carter: ik herken het inderdaad die machtstrijd meneer wil de boel regeren want het moet gaan ozals hij wil en accepteert geen nee.
Ik zet m (ligt aan hoe er zijn bui is) of op de gang (als meneer wat milder is) en soms als het echt heeeeeeel extreem is zet ik m in de achtertuin dat vind hij echt heel walgelijk (slaapkamers helpen inet want dan gaat hij alleen maar gooien en gillen met spullen en als de jongste saapt boven wil ik toch echt niet dat hij hem wakker blert. dus dan staat hij even in de tuin dat is altijd van korte duur want hij wil zo snel mogelijk weer naar binnen en kan zich dan meestal wel weer gedragen
Zo meiden,
Even vanaf de camping, waar het KOUD, maar droog is hahaha
Ik heb afgelopen zaterdag mijn laatste pil genomen, dus ik wacht op de rode vloed :mrgreen:
Een kennis van ons hier heeft een logeetje van 16 maanden bij zich en kon mezelf niet helpen door even weg te zwijmelen toen mijn kids met haar aan het spelen waren… wat een geweldig gezicht was dat, nu wil ik het nog meer dan dat ik al wilde hahaha
Gisteren reageerde onze dochter nog wel erg jaloers, met name als de kleine meid in de buurt van ‘HAAR’ papa kwam hahaha
Maar vandaag ging het erg goed!
Maar brrrr wat is het koud zeg, zo lekker de kachel aansteken hahaha
nog even met de honden wandelen in het bos, en dan lekker pannenkoekjes maken samen met de kinderen
Liefs, Sam
IK ben nu ongi vanwege stop week pil maar ik weet nog even niet of ik nu gewoon weer even doorga met d epil of dat ik alvast ga “ontpillen” heb een nogal korte cyclus van mezelf ben ik bij de laatste zwangerschap achtergekomen, dus we warne oten meestal te laat hahahahaha.
Nou het is bij mij eindelijk doorgebroken (de menstruatie) dus nog eventjes en we kunnen aan de bak. We proberen het gewoon, ga er niet van uit dat het meteen raak zal zijn, maar we willen de kansen niet zo weggooien natuurlijk.
De kinderen en ik hebben 3 heerlijke dagen gehad op de camping, zoonlief is gisteren een nachtje bij zijn andere opa en oma blijven slapen, die komt vanavond weer terug.
Van het weekend lekker even picknicken, dus hopen dat de weersverwachtingen goed blijven haha
Nu nog even lekker in huis rommelen, want manlief heeft weinig/geen tijd voor het huishouden gehad. :roll:
Hoi dames,
Iedereen lekker genieten van het weekend? Het weer is in ieder geval stukken beter (althans hier) haha
Heb even op marktplaats rondgesnuffeld en kwam een gratis box tegen, nog hartstikke mooi, alleen de plaat die erin ligt is stuk, dus we moeten een nieuwe daarvoor maken, maargoed, dat is te doen. Die mogen we morgen ophalen :mrgreen:
Dat moeten we dus goed verstoppen, want mijn moeder zit hier 2 keer in de week hahaha
Morgen ook lekker picknicken… hopen dat het weer net zo is als vandaag.
Ben de laatste dagen een beetje ziekjes, last van mijn keel, buikpijn (niet van de ongi, want het zit hoger) en hoofdpijn. Maar gaat vandaag al iets beter gelukkig.
Straks nog even boodschapjes doen en vast de schuur een beetje opruimen, we moeten het nog eventjes indelen.
Broekie, Spannend! Over een dikke 2 weken gaan jullie er weer voor!
Heb je een regelmatige cyclus? Ik hoop voor je dat je snel zwanger mag worden van jullie 3e wondertje!
Da’s altijd mooi meegenomen, buikbare GRATIS dingen! :thumbup:
Balen dat je wat ziekig bent, hopelijk knap je snel op!
Veel plezier morgen! Ik hoop voor je dat het weer jullie picknick toe laat!
Vandaag mijn broer met vrouw en kiddies op visite gehad. Hun jongste is van 13 april '10, sooo cute! :inlove: Dan begint het behoorlijk te ‘rammelen’ moet ik zeggen!
Als de thuissituatie het had toegelaten, dan wilden we graag 3 kiddies vrij snel achter elkaar. Maar zoals het nu gaat is dat gewoon niet verstandig…
Ik hoop zo dat er ooit nog een 3e kindje (meisje, zou wel erg leuk zijn :silenced: :oops: ) mag komen :inlove:
Hoe is het met de rest van de meiden? En de (drukke) kids?
