Hahaha Kee, betekend dat je toch wat vaker moet komen schrijven
Nou we hebben nog genoeg te doen in huis
Nu hebben wij een huurwoning, misschien dat we hem t.z.t. kopen van de woningbouw, bevalt ons tot nu toe prima.
Het is een huis met enorm veel mogelijkheden en potentie.
Had al bedacht dat als we het kopen dat we de badkamer gaan verbouwen. Daar staat nu enkel een toilet, douche, wastafel en wasmachine aansltuiting. Wij willen dan het toilet verplaatsen zodat er een bad kan staan. We hebben 3 slaapkamers om de eerste verdieping, waarvan er 1 de helft van de woning is, deze zou nog in tweeĆĀ«n geslplitst kunnen worden en dan heb je op de eerste verdieping 4 kamers.
Op de zolder hebben we een wastafel met warm en koud water en dat staat in een nisje, hier zou je een inloopdouche kunnen maken (water aansluitingen zitten er al) En dan heb je je eigen douche
De woonkamer kan nog een stuk vergroot worden en zo zijn er nog wel wat dingen. Kan alleen geen dakkapel plaatsen, want ik heb zonnenpanelen op het dak
ps de klimop is al bijna weg! :mrgreen:
dat zal ik dan maar doenā¦
Wij hebben 4 slaapkamers waarvan 2 hele grote, de ene grote hebben wij aangeslagen en de andere is nu voor onze Tuur. Die slaapkamer willen we graag in 2 verdelen en dan zijn er 3 slaapkamers op de 2de verdieping. De andere kamer willen we graag houden als buro/logeerkamer.
De oorspronkelijke badkamer in dit huis was afschuwelijk lelijk en vooral heel roze (werkelijk alles was roos). Die is nu copleet gesloopt en de bedoeling is dat we nu een wastafel voor 2 installeren, een inloopdouche en een bad, de wc komt ook in een aparte ruimte, voorlopig hebben we nu dus enkel een douche en een wc op het gelijkvloers
Hallo allemaal!!!
Ik vroeg me af moeten julie ook allemaal aan een andere auto als er een derde komt of hoe gaan julie dat doen en wat voor auto hebben julie?
Keeā¦ :shock: afgrijselijk die badkamer!!!
Gelijk heb je dat je die hele badkamer eruit wil!
Tamara; Wij hebben een ford focus en voorlopig kom er echt geen andere auto. Misschien tzt als mijn hubbie eenmaal voor zichzelf is begonnen en het loopt een beetje, dat hij een andere auto neemt, maar voorlopig doen we het hiermee.
Denk dat het wel past hoor en anders lekker proppen Zitten ze in ieder geval lekker klem.
hahaha lekker klem maar moet jij 3 stoeltjes achterin zetten? wij hebben nu een maxi cosi tobi en eentje vanaf 3/4 jaar van maxi cosi en dan straks een gewone maxi cosi
Hahaha, nou ik heb een zitverhoger, een zitverhoger met leuning en dan hopelijk over niet al te lange tijd een maxicosi
Volgens mij past het allemaal net!
Ik vind 'em prachtig die badkamer!!!
Helemaal mijn stijl! :liar:
Wat lijkt het klein als er niets in staat he?!
We zijn afgelopen zondag ff stiekem naar de bouw van ons huis wezen kijkenā¦(alleen de fundering ligt er nu)
Wat klein :shock: dacht ikā¦
Maar goed, als je vanalles erin zet in gedachte dan viel het ook wel weer mee.
Tamara, wij hebben een Renault Megane (maar weet niet of we die dan ook nog hebben. Het is niet de jongste auto meerā¦ hebben 'em van mijn schoonouders overgenomen.) 3 achterin zou overigens wel kunnen.
Broekie, wil het stoppen een beetje??? :thumbup:
Jullie huis klinkt idd groot genoeg!
Meiden, fijn weekend! :-*
Ja, tot nu toe gaat het goed!
Mijn man dacht gisteren dat ik stiekem had zitten roken, na een onderzoekje bleek dat hij hem zelf had opgerookt
Jaaahaaa laat me niet zomaar beschuldigen natuurlijk! :snooty:
We hebben nu inderdaad een groot huis.
Het is echt een heel erg lekker huis met mogelijkheden en een rustige buurt, maar toch dicht bij de stad.
