wel erg ver gaan meteen… Eerst maar even kijken hoe hij het daar gaat doen. We moeten nu afwachten wanneer de instanites contact met ons opnemen.

Hoor er veel goede verhalen over! Dus dat geeft met veel hoop!

En zo hopen we het thuis ‘rustiger’ en ‘gezelliger’ te krijgen/hebben en dan kijken we (als we gesetteld zijn in ons nieuwe huis) weer vooruit en hopelijk met een 3e wondertje in dat beeld :inlove:

Broekie, ik kan je de hand schudden…

Heb ook al een hele tijd erg last van mijn (vooral) onderrug. woensdag schoot het er ook nog eens iets hoger erin, nadat ik van de drempel af ging :wall: Ging niet zoals het moest dussss.

Ik hoop dat je er snel vanaf bent! :hug:

En, nog leuke plannen voor het zonnige weekend???

Onze mannetjes worden vanmiddag opgehaald door opa en oma en komen zondagochtend weer terug. Mijn man (merijn) heeft morgen een etentje en ik een avondje uit (naar hypnoseshow) met mijn twinsister.

Mijn ouders konden niet oppassen en opa en oma wilden de mannetjes graaaaag weer zien dus blijven ze 2 nachtjes logeren. Heerlijk ff! :silenced: :oops:

Meiden, fijn weekend!

:-*

(mijn duimen draaien!)

Hallo,

Vrijdag :dance: Weekend :dance: En goed weer :dance:

Wat een jonge mama’s hier, voel ik mij wel een oude doos… Ach je bent idd zo jong als je je voelt.

Memmie: :hug: goed dat er mensen zijn die je willen helpen, maar toch erg confronterend allemaal…

tamara: hopelijk te vroeg getest, nog even afwachten, spannend!

broekie: klinkt pijnlijk die rug :hug:

ik was jullie even kwijt… :oops:

broekie heb je de kinderwagen gekocht?

zie dat je gestopt bent met roken… :clap:

kee… tja kennen elkaar al… :mrgreen: leuk dat jullie de beslissing al hebben genomen… hier nog even rust… na de hectische tijd met Aukje… (en helaas nog niet helemaal afgerond :roll: )

tamara… in onze auto ford focus station zouden 3 stoeltjes kunnen. mijn broer heeft een opel zafira… maar ja leuk dat je zoveel zitplaatsen hebt… jammer alleen dan je bijna geen kofferruimte (voor bv een kinderwagen) hebt…

louise… welkom.

wij zijn op het punt dat als het ons gegund is (vlgs mij zie ik eerst iedereen zwanger worden en dan ik een keer… :shifty: ) dat wij graag een 3e zouden willen.

maar termijn zitten we een beetje te bedenken… rond sept wil ik/wij er weer eens over nadenken, maar en zien dan wel weer…

Angela… ook jij welkom. leuk dat jullie nu al voor een 3e gaan… of al zwanger zijn…

kee werk… ik ben werkzoekende… momenteel heb ik een tijdelijke baan van 8 uurtje per wk (en mocht het mogelijk zijn meer) maar wil een baan voor max 16-18 uur p.w.

ingrid… leuk dat je er ook weer bent (alhoewel ik hier ook even niet was geweest)

ik ben trouwens 29 (nov 30 maarre… :silenced: )

enne kee… hou oud ben jij dan?

hey meiden :smiley:

Wat een heerlijk weer he!

Tamara, spannend zeg mijn duimen draaien. Hopelijk heb je te vroeg getest :pray:

Broekie hoe gaat het nu met je rug? dikke knuf :hug:

Pitje, september is al bijna :mrgreen: leuk!! Wij april zo’n beetje.

Angela, en en en nog getest???

Memmie, dikke knuf :hug: Ben benieuwd of er wat uit de onderzoeken komt waar jullie hem dan ook gericht mee kunnen helpen. En er rust komt :-*

Kee, inmiddels weer een beetje kunnen bijslapen?

Oh de kleine wil nu echt eten, kom later weer ff verder reageren.

ben ik weer :mrgreen:

Zijn hier lekker van het mooie weer aan het genieten. Verder is T.ygo vanaf afgelopen dinsdag ziek geweest…hoge koorts, spugen en niet willen eten en drinken.

Ook nog bij de HAP gezeten ter controle, zag mijn geest alweer dwalen net als vorige keer. Gelukkig lijkt hij nu weer op te gaan knappen. :pray:

En leeftijden ach, zegt mij niet zo veel eerlijk gezegd.Je bent zo oud als dat je je voelt…zelf word ik volgende week 32.