Hier afgelopen week gelukkig weer eens een prima weekej gehad! Was ik zooooo aan toe. Vandaag wel weer een #@$%@ dag met Tycho… Mennnnnn!
De mannetjes liggen nu op bed, HEERLIJK!!! Rust! :silenced: :oops: :mrgreen:
Fijne avond en een fijne zondag morgen!
hey meiden!
Oh broekie nog effies :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Enne, altijd goed van die gratis spullen :dance:
Wij hebben alles nog op dat vlak scheelt wel een hele hoop.
Ben benieuwd of het lukt het allemaal goed te verstoppen :mrgreen:
Memmie :hug: gelukkig liggen ze lekker te slapen
Hier gaat het eindelijk even lekker. Maar kijk als een berg op tegen volgende week…Hij zit nu net in zijn vakantieritme na ruim een week driftbuien en maandag kan het ritme weer om :silenced:
Probeer hem al een beetje voor te bereiden maar toch…
Manlief doet nu verwoede pogingen hem in slaap te krijgen…das ook iedere avond weer opnieuw een gevecht.
T.ygo ligt net en die hoor ik al niet meer.
Fijne avond allemaal :-*
Jij ook een hele dikke :hug:
Nou… op de een of andere manier duurde mijn menstruatie tot gisteren? :think: Ik heb niet echt een regelmatige cyclus, dus het wordt allemaal op de gok… we hebben al twee keer goed gegokt, dus hopelijk bij de derde ook
We gaan eerst ons bed even vastschroeven vandaag
Lijkt wel alsof het met de dag erger wordt het gekraak en gepiep hahaha
Voel me gelukkig wel iets beter, maar nog wel wat last van mijn keel.
Heb ook besloten dat ik wederom ga stoppen met roken, maak me er niet zo heel druk om, ben al eerder cold turkey gestopt en ook 4,5 jaar gestopt geweest, door omstandigheden weer begonnen, flauw excuus natuurlijk.
Maar we gaan gewoon weer stoppen en ik hoop dat mijn hubbie dit keer ook mee doet, maakt het toch iets gemakkelijker
Ja, die bruikbare gratis dingen zijn geweldig!!! :mrgreen:
Nou wij hebben lang getwijfeld, omdat we maar steeds geen ander huis kregen en met z’n vijven op een 3 kamerflatje zag ik gewoon echt niet zitten, had op zich wel gekund, maar is niet ideaal natuurlijk.
Vandaar dat het ook langer duurde dan gepland, ik wilde er eigenlijk weer 3 jaar tussen hebben, maar het wordt minimaal 5 jaar
Intussen is een van mijn beste vriendinnetjes ook hoogzwanger dus heb het een en ander aan haar gegeven en omdat ik een nieuwe buggy wilde heb ik toen mijn kinderwagen en box verkocht om een quinny zapp te kopen, die heeft mijn oom nu voor z’n dochtertje.
Dus ja… zal opnieuw een kinderwagen moeten hebben en nog een badje, want zag van de week dat hij is stuk gegaan tijdens de verhuizing. Bedje, beddengoed, kastjes, commode, alles heb ik verder nog (al had ik die ook bijna weggegeven, maar mijn vriendin kreeg een geheel nieuw kamertje aangeboden) Het was dus voorbestemd denk ik dan maar
Dus nu nog speuren naar een betaalbaar mooie wagentje :mrgreen:
broekie hoe oud zijn je andere kinderen??
Mijn zoon is bijna 7 en mijn dochter bijna 4
Twee (b)engeltjes van kinderen! :inlove:
De dame gaat na de zomervakantie naar school toe en kijkt ze nu al erg naar uit De oudste gaat na de zomervakantie naar groep 4.
De tijd lijkt aan me voorbij te vliegen hoor :roll:
Des te leuker is het om er straks nog een frummeltje bij te hebben! :mrgreen:
Broekie,
Latig he, zo’n onregelmatige cyclus…
heb je al bij aangeboden gekeken? Ik geloof dat het Amya was die een mooie kinderwagen aanbied voor een hele scherpe prijs! (Mutsy voor E75,-)
@Amaya wrote:
Wegens aanschaf andere combikinderwagen verkopen we onze mutsy kinderwagen. Aan het onderstel is te zien dat hij gebruikt is, bekleding van kinderwagenbak ziet er nog keurig uit.