Er is lekker veel groen, veel speel mogelijkheden voor de kinderen, groot park nabij en het strand is ook niet zo gek ver fietsen, dus heerlijk.
Wordt alleen gek van de rommel in huis, maarjaā¦ we komen van een klein huisje met weinig ruimte en nu komen we dus kastruimte tekort. Dus moet eerst een aantal kasten gaan aanschaffen, maarjaā¦ kost allemaal zoveel geld tegenwoordigā¦ probeer marktplaats al een beetje in de gaten te houden, maar wil voor de kinderen geen grote eiken kast in hun kamer.
Maarjaā¦ komt allemaal wel goed!
Memmie, jullie komen dus straks in een heel nieuw huis, dat lijkt me ook wel erg leuk!
Je ziet het helemaal vanaf de grond af opgebouwd worden. En je kunt het meteen helemaal naar je eigen smaak inrichten.
Grrr :wall: :evil: Hier 100% zeker de waterpokken gearriveerd. Briek staat vol, gelukkig heeft hij er nu niet al te veel last van dat het zo blijft. Ben dus maar al voor een week opvang aan het organiseren. Net in de drukke maand op het werk natuurlijk ā¦ en wetende dat binnen een week of 2 dit opnieuw kan beginnen voor Tuur.
Ik heb gisteren wel mijn laatste doosje voorbehoedsmiddelen gekocht. Nog 3 maanden en wij gaan er terug voor :dance:. Hoop op een nieuw zomerkindje (augustus zou leuk zijn :silenced:)
Broekie: knap hoor! Enne zo vals beschuldigd wordenā¦Hij zou beter zelf niet meer roken, waren jullie trouwens niet samen gestopt :think:
Wij hebben trouwens ook eiken kasten in de kinderkamers, staat wel in ons klassiek herenhuis. Hebben toch wel even moeten zoeken (in de 2 gevallen pas kasten als onze kindjes al geboren waren)
Memmie: er zijn dus werkelijk mensen geweest (de vorige eigenaren) die dat een mooie bedkamer vonden :eh:
Lijkt idd wat kleiner als er niets in is, maar op plan kan er best veel inā¦
Tamara: :wij hebben een renault kangoo, 3 volwaardige zitplaatsen vanachter dus geen probleem lijkt me
Nee, helaas is mijn man niet samen met mij gestopt, is hij gewoon nog niet aan toe. Hij wil t.z.t. wel gaan stoppen, maar ik ben van mening dat je enkel en alleen kunt stoppen als je er 200% achter staat. En dat doet hij nu niet, dus laat het dan nog maar even door roken, hij rookt automatisch wel minder, omdat hij mij niet onnodig wil belasten
Vandaag lekker aan het werk geweest in de tuin, kwam mijn hoogzwangere vriendin nog tegen in de bouwmarkt, had gehoopt dat ze inmiddels al lag te puffen Maar helaas.
Maar we hebben gedaan wat ik gedaan wilde hebben.
Ohhh bah waterpokken. Mijn zoon merkte er haast niets van en had ook weinig pokken, maar dochterlief zat echt helemaal onder :shock: En hield ook lang aan, heeft er ook veel last van gehadā¦ vond het zo sneu, maarja ze moeten erdoor heen.
Denk dat we morgen misschien even naar een woonboulevard gaanā¦ even eruit en lekker kijken, kijken, kijken en niets kopen :lol: Maar wel ideeĆĀ«n op doen. :mrgreen:
Liefs, Sam
Zelf wil ik ook dolgraag voor een 3e. Zal me even voorstellen:
Ik ben Louise, 27 jaar oud woon samen met Patrick, 30. We hebben een dochter Elise van 10-08-2007 ( 2,5 ) en Jesse van 4-1-2010 ( nu dus 4 maanden )
Had tijdens mijn zwangerschap al het gevoel dat dit niet de laatste zwangerschap zou zijn. De zwangerschap van Elise ging geweldig, bij Jesse allemaal kwaaltjes en dat werkte niet echt mee. Maar ik heb tijdens zwangerschap nogal heel erg last van hormonen en mijn vriend vind dat niet zo prettig, dus hij wil eerst gewoon even genieten van me zo voor ik hem weer ga uitschelden e.d. :oops: Bovendien hebben we geen auto, dus moet alles lopend, met de bus, enz. Dus Hebben we besloten dat als Jesse naar de basisschool gaat, we voor een 3e kunnen. Ondanks de lastige start met Jesse en de zwangerschap, lijkt het me geweldig en 3 voelt voor mij compleet, dus misschien toch maar beter even te wachten wantā¦ Anders ben ik natuurlijk snel door de babyās heen
groetjes,
Louise
Louise, welkom hier!