Fijne dag allemaal, de oudste wil nu ook aandacht hihi.

goedemorgen alemaal, denk dat t deze maand niets word gisternegatief getest (andere zwangerschappen zeker 4dgn voor nod positief ) heb af en toe krmapen mn ongi lijkt er wel aan te komen een deze dagen

Hallo Allemaal

Moet nog even bijlezen hoor ,maar wou toch even kwijt dat ik blijf twijfelen HIHI…

Niet eens perse dat ik twijfel over meer kinderen maar meer hoe het zou gaan met deze twee het is nu zo heerlijk hier ze kunnen heel goed met elkaar opschieten …verpest ik dat niet dan omdat wij graag meer kinderen zouden willen…en ik hoor overal verhalen over zware bevallingen met placenta’s die niet loslaten enz…ARGHHHHH daar wordt ik bang van…

Ik weet wel dat bij de tweede ik ook dezelfde dingen had toen dacht ik ook het is zo leuk met 1 kind straks wordt het niks met 2 HIHIH wat een rare kronkels in dit koppie…HERKENBAAR???

Ga broodje eten met de kids en dan weer naar school kom later weer!!!

hoi,

Hier ook iemand die kriebels heeft om voor een 3de kindje te gaan, maar twijfel nog. Mijn man ook. Oa om praktische dingen, maar ook aangezien mijn vorige zwangerschappen zwaar waren…(bekkeninstabiliteit en heel veel spugen(zelfs opgenomen geweest ivm uitdroging)).

dus lees effies met jullie mee als het mag…

Hoi FN welkom, tuurlijk kun je meelezen.

Helaas zijn hier de duivels gekomen toch weer een korte cyclus net als bij mn vorige zwangerschap 26 dgn dus dta zal wel zoiets blijven.

Ja praktische zaken we zouden straks geen kamertje meer over hebbne met een derd en er komt een andere auto maar dat zou er met 2 ook zijn gekomen want de auto die er nu is is te klein om met alle rotzooi op vakantie te gaan :oops:

Nu een astra en we gaan voor een zafira (merkgebonden ivm werk) maar vind eht mooie auto s.

grrrrr :wall: dit weekend zijn de waterpokken gearriveerd bij Tuur… Bah, eerste weekend goed weer, Briek waterpokken, tweede weekend goed weer Tuur waterpokken… Nu ka, ik wist dat het er zat aan te komen… Tuur lijkt er wel wat meer te hebben (of valt het misschien gewoon meer op omdat zijn lijfje kleiner is :think:) Wel bijna geen in zijn gezichtje. Hopelijk is hij er ook snel door en dan zijn we er vanaf

Tamaea: wat jammer voor jou :hug: Maar de nieuwe ronde kan weer van start, en korte cyclussen geven veel kansen…

FB: welkom; niet iedereen is hier effectief bezig dus lees maar mee

Sidny: jij ook welkom. Heel herkenbaar je gepieker!

Smurf: hopelijk ben jij ook snel door de ziekte

Pitje: ik word 33

kee… 33 is toch niet oud…

FN … welkom… en gewoon lekker meeschrijven.

tamara… :cry: :hug:

Tamara, jammer… :hug:

FN en Sidny welkom hier!

Wij gaan er ook nog niet voor, maar de wens is er wel! Idd gewoon lekker mee lezen en schrijven, gezellig!

Smurf, hoe is het nu met Tygo?

Broekje, hoe gaat het met het stoppen met roken??? Lukt het een beetje? En met je rug?

Pitje, september… leuk! Is al snel :dance:

Ik zit een beetje in spanning… heb mijn eerste pilstrip gehad, maar merkte dat ik 1 pil ergens vergeten ben :think: Ik weet zeker dat het niet in de eerste 8 dagen was en er staat in het boekje dat het in de 2e week geen kwaad kan, dat je dan gewoon tegen zwangerschap beschermd bent. Maar ben nu nog niet ongi geworden…? Vrijdag de laatste gehad. Nu las ik dat Smurf dat ook al 5 maanden niet heeft, een onttrekkingsbloeding in de stopweek, maar het maakt me wel een beetje zenuwachtig!

Hoe is het met de rest?

Nou zo raar gister wat bruinbloed begin ongie en vandaag helemaal niks meer is wel raar, nou ja ik weet t ook niet hahaha

heb ik ook wel eens gehad… helaas nooit zwanger.

maar hoop natuurlijk dat dit bij jouw juist het t.o.g. is en je juist wel zwanger bent…

Joehoe :dance: Ongi geworden!

Ben nog nooit zo blij geweest om ongi te worden, pfieuw!

(was van mij vorige pilperiode gewent dat er 2 dagen tussen het stoppen en de ongi zat en nu al 4!)

Tamara, ik heb met alle zwangerschappen (4) ook een beetje bruinbloed verlies gehad (innesteling), maar echt maar een paar druppeltjes.

Ik hoop voor je dat dat bij jou ook het geval is, al wil ik je geen valse hoop geven. 't Kan ook ineens losbarsten na bruinverlies…