Buggyzit is zelfs nog nieuw, we zijn alleen de uitvalbeugel kwijt, waardoor de originele kap van de buggyzit er niet op kan. De kap van de kinderwagen kan er evt. wel op.
Incl. adapters voor de maxi-cosi en evt de maxi-cosi zelf.
De achterwielen kunnen meedraaien of vastgezet worden waardoor de wagen erg lekker rijd. Duwstang is simpel in hoogte te verstellen.
Regenhoezen zitten er niet meer bij, maar je kunt voor niet teveel zo’n universele ervoor gebruiken.
Mag voor een klein prijsje weg!
Heb het even nagekeken voor je en het is idd Amaya die de wagen aanbied. Ik heb zelf ook zo’n kinderwagen (alleen andere kleur) en verbaas me hoe scherp ze die verkoopt! In mijn ogen echt een koopje! Kijk maar ff! moet me er ook niet mee bemoeien :oops:
Memmie, dank je wel! Lief dat je zo meedenkt! Ik vond de Mutsy’s 4 jaar geleden al erg mooi, maar we hadden toen nog een kleinere auto en zochten we iets dat iets compacter was met inladen.
Ga eens met mijn hubbie overleggen!!! :mrgreen:
Heb hubbie net even snel de wagen laten zien (hij had haast om naar zijn werk te gaan) Maar vond het wel een leuke wagen, maar we gaan het er vanavond denk ik nog even over hebben, maar denk dat we het voor dat geld haast wel gaan doen!
Memmie; hoe zijn jouw ervaringen m.b.t. deze wagen?
Hiervoor hadden we een Quinny Speedi SX en je kon de buggy bijna niet verstellen, zo jammer, want mijn dochtertje sliep het liefst als we aan het wandelen waren en tja, op een gegeven moment zijn ze toch echt te groot voor de kinderwagenbak
Ze lag af en toe in onmogelijke houdingen te slapen hihi
Goh hier zijn de ziekte bacillen weer op de vrije loop. Zit ook zonder oppas, want zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder ligt met griep op bed. En ook ik heb hem goed te pakken en nu begint hubbie ook… ik dacht gisteren dat ik me wat beter voelde, maar dat was denk ik stilte voor de storm.
Ben trouwens vanaf vandaag… gestopt met roken! :mrgreen:
Ga het toch maar weer eens proberen, het is me al eerder gelukt, dus moet ook nu geen probleem zijn. Ben 4,5 jaar gestopt geweest. En het is natuurlijk ook wel voor een HEEL goed doel
Nog steeds gestopt met roken hoor!
Zo nu en dan wel ff moeilijk, maar dan ga ik gewoon even wat doen
En dat is best lastig als je snipverkouden bent!
Maar het gaat goed!
Eerst even lekker uitzieken!
Hallo,
Hier zijn we er op het vlak van ons derde kindje wel helemaal uit, hij/zij komt! Er is alleen er nog wat discussie over wanneer we er weer voor gaan gaan. Mijn man wil het liefst zo snel mogelijk (om ook snel door de eerste periode door te zijn), ik wil graag nog iets langer wachten zodat ik weet dat ik ‘tijd’ ga hebben voor dit kindje… De jongens dus iets zelfredzamer zijn… Ik wil dus graag een kindje tegen dat onze Tuur naar kan school gaan (in België op 2,5j). We hebben het er de laatste week al regelmatig over gehad. Wel leuk dat het allemaal wat concrete wordt en dat mijn man nu helemaal mee wil.
Broekie: gestopt met roken. Knap!
smurf: nog wat in het ritme geraakt?
memmie: hopelijk heb je tijdens de goede dagen wat batterijen opgeladen om weer om te kunnen met de moeilijke momenten :hug:
Welkom Kee!
Leuk dat je mee komt schrijven en dat jullie hebben besloten ook voor een derde kindje te gaan! Uiteraard moet je eraan beginnen als het voor jezelf ook goed voelt.
Je jongste gaat met ruim een jaartje naar school?
Ja, ben nu 2 dagen gestopt hahaha Ben wel heel trots op mezelf, al heb ik het er af en toe best moeilijk mee, maar probeer dan wat afleiding te zoeken.
We zijn net verhuisd en in de tuin stond een enorme klimop tegen de schutting, dus daar ben ik me lekker op aan het uitleven.
En er is natuurlijk nog genoeg te doen in en om het huis!
Good morning!