Herkenbaar wat je schrijft! Ik had het ook, dat sterke gevoel dat Jesse nog niet mijn laatste zwangerschap was /kindje is. En ik hoop ook echt dat het hier rustiger wordt en dat er uiteindelijk nog een kindje mag komen. Idd wel over een aantal jaren.
Jeetje, heftige reactie op de zw hormonen, arme manā¦hahhaaa!
eerst maar lekker genieten van je ākoningskoppelā en dat zie je vanzelf wel weer!
Je schreef lastige start met Jesse (mooie naam :inlove: ), mag ik vragen waarom? Ben niet nieuwsgierig hoor :liar: wil alles alleen graag weten :mrgreen:
Broekie, lekker in de woonwinkels gestruind? Ideeen op gedaan?
Kee, suc6 met de āpokken-kindjesā (schrijf s, omdat je er zelf al vanuit gaat dat Tuur het vast ook krijgt ) ! Hopelijk krijgen ze er niet te veel last van! :hug:
Enneuhhā¦is ook een hele leuke maand, juli overigens ook
Memmie, de zwangerschap verliep met veel kwaaltjes, bekkenpijn, rug en buikklachten. De bevalling is begonnen door het breken van de vliezen en Jesse had in het vruchtwater gepoept. Ik hing een beetje tegen zwangerschapsdiabetes aan, dus al gyn bezoeken gehad maar mocht uiteindelijk weer terug naar de VK en toen gebeurde dit. Helaas dus toch ziekenhuis bevalling, Jesse woog 4235 gram, vrij zwaar dus maar dronk niet na de bevalling, kenmerk bij grotere kinderen. Zijn suiker is nooit getest, maar toen we thuis waren dronk hij toch niet en kreeg hij last van fladderen, toch suikertekort in ene dus. Bijgevoed, werkte niet en dus ziekenhuis in ( samen met mij, dezelfde avond nog ) Daarna ging ie prima drinken, dus dachten we dat we naar huis mochten, helaas was hij teveel afgevallen. Zo hebben we nog 3 dagen aangemodderd en dit heeft heel veel invloed gehad op mijn kraamtijd. Heel rotgevoel aan overgehouden, onzeker of hij wel genoeg dronk, enz. Uiteindelijk dronk hij goed met de kraamhulp, week erna was ie verkouden en kwam er weer heel veel uit en kwam ie weer weinig aan dus constant naar CB om hem te wegen. TOen kwam hij goed aan gelukkig, maar dit alles heeft nogal een knoop gelegd in mijn maagā¦ Maar ook de wil om het een 3e keer helemaal zelfverzekerd te doen en op de manier hoe ik het wil, zoals bij mān dochter thuis en zonder problemen, maar dan wel de rust nemen van de kraamtijd want bij mijn dochter heb ik mezelf tot ver gepushed en kon alles aan voor mijn gevoelā¦ Dit was ook zo maar heb zo niet ultiem genoten en dat zou ik dus dolgraag een X wel willenā¦ al weet ik dat het nooit zal gaan zoals ik helemaal wil, maar tochā¦ Jee lange uitleg en ben op visite bij schoonvader dus kom later weer even terug!
groetjes,
Louise
Jeetje, daās idd een domper in je kraamtijd! Kan me voorstellen dat je het graag nog eens mooi en vol zelfvertrouwen af wilt sluiten!
Jij gaf/geeft ook bv?
Wel een beetje herkenbaarā¦
Tycho heeft ook in het ziekehuis gelegen omdat hij teveel afgevallen was en veel uraten in zijn luiertje had. Dit de 3e en 4e dag van de kraamtijd. Vond dat ook echt een domper. Mijn bv kwam pas na 4 dagen op gang en had al gezegd hij krijgt niks, maar daar werd steeds niet naar geluisterd. Nog bijgevoed, maar dat was te laatā¦
Beide jongens hadden ook in het vruchtwater gepoept, maar omdat de bevallingen zo snel gingen mocht ik (gelukkig) thuis bevallen, omdat er geen tijd was om naar het ziekenhuis te gaan.