Gisteren een dagje bij mijn ouders geweest. Ik MOEST de vervelende dagen met Tycho ff doorbreken. Daar vind hij het geweldig en is het gezellig! Heb het zo in de rug en dan is zo’n dwars kind niet handig :twisted:
Hebben jullie ook wel eens dat jullie handen jeuken (dat je 'em wel een tik kunt verkopen)? Ik ben op dat punt beland… :? Gelukkig kan ik me nog inhouden, maar ik weet gewoon niet meer wat ik nu nog kan doen om tot hem door te dringen.
Ik houd zoveel van mijn mannetje(s) maar hij is de laatste tijd echt onmogelijk. Nog ff volhouden, dan wordt er naar hem gekeken.
Ik weet dat het dan niet meteen is ‘opgelost’ maar het balletje rolt.
Broekje, knap hoor, stoppen met roken! :thumbup: Ik vind het een goede zaak. Ik zelf rook gelukkig niet en weet niet hoe moeilijk het kan zijn. Maar mijn moeder is 1x gestopt en na een jaar of 15 weer begonnen en nu is ze alweer een geruime tijd (jaartje of 2) gestopt. Toch blijft ze altijd een verlangen hebben.
Ze is gestopt omdat ze veel hoestte en vol op de longen was. Nu ze kleinkinderen heeft had ze zoiets van Waar ben ik mee bezig? Heb geen conditie en wil lang graag leven. Ze was bang dat ze al ziek was en is goed angtig geweest. Ze is gestopt in een groep en ik ben super trots op d’r!
Ik heb een hele goede ervaring met de wagen. Wij hebben hem ook 2e hands gekocht. en gebruiken 'em nu voor de 2e. Redelijk grote ‘bak’ (groter als de gemiddelde Quinny) en de wandelwageninzet is heel gemakkelijk erop te klikken en kan heel goed in ligstand. Jesse slaapt ook vaak nog wel ff in de wagen. Ik be heel tevreden en blij met onze keuze destijds!
Hopelijk ben je snel van je verkoudheid af!
Kee, welkom hier! Leuk dat ‘de kogel door de kerk is’ wat betreft jullie wens voor een 3e kindje! 2,5 jaar naar school…is dat dan vergelijkbaar met wat hier de peuterspeelzaal is? Of moeten de kinderen dan dagelijks naar school?
Hier zo sterk de wens voor een 3e, maar het is nu gewoon echt niet verstandig!
Het liefst hadden we 3 kinderen vrij snel op elkaar gehad, maar nu denken we daar anders over. Eerst moet alles in rustiger vaarwater zijn hier thuis. We moeten goed met Tycho om kunnen gaan en eerst maar eens gesetteld zijn in ons nieuwe huis (wat nu nog wordt gebouwd>hoekwoning en 1e kwartaal 2011 klaar is). Ook ff kijken wat voor kindje Jesse is/wordt. Als hij ook (zo) druk wordt dan houden we het (ondanks de sterke wens) bij deze 2 mannetjes. Zoals het nu lijkt is Jesse wel bewegelijk, maar niet zo als Tycho (toen).
Hoe is het met de rest van de meiden?
Hihi, wel leuk dat jullie mij opnieuw welkom heten maar ik schrijf hier ook al een tijdje af en toe mee :lol: (bijv p15)
Memmie: heb ik hier ook hoor. Bij slechte dagen kan ik beter ergens anders zijn, zowel ikzelf als de kids blijven dan wat rustiger, maar dikke :hug: zo’n woelwater is niet makkelijk. Enige tip die ik kan geven: proberen om je enkel druk te maken in die dingen die echt belangrijk zijn en regelmatig zelf een time out nemen.
Broekie: een goed idee, je uitleven op die klimop! Volhouden hoor! Heb je nog veel werk in je huis?
Wij wonen nu al ongeveer 4 jaar in ons huis; maar er is veel werk in. We doen bijna alles zelf, nu is de badkamer aan de beurt (ik heb dan ook op dit moment geen badkamer, alleen een douche). Wij leven dus ook al ongeveer 4 jaar op een bouwwerf, maar ik moet zeggen het resultaat van de afgewerkte dingen mag er zijn! Vermoeden wel nog enkele jaren bezig te zijn. Als de badkamer af is, steken we nieuwe ramen endan is er een spaarpauze en dan gaan we grote veranderingen doen aan de achterkant van ons huis en de keuken. En dan moet de gang onder handen genomen worden en de gevel… zucht, we zijn er nog niet…