Tycho woog 4150 gr bij de geboorte en Jesse 4610 gr! Heb ook 2 flinke kereltjes gebaard :inlove: :inlove:
hai,
wat hebben jullie veel geschreven :o Moet echt ff bij gaan lezenā¦
Hier alles goed, druk druk druk dat wel. Maar ach, wie niet
Louise welkom! Ik herken je nog van zwanger worden na een mk.
Mijn tweede zwangerschap was ook zwaarder kwa kwaaltjes dan de eerste, de bevalling super maar de kraamtijd minder.
T.ygo was ook zwaar voor de termijn: met 36.5 wk namelijk al 3840 gram :mrgreen: Voldragen was het een ruime 9 ponder of 10 ponder geweestā¦gelukkig dacht moeder natuur daar anders over. Hij fladderde na de geboorte en kreeg uiteindelijk voor een aantal dagen een glucose infuus. KA en VK vroegen ook meteen of ik zwangerschapssuiker had. Niet dat ik wist in elk gevalā¦
Yuri was 8.5 pond dus baar schijnbaar flinke kerels :inlove:
Ga nu mijn bedje in duiken, probeer morgen ff bij te lezen en te reageren.
Hee, leuk zeg, jullie hebben beiden een beetje hetzelfde verhaal. Ik heb inderdaad borstvoeding gegeven, Jesse heeft tot 3 maanden gehad! Ik heb nooit echt zwangerschapsdiabetes gehad, maar wel een verstoord suikerspiegel. Bij Elise was lunchcurve goed, bij Jesse de 1e X niet, 2e X wel dus uiteindelijk geen zorgenā¦ maar toch 2 zware kinderen ( Elise was met 38 + 2 3920 en Jesse met 38 + 6 4235 dus ) De borstvoeding is dus uiteindelijk prima op gang gekomen, sterker nog de 2e dag begon hij uit de borst te drinken en de 3e dag ook. Helaas de 4e dag kwam hij pas aan door zijn dipje van 400 gram in 1 dag! Ik heb het hele ziekenhuis bezoek eigenlijk onzin gevonden :oops: tenminste, de 1e dag niet, hij dronk niet en fladderde maar de 3e nacht en 4e nacht dus wel. Hij kwam niet aan, maar dronk prima, sterker nog kolfde af en hij kreeg het binnen, zonder problemen! Heel hoop gedoe om niets dus geweest maar ja, er is een mooi mannetje uit voort gekomen.
Echter een 3e met een goede afsluiting zou zeer welkom zijn, echter (helaas) pas over een jaar of 3.
Wanneer willen jullie aan een 3e beginnen?
groetjes,
louise
Wij denken eraan om begin volgende jaar, maart zoān beetje voor een derde te gaan. Als T.ygo 1,5 is zeg maar.
Tussen de 1ste en de 2de zit 4 jr, nu willen we het liefst een kleiner lft verschil. Maar goed, je hebt het zelf niet voor het zeggen, voor hetzelfde geld duurt het weer een jaartje.
Komend najaar staat de zolder op het programma. Die moet gebeuren anders hebben we geen kamers :mrgreen:
Las nog iets over autoās. Wij hebben een citroen C5 station. Ik hoop ook maar dat het straks past naast elkaar: een maxi cosi, romer kid en maxi cosi tobi :shifty:
Had wel al bedacht, hoe vaak gebeurd het dat je alledrie naast elkaar zetā¦ Heel vaak ben ik alleen op pad met de kids of manlief. Ook lopen we veel. Dus tjaā¦de keren dat het zo is gaan we ff proppen :lol:
Of 1 stoeltje voorin en een van ons er tussen in achter.
Mag ik vragen waarom je nu een kleiner verschil ertussen wilt? Wij hebben er nu 2,5 jaar tussen zitten ( had minder kunnen zijn als het de 1e X meteen goed was gegaan maar goed ) En dat vind ik vrij lastig, nog 2 in de luiers en toch wel vrij druk even gehad de eerste wekenā¦ Nu gaat Jesse overal in mee maar nu straks 4 jaar leek me lekker, beiden op school en dan de beeb echte mama-baby tijdā¦ Jesse heeft dat dus niet echt, die moet al zān tijd met zān grote zus delenā¦ Maar hoor graag de voor en tegens ook al duurt het nog even Wij willen hier eerst trouwen, want dat zijn we nog niet
Zelf zegt aan de 1e kant mijn gevoel dat ik nu wel alweer zou willen, maar ben zelf ook wel blij dat ik nu al aardig hormonenvrij ben :oops: en als ik nog een X zwanger raak is dat zeker de laatste keer dus laat ik het nou niet allemaal TE snel willenā¦ dan is het echte baby-baby over 1,5 jaar misschien echt over :oops: En vind ook dat we wel echt van Jesse moeten genieten eerstā¦ Ben dus nu weer aan de pil ( wat ik na Elise nooit gedaan heb meer, daar hebben we het gewoon op de loop gelaten )
Ow, Jesse alertā¦
He meiden, ik wil ook graag meedoen.
Hee Smurfje, jij hier ook
Ik ben Angela, bijna 30 jaar ( oh wat klinkt dat oud) , maar nu nog 29 Martijn en ik zijn nu net 5 jaar getrouwd.
Wij hebben een zoontje van 4,5 jaar oud Elano en een meisje van morgen 9 maanden, Angelina.
Een hele tijd zaten we in de twijfel of we nu wel door wilden gaan voor een derde, in ieder geval zou het niet nu zijn.
Tot ik afgelopen donderdag positief testte met sensitest. Kon mijn ogen niet geloven aangezien ik nog geen cyclus heb door de bv en van die anderhalve keer stoeien
Erna nog een test gedaan van sensitest en die gaf negatief aan :shock:
Ik dacht dat die test corrupt was en liet het gaan. Maar omdat ik me zo anders voelde, lees moe/veel slaap, veel plassen en zo een hoofdpijn heb ik afgelopen weer zo een sensitest gedaan en die was weer posi :shock:
Toen er een cb achteraan met conceptie, geeft ie negatief aan :shock: . Toen was ik wel heel verdrietig, had er zo een zin in en snap er helemaal niets meer van.
Wat is het nou?
Ga vandaag nog een keer proberen met die goedkope kv testen.
In ieder geval heeft dit bij ons er wel toe geleid dat we NU doorgaan voor een derde kindje.
Nu maar hopen dat het net zo snel lukt als bij de andere kindjes.
Ik ga eerst maar eens testen of ik een ovulatie heb
Wel ben ik bang voor de bevalling omdat ik de laatste keer ontzettend ziek ben geweest door strep a, mijn dochtertje had het ook. Maar dat zal nu heel goed gemonitord worden.
Hier heerst ook het gevoel dat ons gezinnetje nog niet compleet is ondanks die prachtige kindjes die ik nu al heb. Mijn man voelt dit net zo.
Smurf wij zaten ook al te passen en te meten op de achterbank
Het klinkt heel overwogen hoor jullie beslissing en kamers is ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk
Kom zo weer even terug, Lina is klaar met haar box. Totzo!
hey Ang , welkom! Gezellig! Wat raar zeg die verschillende testuitslagen :think: Hopelijk is de KV morgen vet positief
Als ik deze maand niet ongi wordt in de stopweek gooi ik er ook weer eens een testje tegen aan. Niet omdat ik nu denk zwanger te zijn, die kans is uiteindelijk klein met de pil, maar meer omdat ik steeds mijn stopweek oversla. Om de twee maanden doe ik dan een goedkope KV test om een zwangerschap uit te sluitenā¦
Louise, de reden dat we nu een kleiner leeftijdsverschil willen is vooral doordat mijn man wel een keer uit de babies wil geraken :lol:
Bovendien wordt hij volgend jaar wel 34, en vanaf zijn 35ste vind hij het voor zichzelf wel welletjesā¦hahahaha dat is nl heeeel oud
Tis meer iets wat hij voor zichzelf in zijn hoofd heeft dus.
Maar goed, 2,5 jr is eigenlijk wel oke. En als het langer duurt (heb tussen Y,uri en T.ygo 3 vroege mk gehad) dan is het zo al weer langer.
T.ygo is alweer bijna 10 maanden nu, de tijd vliegt voorbij!!